Zavřít
Banner DRILL Athletics

Vydržíte? Vyzkoušejte trénink americké námořní pěchoty

Někdo má rád výzvy, chce překonávat tréninky, které dali jiní, tisíce dalších, porovnat se. Přitom nejde o žádnou nudu, kopírování. Tím je příklad dnešního plánu, kterým prochází americká námořní pěchota. Vystačí si s absolutním základem – shyby, dipy, kliky, dřepy a cviky na břicho. V čem je ono kouzlo? Jde o mix opakování, času a variant, které po sobě přichází. Jedna rada na začátek, pokud dodržíte vše, na konci padnete. ILUSTRAČNÍ FOTO The Navy SEALs.

Základem je startovací čára v počtu opakování. Proto berte první trénink jako nastavení laťky, kterou budete posouvat. Podle základního rozpisu nejde o kvanta opakování, ale tady jde o intenzivní sondáž, kde není čas na povídání a přemýšlení o přicházející večeři.

Jen vy, odškrtávání další porce a odříkání. Pokud vám pomůže video a vojenské povzbuzování, můžete projet celý trénink virtuálně na americké pláži. Možná vám bude jen víc horko :-). Doporučuji volume doprava, opravdu to při hecování pomůže.

Banner originalworkout.cz

Rozcvička
Jumping Jacks 160x, Half Jumping Jacks 30x, Windmills 16x, Two-count Windmills, 16×2 – Trunk Side Stretch 16x

Hrazda (rest 30 seconds)
Close Grip Pull-ups, 3x, Wide Grip Pull-ups 3x, Close Grip Chin-Ups 3x, Behind Neck Pull-ups 3x, Regular Grip Pull-ups 3x, Close Grip Pull-ups 3x

JAK CVIČÍ SHYBY ČESKÁ TENISOVÁ KRÁSKA?

Kliky na bradlech (rest 60 seconds)
Dips 12x, Dips 10x + 1x wait 20 seconds down + 1 dip, Dips 15x + 1x wait 60 seconds down + 3x dips

Kliky (rest 30 seconds)
Regular Push-ups 10x, Regular Push-ups 10x, Tricep Push-ups 10x, Tricep Push-ups 10x, Regular Push-ups 10x, Tricep Push-ups 10x, Wide Grip Push-ups 10x, Regular Push-ups 10x, Tricep Push-ups 10x, Dive Bomber Push-ups 10x

Břicho, trup, krk (rest 60 seconds)
Sit-ups 50x hands behind head, Sit.ups 50x hands crossed on chest, 120x Flutter Kicks, 60 seconds legs stretched, 15x Half Sit-ups, 25x Cruncher Sit-ups, 2×15 Lizard Stretch, 40x Atomic Sit-ups, 100x Good Morning Darlings, 100x Neck Rotations, 100x Neck Lifts.

Nohy (no rest)
40x Lunge, 200x Squats, 90x Charlie Chaplin’s, 50x Squats

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Fubo, síla pro váš život

Fubo, síla pro váš život

Podobné příspěvky

Diskuze o tomto příspěvku

  1. majstermartin napsal:

    Mohli by ste tie názvy cvikov preložiť? o niektorých nemám ani potuchy o čo ide…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.