Zavřít
Příspěvky v kategorii

Tréninky

Dneska dejte vršku pauzu, je čas na nohy, i ty patří k vašemu tělu, i když se vám to nechce někdy přiznat. Obzvláště nyní byste na ně měli myslet, kdy se blíží letní období. Sice už nestihnete dohnat zanedbané měsíce, možná roky, ale lepší začít než pořád čekat. Je tu pět (šest) cviků, které zvládnete s vlastní vahou. Nejde o masivní objem, to jen pro upřesnění, kdyby se někdo ozval :-). ILUSTRAČNÍ FOTO: pixbay.com. Pět cviků, mezi kterými v každém kole máte pauzu patnáct sekund. Celkem vás čeká pět až sedm kol, vy

Tak jsme se podívali do zahraničí a máme tu jeden trénink. Pokud nemáte čas, ale máte výkonnost, protože bez toho těchto 300 sekund nezvládnete. S nápadem přišli kluci z The Fitness Journals LLC, patrně nejsou jediní, kteří se sešli v New Yorku na jednom hřišti a prubli své síly. Dokončili všichni? Trénink nazvali jasně: Nejlepší 5minutový trénink. ILUSTRAČNÍ FOTO: The Fitness Journals, LLC. „Tohle je jeden z nejlepších tréninků, který můžete zvládnout za 5 minut! Tohle je kalistenická výzva! Irvin Felix John, Dejan Stipke, Scott Bernard a Bam Baam vyzkoušeli tuto rutinu

Banner alvifit

Když jsem si tento titulek přečetl, měl jsem jasno, tohle mě zajímá. Kdo by nechtěl mít záda jako „přistávací plochu pro nadzvuková letadla a bicepsy, po kterých se ostatní ohlíží“. Samozřejmě tajně, to je jasný. Jak těchto veličin dosáhnout? Samozřejmě jde o komplexnost, ale jeden cvik vám v honbě za těmito cíli pomůže. Čtyři písmena, za kterými se skrývá SHYB! Proč? Tady máte vysvětlení od povolaného. ILUSTRAČNÍ FOTO: pixbay.com. „Shyby jsou bezva. Koho by neinspiroval pohled na Silvestra Stallona, jak dělá ve filmu Rocky II se zaťatými zuby nerovné shyby na

Mým cílem bylo udělat tento rok 100 000 kliků. Přemýšlel jsem, jak bych se fyzicky i emocionálně cítil, pokud bych jel hodinu po hodině. Zbytečná zvědavost se změnila v rozhodnutí, že namísto toho, abych provedl 1 500 kliků, můj cíl se změnil na 5 000. A tady je ten malý experiment. Tak popisuje svoji výzvu Jeff Haden, který svůj pokus zveřejnil na webu inc.com. Pauzy se pohybovaly mezi 30 až 40 sekundami mezi sériemi, po hodině pět minut pauza, případně po 30 minutách ještě pět minut na doplnění vody. ILUSTRAČNÍ

Vědomosti, znalosti vás posunou dále a výše. Tento příměr platí také pro cvičení, trénink. A může to být snadné, pokud chcete, ne však lehké. Jestliže máte zájem, máte z půlky vyhráno, druhá polovina je, když víte, kde znalosti najít. Máme pro vás seznam čtyř knih, ze kterých můžete čerpat. Na vás je, abyste si vybrali, pokud chcete. Tělo jako posilovna Lauren Mark je vojenským trenérem zodpovědným za několik tisíců vojáků, z nichž dokázal za rekordní čas udělat štíhlé a silné muže. Je to mezinárodně uznávaný fitness trenér, který je vyhledávaný spoustou

Tohle se vám bude hodit, to je jistý. Pokud se vám zdá váš street workoutový trénink omezený, má své mantinely, nevíte, jak ho okořenit, přidat nové cviky, varianty cviků, máme pro vás inspiraci. Je tu video od OfficialBarstarzz, kde vám autoři představí 44 nejlepších cviků, které můžete využít na vašem hřišti. „Toto video bylo inspirováno původními 44 nejlepšími cviky s vlastní vahou, nejsou ale v žádném konkrétním pořadí,“ stojí v částečném popisku pod videem. Pokud chcete vědět více o OfficialBarstarzz, koukněte na jejich youtube kanál. Hrazda, zem, shyby, variace kliků, posilování břišního

Chcete cvičit venku a nemáte prostor? Chcete cvičit venku, máte kde, ale chybí vám konstrukce, na které byste rozjeli svůj street workout? Máme řešení. Pokud máte kolem sebe kousek přírody, máte vyhrálo. Použijte kámen, strom, větev. Máme tu jedno video, kde uvidíte více než 20 cviků, které zde můžete použít a potrápit své svaly. FOTO: repro youtube. Originální trénink, který vám dá do těla, to slibuje ve svém videu na youtube Calisthenics & Weight Training. Dřepy s kamenem, mrtvý tah s kamenem, sprinty v lese. Místo části konstrukce kmen stromu. Tohle je trénink

Kolik zvládnete shybů na jeden zátah a co to o vás vypovídá? Před časem jsme si zpestřili tréninky tabulkami s kliky, dnes tu jsou shyby, další cvik, který patří k základním ve street workoutu. Dopředu zase jedno upozornění, neberte tabulky až tak vážně, ale pro porovnání nejsou špatné. Jak si budete stát, co vám vaše číslo z hrazdy přisoudí? FOTO: Ilustrační foto. „Pokud chcete být rancher v americké armádě, musíte provést alespoň 6 opakování, ale doporučuje se 12 +. A pokud chcete být u Navy SEAL, musíte absolvovat minimálně 8 opakování, ale doporučuje se

Po čase jeden trénink, u kterého nemusíte přemýšlet, dostanete ho nalajnovaný. Poctivá práce, sets and reps, kdy se můžete i zapotit. Záleží, kolik si dokážete naložit na své svaly. Jelikož má každý trochu i více odlišnou výkonnost, základní pyramidu jsme rozšířili. A to o začátečníky a o verzi, kam se podívají jen někteří :-). Tři cviky a jedna pyramida – klik, dřep, shyb. Trénink podle ashotofadrenaline.net. Jedno kolo se skládá z toho seznamu a počtů: Start – 10 kliků, 20 dřepů, 5 shybů, 5 kliků, 15 dřepů, 3 shyby, 3 kliky,

1 2 3 30 Stránka 1/30

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.