Příspěvky v kategorii

Tréninky

Pět, deset? Ne, je jich daleko více, ale my jsme vybrali pětici, která se nám líbí a může pomoci těm, kteří cvičí bez činek a stačí jim tělo a občas nějaká ta pomůcka, zátěžová vesta, odporová guma. Dnes to bude dřevo od shybuj.cz. Zpestříte si trénink, možná také najdete vánoční dárek pro sportovního nadšence. Klasik žížala, šťourátko, ryba, spárový trenažér, motorka, koule, hrazda válec, houpačka, ementálek, dudy, červ. Český jazyk nabízí hodně pojmenování. Naše oblíbená pětice je zde: Hrazda válec: Dřevěná válcová hrazda s třemi různými průměry úchopu 80, 100 a

Něco na víkend, připomenutí končící sezóny. Něco pro rozhýbání celého těla a probrání svalstva, když je ten sychravý podzim. Kdo poznal během šesti závodů v šesti městech deset cviků Czech League Streetworkout.cz, ví, jak dokážou bolet, když náhodný los určí smrtící pořadí. Jet za sebou čtyřikrát vršek a zároveň sledovat konkurenty, aby vám neutekl postup, to je někdy na jednoho moc. Takže teď jinak. O prodlouženém víkendu si to můžete dát celé sami. Bez velkého přemýšlení si prostě dáte celou desítku, všech deset cviků od prvního do posledního.  Jak vidíte pořadí. Cviky znáte, počty

Všichni si jsou rovni, skončíte na stejných číslech, ale každému tento trénink bude trvat jiný čas.  A ten rozdíl může být velký. Hodně velký. Rychlovka vs. trápení? Zkuste tohle jako zkoušku, test, hec, kterým se můžete popasovat s okolím. 10, 10, 10. Tři desítky, za kterými se skrývá jeden trénink. Dopředu víte – cviky, počet sérií. Jen neznáte svůj čas. FOTO: mensfitness.com Tohle si můžete dávat každý měsíc, takový test, jestli vidíte posun. Workout, který nelže, odhalí vaši fitness kondici, vytrvalost, jak umíte snášet bolest u posledních minut. A proč shyb a

Každý se chce zlepšovat v tréninku, chce nabrat sílu, objem, zhubnout, být spokojený, zlepšit vytrvalost, někdo cvičením řeší své trable. Jaké jsou základní body, které vás mohou posunout vpřed, abyste nepřešlapovali na místě? Street workout, fitness, gym, sport celkově. Rozdílné atrakce, které mají i mnohé společné, pokud jde o přemýšlení a chování se. Nejde jen o svaly, jde také o hlavu, která vše diriguje. Více odpočívejte Zní to pro mnoho z vás asi nesmyslně, ale je to tak – uberte. Motivace a úsilí je důležité, ale pokud přetížíte určitou část těla,

Trenéři a street workout, koučové na hřištích? Ano, už jsou a pomalu přibývají. Fitness převážně na venkovních hřištích. Už dnes můžete získal glejt na trenéra street workoutu, což je především cvičení s vlastním tělem. Ale jak už to tak bývá, jsou trenéři a trenéři. Jeden pohodář, druhý diktátor, třetí puntičkář, čtvrtý salámista. Jen trenér v jakémkoliv sportu není zárukou úspěchu. Vše si musí sednout. Jak vidí trenérskou živnost Martin Šturc, který je koučem zdravých návyků? FOTO. pixbay.com. Předtím než začneme, jen krátké vysvětlení. V článku používám slova kouč a trenér. Jsou vzájemně

Mohu trénovat každý den, jaká je pravda? A jde vůbec na tuto otázku najít odpověď? Postojů je několik: „Nemůžu trénovat každý den, nemám čas.“ Žádáte příliš mnoho! A co přetrénování?“ „Nejsem pro, tohle už je moc.“ Reakce některých, kteří cvičí a objevily se na webu bodyweighttrainingarena.com. Zde je pohled autora článku tohoto webu, jak on vidí možnosti každodenního tréninku, který se týká také street workoutu, trénování s vlastním tělem. FOTO: pixbay.com. Všechny reakce mají opodstatnění. Obavy se dají ale zmírnit, jde jinak přemýšlet o každodenním tréninku a pohybu. Jste připraveni? Na úvod

Když strávíte tréninkem dost času, třeba stovky hodin, dostanete se do fáze, že občas potřebujete změnu, která vás vyhodí mimo rutinu tréninku. Někdo skočí do jiných cviků, další vymýšlí, inovují. Jiní se pokusí hecnout. A je jednom v čem. Co třeba maximum přítahů za pět minut. Pěkně střídat levou s pravou. Každou zvlášť. Kolik můžete dát opakování? FOTO: Bine Suljic – Calisthenics. Základní pravidlo je, dostat se bradou nad hrazdu, případně na úroveň, protože každým opakováním síla odchází do věčných lovišť. Abyste měli jedno porovnání, startovací numero, máme tu jedno video, které

Přemýšlíte, jakým originálním dárkem na Vánoce překvapit? Pokud jste milovníci tréninku a rádi si tyto hodiny zpestřujete, máme pro vás tip. A nepůjde jen tak o plácnutí do vody. Od českého výrobce shybuj.cz jsme získali na testování pár jejich věciček, které by měly vyznavačům street workoutu zlepšit úchop, sílu v předloktí, v prstech, pažích. Zkoušíme, jsme spokojeni, doporučujeme. Vyrobeno ze dřeva, příjemné na omak, český výrobek a testováno na lidech. Co chcete více :-). Zkrátka vyměnit chvíli chladné železo za teplotně příznivější dřevo. Přesto makat, posouvat se. Postupně vám představujeme sportovní záběr

Jste vinni, pokud trénujete s mnoha cíli a využíváte přespříliš fantazijních pohybů. Velký rozptyl. Stále se nemůžete zlepšit. Vyřaďte ze svého tréninku chmýří, soustřeďte se na pevné základy, které jsou skutečným cvičením. Takový pohled má zkušený americký trenér Al Kavadlo. Má jednoduchý recept – pět cviků, které jsou vyzkoušené. Nabízí verze pro začátečníky i pokročilé. Samozřejmě, detaily závisí na vaší kondici, ale to je vaše zodpovědnost. Vždycky je šance začít. Ve skutečnosti, bez ohledu na vaši úroveň, můžete použít šablonu níže, abyste získali fantastický trénink, který vám nezabere ani půl hodiny.

Otázky, co a jak, kdy, proč, kolik opakování, sérií, jaké pořadí, kdy pauza, rychle, pomalu. Nekončící smršť, která má napomoci vystoupit z bludného kruhu a ukázat příklad tréninku, který zabere, bude fungovat a uvidíte výsledky. Dobře, jeden tu máme, rozepsaný trénink na celý týden. Street workout na celý týden, cvičení s vlastní vahou. Nálož, která se obejde bez činek. V předchozím článku jsme se zabývali také otázkou – Jdou získat svaly jen tréninkem s vlastní vahou? Jako inspiraci pro tento článek jsme si vzali server bodyweighttrainingarena.com, ze kterého jsme už čerpali. Pro někoho

1 2 3 17 Stránka 1/17

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.