Zavřít

Hlavní cíl zahřátí je dostat tělo do optimálního stavu pro trénink, ale ne každý mu přikládá takovou váhu, jakou by měl. Tělo každého z nás má jiné potřeby a nedostatky, proto zde uvedu hlavní části, které by měl každý warm-up obsahovat. FOTO: Body-Weight.cz. Zahřátí neboli rozproudění krve Několik fyziologických změn se musí v těle stát pro optimální přípravu na trénink. Například zvýšit teplotu jádra, aby chemické reakce Vašich svalů byla rychlejší, a aktivovat nervovou soustavu. Zvýšit tepovou frekvenci a průtok krve, která zapříčiní zvýšený přísun kyslíku, živin a pomůže odvádět odpadní látky.

Žádné rekordy, ale nějaké kliky by se hodily, občas popoběhnout, protáhnout se, zpevnit chátrající schránku, kterou okolní svět vnímá. Na co myslet, abyste neshořeli jako papír a vydrželi déle než do další výplaty? Jisté je jedno. Začínáte-li cvičit, vydáváte se na dlouhou a nevyšlapanou cestu, která vás může rozsvítit a tělo vzkřísit. „Velmi často mi klienti pokládají stejnou otázku a vždy odpovídám stejně. Pokud to opravdu myslíte vážně, rozhodně vás chci vidět minimálně 3x týdně na tréninku. V případě, že by to někdo zkoušel sám doma 30 minut, tak není problém

Banner alvifit

Shyby a přítahy jsou bezpochyby jedním z nejdůležitějších cviků nejen ve street workoutu, ale pro každého komplexního atleta. Často jsou nazývány královským cvikem pro rozvoj zad, a to naprosto právoplatně. Díky své střední náročnosti a širokému záběru svalových partií jsou dostatečně efektivní pro pokročilé atlety všech kategorií, kteří potřebují rozvíjet celkovou fyzickou kondici a sílu a pro začátečníky a těžké jedince často představují slušnou výzvu. Shyby jsou defakto měřítkem toho, jak člověk zvládá unést váhu vlastního těla. Jak vám radí FUBO Fitness? Něco si přece jen ale zopakujeme. Hlavním hybatelem jsou

Tentokrát jinak! Pokud nemáte čas, případně jen málo, stejně tento trénink odejdete, nic jiného vám nezbývá. Máte na splnění všech opakování 24 hodin. Ano, jeden den. Po kolika sériích, opakováních celý plán zvládnete, je jen na vás. Takto můžete trénovat třikrát týdně, abyste udrželi tělo v zápřahu. Co vás tedy čeká? ILUSTRAČNÍ FOTO STREETWORKOUT.CZ. Repertoár obsahuje šest cviků, kde každý má předepsaný počet opakování. Pokud vám přijde takový postup zábavný a vyhovuje vám, můžete postupně navyšovat opakování, měnit cviky a dávat si větší výzvy :-). Vykopávání kolen – 120 opakování Kliky

Mnoho věcí nám proplouvá mezi prsty, neuvědomujeme si je, jdou stranou. Prostě se staly, patří do šuplíku historie, žijeme dneškem. Občas se ale náhodou vynoří záblesk, který vás hodí i o roky zpět. Mně se tohle stalo před pár dny, vyskočilo na mě video. První battle ve street workoutu a začátky webu streetworkout.cz. Byl červenec 2016. FOTO: Barbora Reichová. Pamatujete si, co jste v té době dělali, na jaké sportovní úrovni jste byli, jak jste na tom teď? Když jsem nakoukal video po hodně dlouhé době, poznal jsem řadu lidí, kteří

1 2 3 197 Stránka 1/197

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.