Příspěvky v kategorii

Tréninky

Není guma jako guma na cvičení, takže se podíváme na základní rozdělení, které vám pomůže v tréninku. Tedy i v možném progresu. Všichni všechno hned nedokážeme a využití odporových gum ve street workoutu může napomoci. Takže, jak to vidí FUBO Fitness? Odporové gumy se stávají čím dál tím oblíbenějšími pomůckami při tréninku cvičenců v posilovnách i na street workoutých hřištích, atletů a sportovců všech druhů. Jak již jistě víte, odporové gumy jsou nabízeny v několika různých barevných variantách, kde každé barvě odpovídá jiná tloušťka gumy respektive jiný odpor. I když je kterákoliv z gum multifunkční

Čtyři roky jsou dlouhá doba, udržet si hlavu a tělu v progresu, je složité, ale kdo vydrží a podívá se po více než 1000 dnech zpátky, může polknout. Může to být síla. Něco takového zažil Mateusz Płachta. Nejde o absolutní novinku, datuje se k roku 2016, ale jeho čtyři roky stojí za to. Na začátku vážil 53 kilo, na konci 72, což je téměř 20 kilo více. V tomto případě svalové hmoty. FOTO: náhled videa youtube.com. Hubený kluk, těžké začátky, které jsou s odstupem času úsměvné, ale tak to prostě chodí. Týdny, měsíce, roky.

Nejpoužívanější cvik ve street workoutu? Velkým aspirantem bude patrně klik, obyčejný klik, který každý v životě už poznal na svém těle. Po 30denní výzvě na dřepy, shyby a dipy tu máme kliky. O kolik můžete zlepšit své maximum na jeden pokus? Určitě půjde o desítky opakování. Samozřejmě záleží na výkonnosti každého sportovce. Jelikož trefit se každému do noty, není možné, máme tu čtyři úrovně. Každý si může vybrat, která mu vyhovuje, případě si ji upravit. FOTO: Marek Sladký. Základem je třicet dní, mezi kterými jsou samozřejmě také přestávky. Než začnete svůj

Šance pro vás. Nic vás to nebude stát, stačí, když předvedete výkony, kterými porazíte ostatní. Máme pro vás dva dárky od kluků, kteří lezou po skalách a jejich úchop a stisk je dále než u většiny z nás. Získali jsme od serveru shybuj.cz dva dárky pro dva vítěze sobotního závodu Czech League Streetworkout.cz, který proběhne v Chomutově. FOTO: shybuj.cz. Máme pro vás KLASIKA, který je ideální na posílení prstů. Přitahovadlo vyrobené z březové překližky o rozměrech 130 mm x 230 mm. Jednoduchým způsobem zavěšení se dá použít téměř kdekoliv. Druhým je ČERV. Sada

Nic není zadarmo, teď nemyslím finance. Pokud chcete někomu něco předat, ukázat, naučit, neobejde se to bez vašeho vzdělání, zkušeností, času a trpělivosti. Toto vše pasuje na trojici Rostislav Vošický, Vladimír Pospíšil a Milan Dvořák. Trojka ze Street Hard Workers. Trojka, která nabízí sport jako životní styl, zálibu. SM systém propojený s fitness cvičením, spolupráce s fyzioterapeuty, Ido Portál metody. To jen část, kterou nabízejí, i toto vše může být součástí street workoutu. Chcete vědět více, čtěte. „Sportovní klub Street Hard Workers se zaměřuje na cvičení s vlastní vahou těla

Lidská vynalézavost nezná mezí, prostě člověk si dokáže poradit. Stačí se trochu zamyslet, k tomu nemít olšové ruce a můžete mít menší fitko doma na zdi.  Nemusíte shybovat vůbec mezi futry doma. Jak? Podívejte se na přiložené video. Není problém doma shybovat, dipovat, cvičit břicho. Stačí vám trochu dřeva, kus volné zdi, železná tyč, pár kolínek a trubek. Jasný a srozumitelný návod od HomeMadeModern. Kdo si vyrobí tohle doma?

Pevný základ, na kterém se dá vystavět tělo jako zvon. Tréninky JZ Calisthenics jsou založeny na 7 základních typech pohybu. Jde o takzvanou šťastnou sedmičku „Lucky Seven“. “Jak vám řekne každý kompetentní trenér, existují tisíce cviků posilující vaše svaly, ale opravdu dobrá sestava obsahuje jen několik důležitých základních cviků. Je tomu tak proto, že tělo obsahuje víc než pět set svalů, a ty se vyvinuly proto, aby pracovaly ve vzájemném souladu s ostatními svaly i s tělem celkově. Snaha procvičovat svaly odděleně na to nedbá a potlačuje přirozené instinkty těla fungovat

Jak, co, proč? Otázky, které mají začátečníci ohledně cvičení. Neví, mají v hlavě zmatek, tápou. Co jim radí ti, kteří už mají pár let cvičení street workoutu za sebou? Jde o čtvrtou otázku ze čtyř, kterou jsme připravili se čtyřmi nadšenci do workoutu. Čtvrtá a poslední otázka zní: Jaké máte základní rady pro začátečníky? Všichni se shodli na jedné věci, kterou je dobré dodržovat. Takzvaným faktorem X je NESPĚCHAT. FOTO: shybuje Richard Bartuška, fotil Marek Sladký. Ondřej Lauer Nepodceňovat přípravu, nepředbíhat a vytrvat. Znamená to zlepšovat nejenom sílu a vytrvalost, ale

Dneska jinak. Zapomeneme na hrazdy, visení na železné trubce, kliky na bradlech a všech dalších libůstek, které jsou dominantní pro street workout. Někteří začínají a nemají sílu, zkušenosti, takže, aby vůbec mohli začít, vyškrábat se na to svařený železo, musí získat nejdříve trochu síly a sebedůvěry, takže dnes jen zem pro začátečnice a začátečníky. ILUSTRAČNÍ OTO: Marek Sladký. Základem tohoto tréninkového plánu na sedm dní je přivyknout tělu na pravidelný režim, zátěž a postupně získat sílu, vytrvalost. Protože ten, kdo začíná, se většinou stydí. Tento typ tréninkového plánu jde odjet doma,

Tohle slibuje sílu a výživný trénink, který bude fungovat. Na svědomí ho mají dva bratři, kteří své zkušenosti nyní vydávají v nové knize. Pod 16titýdenním plánem je podepsaný Al a Danny Kavadlovi. Tahle dvojice hledala nejlepší postupy v budování svalstva a síly. Na světě je GET STRONG. FOTO: dragondoor.com. „Chceš jednoduchý, účinný a výkonný program, který můžete dělat z domova? Ptali jste se, tady to máte. GET STRONG je nejnovější spolupráce mezi mnou a mým bratrem Dannym a je první knihou bratrů Kavadlů,“ napsal Al Kavadlo na svůj facebookový profil. Zda bude

1 2 3 14 Stránka 1/14

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.