Zavřít

Pyramida, kterou využívají také speciální jednotky ve svém tréninku. Tyto jsou konkrétně od NAVY SEAL. Jednoduchý. Ale extrémně efektivní, prostě léty a tisíci vojáky a nadšenci z hřišť prověřeno. Nečekejte zázrak, důležitý je základ a poctivý přístup k workoutu. Je tu krátké a jasné představení čtyř tréninků, které jsou z webu sealgrinderpt.com. Jsou ale mírně upraveny :-). První trénink 8 kliků, 20 metrů běh, 1 shyb. Poté se vraťte zpět. Následuje další série – 8 kliků, 20 metrů běhu a 2 shyby. Série končí, pokud nedosáhnete na bilanci v jedné sérii 8 kliků,

Spartan Race, Predator Race, Gladiator Race, Army Run a další. Druh závodů, který láká komplexní sportovce po celém světě a trhá rekordy v počtu zúčastněných. Ať už jde konkrétně o kterýkoliv název, všechny mají společné jedno: Běh, překážky, kopce, bahno. Tato nově vzniklá sportovní disciplína se nazývá OCR (Obstacle Course Racing) neboli česky překážkové závodění a testuje od A do Z fyzické schopnosti běžců. Na tento venkovní workout musíte trénovat, co vám radí FUBO Fitness? Trénink závodníků OCR – Co je potřeba? První v řadě je samozřejmě vytrvalostní běh. Ne však silniční, ale

Banner alvifit

Tyto rostlinné potraviny bohaté na živiny zvýší vaši energii. Pokud nemáte energii, nic nezvládnete. Nám jde nyní hlavně o trénink. „Jako kulinární výživář milující rostliny mě často lidé žádají a ptají se, jak si mohou udržet dostatek energie, aby mohli prožít bez problémů náročné dny a tréninky. Moje odpověď je vždy stejná: využívejte rostlinné potraviny,“ má jasno Marni Wasserman z Toronta. Své poznatky zveřejnil na webu chatelaine.com Nejen, že rostlinné potraviny jsou naplněny živinami (bílkoviny, sacharidy a tuky) a najdeme v nich dostupné vitamíny a minerály, ale jsou nezbytné pro udržení

Zahřátí svalstva, šlach a úponů je před tréninkem důležité. A to z více důvodů – bude se vám lépe cvičit, zvládnete více opakování, předcházíte zranění. Tři důvody, které jsou pádným argumentem, abyste tento krok v tréninku nevynechávali. Jsou ale tací, kteří jsou na daleko vyšší fyzické úrovni, takže si mohou také více v rozehřívací fází dovolit. A to je dnešní případ. Až uvidíte ve videu rozcvičku těchto dvou namakanců, tak možná nebudete věřit, hlavně v prvním případě. Tohle je pro většinu klasický trénink, kde si sáhnou možná i na dno. Jenže oni to mají

O víkendu v Brně přepisoval opět rekordy, výkony, na které se svět dívá s otevřenými ústy. Jan Kareš na sportovním festivalu SportLife nasázel za 30 minut 630 shybů, po 60 minutách měl 1124 shybů. Zastavil se po 195 minutách, když měl za sebou 2250 shybů. Útok na světový rekord za šest hodin zastavil. Zvítězil rozum nad ješitností. Čas na další rekordy přijde. A už brzo. FOTO: SuperMario photography. „Plán byl tři rekordy najednou, ale nakonec jsem si to rozmyslel,“ řekl webu streetworkout.cz Kareš a dále popsal, co se vlastně stalo. „30 minut

1 2 3 194 Stránka 1/194

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.