Příspěvky v kategorii

Tréninky

Lidská vynalézavost nezná mezí, prostě člověk si dokáže poradit. Stačí se trochu zamyslet, k tomu nemít olšové ruce a můžete mít menší fitko doma na zdi.  Nemusíte shybovat vůbec mezi futry doma. Jak? Podívejte se na přiložené video. Není problém doma shybovat, dipovat, cvičit břicho. Stačí vám trochu dřeva, kus volné zdi, železná tyč, pár kolínek a trubek. Jasný a srozumitelný návod od HomeMadeModern. Kdo si vyrobí tohle doma?

Pevný základ, na kterém se dá vystavět tělo jako zvon. Tréninky JZ Calisthenics jsou založeny na 7 základních typech pohybu. Jde o takzvanou šťastnou sedmičku „Lucky Seven“. “Jak vám řekne každý kompetentní trenér, existují tisíce cviků posilující vaše svaly, ale opravdu dobrá sestava obsahuje jen několik důležitých základních cviků. Je tomu tak proto, že tělo obsahuje víc než pět set svalů, a ty se vyvinuly proto, aby pracovaly ve vzájemném souladu s ostatními svaly i s tělem celkově. Snaha procvičovat svaly odděleně na to nedbá a potlačuje přirozené instinkty těla fungovat

Jak, co, proč? Otázky, které mají začátečníci ohledně cvičení. Neví, mají v hlavě zmatek, tápou. Co jim radí ti, kteří už mají pár let cvičení street workoutu za sebou? Jde o čtvrtou otázku ze čtyř, kterou jsme připravili se čtyřmi nadšenci do workoutu. Čtvrtá a poslední otázka zní: Jaké máte základní rady pro začátečníky? Všichni se shodli na jedné věci, kterou je dobré dodržovat. Takzvaným faktorem X je NESPĚCHAT. FOTO: shybuje Richard Bartuška, fotil Marek Sladký. Ondřej Lauer Nepodceňovat přípravu, nepředbíhat a vytrvat. Znamená to zlepšovat nejenom sílu a vytrvalost, ale

Dneska jinak. Zapomeneme na hrazdy, visení na železné trubce, kliky na bradlech a všech dalších libůstek, které jsou dominantní pro street workout. Někteří začínají a nemají sílu, zkušenosti, takže, aby vůbec mohli začít, vyškrábat se na to svařený železo, musí získat nejdříve trochu síly a sebedůvěry, takže dnes jen zem pro začátečnice a začátečníky. ILUSTRAČNÍ OTO: Marek Sladký. Základem tohoto tréninkového plánu na sedm dní je přivyknout tělu na pravidelný režim, zátěž a postupně získat sílu, vytrvalost. Protože ten, kdo začíná, se většinou stydí. Tento typ tréninkového plánu jde odjet doma,

Tohle slibuje sílu a výživný trénink, který bude fungovat. Na svědomí ho mají dva bratři, kteří své zkušenosti nyní vydávají v nové knize. Pod 16titýdenním plánem je podepsaný Al a Danny Kavadlovi. Tahle dvojice hledala nejlepší postupy v budování svalstva a síly. Na světě je GET STRONG. FOTO: dragondoor.com. „Chceš jednoduchý, účinný a výkonný program, který můžete dělat z domova? Ptali jste se, tady to máte. GET STRONG je nejnovější spolupráce mezi mnou a mým bratrem Dannym a je první knihou bratrů Kavadlů,“ napsal Al Kavadlo na svůj facebookový profil. Zda bude

Svět je plný otázek, ty se točí i kolem cvičení, street workoutu. Lidé chtějí přibrat, zhubnout, naučit se nový trik, udělat více shybů. Prostě pořád něco. Minulý týden jsme přinesli první díl seriálu, kde odpovídají vždy na jednu otázku čtyři sportovci, kteří mají workout pod kůží, baví je, cvičí, sami mají otázky. Je tu druhé kolo – další otázka a čtyři odpovědi.  Stav, který řešila i tato čtyřka. Jak nabrat hmotu s sílu? Cvičení je ale jen část možných odpovědí, bez stravy to bude hooooodně těžký – takže komplet. Lidé se snaží najít zázračný recept, cestu,

Doma má dvouletého kluka, zápřah, který si vyžádá čas a trpělivost. Přesto si Radka Vojtěchová našla cestu, jak vyskočit z tohoto světa mateřství a hodit občas tělo i mysl na jinou kolej. A zatím po ní jede s velkým přehledem. Podle jejího trenéra Tomáše Vágnera každým týdnem roste. Cvičení převážně s vlastním tělem, street workout a výsledky této dvojice hovoří za vše. Některá čísla po pět měsících tréninku vás přibijí k sedačce. Pokud tam právě trávíte svůj volný čas, máte tu motivaci. Tomáši, jak dlouho Radku cvičíte? Radka mě kontaktovala začátkem listopadu 2016,

Teorie je krásná, bezchybná, důležitější je ale realita, se kterou se potkáte na hřišti, kterou zažíváte a bojujete s ní. Připravili jsme si pro vás opět seriál, tentokrát čtyřdílný. Pokaždé jedna otázka a čtyři odpovědi od čtyř sportovců, vyznavačů street workoutu. Pohled, který je jimi vyzkoušený. Začíná květen, léto se blíží, takže otázka je jasná. FOTO: Barbora Reichová. Jak se zbavit nechtěných kil před létem? Ondřej Lauer Osobně považuju za nejúčinnější komplexní základní cviky v kombinaci s kardio cvičením. Shyby, dřepy, dipy… nic nového pod sluncem. Ideálně pak jejich těžší varianty,

Třetí výzva, oživení tréninku je tady. Zkusili jste si dřepy, dipy, teď tu máme královský cvik –  shyb, který je základním a dominantním prvkem ve street workoutu na x způsobů. Někdo má problém s jedním shybem, další jich nahází dvacet. Jelikož je každý tak trochu jiný, máme tu čtyři úrovně výzvy. Snad si každý vybere. FOTO A VIDEO pro inspiraci, ale je to opravdu hard – Kali Muscle. Patrně začnete někde jinde, hlavní je, když vás to bude bavit. Princip 30denní výzvy je snadný. Vždy jedna série s předepsaným počtem opakování toho dne.

Nevíte, nemáte čas? To není výmluva. Píšete nám, že byste potřebovali něco krátkého, svižného, aby dostalo zabrat celé tělo. Máme tu recept na 15 minut, který zvládnete doma. Nikam nemusíte chodit. Čtyři cviky, které každý odcvičí, jen si je upraví podle svých fyzických dispozic – série, opakování, tempo. Jako model předvedl cviky Tomáš Steinhart, který cvičí klienty ve Fitness Bitevní pole. PLANK S TRICEPSOVÝM ZVEDNUTÍM: procvičíte střed těla, triceps, záda. Zkuste vydržet v planku 5 sekund, poté se zvedněte na rukách. Celé vše opakujte do maxima opakování. Celkem dejte tři série. DŘEPY: procvičíte

1 2 3 14 Stránka 1/14

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.