Zavřít
Banner originalworkout.cz

Jak a proč cvičí shyby tato česká tenisová reprezentantka?

Andrea Setini Hlaváčková

Tenisové výměny, kurt, raketa a míčky. Hlavní části kariéry české reprezentantky Andrei Sestini Hlaváčkové. Jenže za výkony na kurtech, které tato Češka podstupuje po celém světě, je také příprava, která není vidět. Fyzička a svalový rozvoj není výjimkou. Jak tato hráčka například cvičí shyby, jeden ze základních cviků ve street workoutu? FOTO: facebook Andrea Hlaváčková.

Hlaváčková se o svůj trénink podělila ve videu na stránkách czechteam.info. Nedílnou součástí tréninku, i když nepříliš oblíbenou, jsou pro ni shyby. Jak na ně? A co vám pomůže? Podívejte se, jak se k přítahům na hrazdě staví tato tenisová hráčka.

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

Shyby jsou bezva cvik. Zavěsit se můžete na hodně místech, nejen ve #fitness na hrazdě. Ale často se shyby dělají špatně. Andy a Marťa ti ukážou, jak správně na shyby / pull ups. 💪. Jak uvidíte ve videu, kdo nezvládá shyb bez dopomoci, může využít odporové gumy, která vám pomůže, abyste lépe dodržovali techniku.

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT SHYBY? KRÁTCE A JASNĚ

„Hrazdám a těmto cvikům jsem se moc nevěnovala, ale od té doby mě přestalo bolet rameno, takže to všem doporučuju. Pro správné provedení shybu vždycky začínám aktivováním mezilopatkových svalů,“ začíná popis tréninku Hlaváčková.

Jak často cvičí, jak dlouho, kolik opakování? Vše na vás čeká ve videu.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

Banner DRILL Athletics
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.