Příspěvky v kategorii

Tréninky

Krátce, výstižně, aby každý pochopil. Ano, dalo by se vyprávět hodně dlouho, hodiny a používat odborné výrazivo a řešit – co by se mohlo kdyby. Ne! Chceme ukázat úplný základ, aby každý začal správně. Rozhodli jsme se pro seriál šesti základních cviků s vlastním tělem, které preferuje street workout. Proč? Základ, aby člověk mohl správně začít. To je to nejdůležitější. Dnes jsou na řadě shyby. Není snadné do dvou minut informace vtěsnat, ale první trenér WCO v Česku David Rejl do toho šel a tak začíná seriál na webu www.streetworkout.cz.   Lidé

Dneska to dáme jinak. Začíná další z řady seriálů, které jsme slibovali se začátkem nového roku. O co půjde? Tentokrát budeme využívat ke cvičení, regeneraci, masážím, uvolňování bolestí odporové gumy, expandéry, masážní válce, míčky. Život není jen hrazda a tisíce kliků a dřepů s vlastním tělem. I na hřišti se dají využít pomůcky pro trénink. Někdo je má i radši. Spojili jsme se s partnerem FUBO Fitness, ten spolupracuje s trenéry, ti postupně představí své tréninky. Dnes se vám ve videu ukáže Aleš Lamka. A téma zní: Cviky na vršek zad s expandérem. Kdo zná tohoto trenéra, už ví,

Banner alvifit

Občas potřebuje každý trénink posunout, překonat bariéru, mrtvý bod. Pokud jde o street workout, cvičení s vlastní vahou, jsou tací, kteří využívají k tréninku těžší varianty. Najdou si svoji “činku”. Opasek s kotoučem, zátěžové vesty, negativní opakování, odporové gumy. Pokračujeme v seriálu – jak vidí street workout nejmladší generace. Jedna otázka a sedm odpovědí. Je tu druhý díl. Street workout je cvičení převážné s vlastním tělem, jak si pomáháte, když chcete přidat na zátěži, obtížnosti? Každý má svůj pohled, zkušenost, ale v jednom se oslovená sedmička téměř celá shodla – jasně vedou odporové gumy. Martin Matuška,

Znáte nejúčinnější cvik na silná “křídla”? Jsou tu další rady a porady, které poznali jiní na svých tělech, při svých trénincích. Proč jsou kulturisté převážně větší, jak je to s lokálním hubnutím, co tisíce kliků bez přestávky a tři minuty na trénink nohou? Zvládnete? Pět témat, pět pohledů od známého trenéra, který napsal Trénink vězně, ano, je tu opět Paul Wade. ILUSTRAČNÍ FOTO: bixbay.com. O objemu horní části těla: Úvaha, že k tomu, abyste získali silné svaly v horní části těla, potřebujete těžké činky nebo jiná závaží, je všeobecně považována za mýtus. Podívejte se

Každý, kdo cvičí, chce mít sílu. Takže pár pohledů a zkušeností o tom, jak se k ní postupně propracovat. Kolik tréninků v týdnu, kolik opakování, jaké přestávky při silovém tréninku? A co mobilita, strečink, který se cvičením souvisí. Máme tu druhý díl o tréninku síly, která je ve street workoutu, kalistenice potřeba. Kolikrát týdně nasadit tělu silové tréninky? Je tu pohled Pavla Šandy. Samozřejmě podle rozpisu jdou tréninky provádět i 6x týdně, ale také jen 2x nebo 3x týdně. Tohle je hodně specifické a záleží na mnoha faktorech. Také, jak si

Pokud nemáte činky a chcete procvičit ruce, neznamená to žádný problém. Vaše tělo vydá za železné kotouče a stroje dostatečně. Tréninků street workoutu je nepřeberné množství, mixovat se dá donekonečna. Dneska půjde převážně o ruce, ty jsou oblíbené. Pokud necvičíte nohy, vždy je používáte. Teď se ale zaměříme především na biceps, triceps a ramena. Samozřejmě svoji dávku dostanou záda i prsní svaly. Tělo funguje, roste, regeneruje jako celek. Pokud jste začátečník, popsaný trénink nedáte, uberte počty opakování a dejte si delší pauzy. Nejde o to se uštvat, něco si udělat,

Ždímete svaly, začínáte s tréninkem? Možná vám těchto pár postřehů pomůže. Každým dnem každého napadají otázky. Ti, kteří cvičí, trénují, si jedou ve sportovním módu. Pokud vás zajímají pauzy mezi sériemi, kliky na bradlech, cvičení až do selhání, rozsah pohybu a co s bolestmi loktů? Máme tu pět krátkých odpovědí na pět témat . Opět je našel starý a známý trenér Paul Wade, který napsal bestseller Trénink vězně. O odpočinku mezi sériemi: Jedna z chyb, kterých se nováčkové ve staré škole kalisteniky dopouštějí, je, že často pospíchají z jedné série na další. Vzpěrači vědí, že

Zkuste pyramidu. Začněte na pár opakováních a postupně budete přidávat. Asi jako když jdete po schodech, čím více schodů, tím těžší zátěž, více práce, námahy. Když se dočkáte vrcholu, pojedete z kopce až do bodu, na kterém jste začínali. Tento druh tréninku nebude jen o vytrvalosti, ale také o hlavě a touze vůbec dokončit. Dodržíte celý řetěz cviků? FOTO: pixabay.com. Výhodou tohoto tréninkového plánu je, že každý si může vystavět svoji pyramidu podle svého fyzického naturelu, trénovanosti. Dáme si ale tři příklady, které můžete využít – začátečníci, středně pokročilí a pokročilí. V osudí pyramidy bude

Jak trénuje česká mladá krev? Názorů z učebnic a časopisů může být tisíce, co je ale vyzkoušené na vlastním těle, to zažijete, posoudíte, můžete změnit, upravit. Vaše tělo reaguje, mozek vyhodnocuje. Street workout je hodně o mladší generaci, jak ona cvičí? Oslovili jsme šest nadšenců, kteří mají street wotkout a trénink pod kůží. Začíná seriál právě s nimi. První otázka zní: Kolikrát týdně cvičíte a jak máte rozdělené tréninky? FOTO. Richard Bartuška. Martin Matuška, 18 let, cvičí 3 roky, No Gravity Blansko Dva dny cvičím, pak mám pauzu jeden den a zase

Zažil toho hodně, ale vždy si jde za jedním. Dát do toho vše, narvat to tam prostě až po okraj. Ve street workoutu nejde o objemy, tady hraje svoji roli síla. A tu má Pavel Šanda. Český silák poznal na vlastní kůži hodně soutěží, a to i v různých evropských zemích. Síla, weighted, to je parketa tohoto trenéra. Dip s váhou okolo 150 kily, ano. Shyby se zátěží, ano, Dřepy, shyby, ano. FOTO. Facebook Pavel Šanda. Když se rozjede, je to nářez. Jak tedy na sílu? Je tu první díl od Pavla Šandy: Jak trénovat sílu? Dále

1 2 3 20 Stránka 1/20

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.