Zavřít
Banner fubo.cz

Fakta o kaloriích. Zkuste tyto triky na spálení

Jak spálit kalorie?

Nikdo patrně nechce mít nadbytečná kila. Pokud tomu je tak, přichází na řadu redukce kalorií, které se dostávají vašemu tělu, které mu dáváte, se kterými hospodaříte, Jak spálit více kalorií, máme tu tři možnosti, které vám mohou pomoct. Co vlastně víte o kaloriích?

Kvalita je důležitá – dávejte si pozor, z čeho kalorie pocházejí. Jídlo bohaté na živiny (vitaminy, minerály a vlákninu), je pro vaše tělo užitečnější než takzvané prázdné kalorie, které obsahují jen energii – sladkosti, limonády, koláče, sušenky, bílý cukr atd.

Řešíte noční kalorie? – přes den člověk energii pálí. Konzumace vysoko kalorického jídla těsně před spaním však zvyšuje šanci, že se uloží ve formě tuku, píše známý časopis Muscle and Fitness.

Každý zpracovává kalorie odlišně – když si dva lidé objednají zmrzlinu, nemusí být výsledný efekt totožný. Rozdíl v množství a složení trávících enzymů, bakterií a dokonce v délce střev způsobí, že tělo každého z nás v konečném důsledku zpracuje porce odlišně.

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Alvifit, přírodní doplňky výživy

„Na spalování kalorií je potřeba kyslík, čím více se zadýcháme, tím více kalorií spálíme? řekla pro Muscle and Fitness Nancy Clark odbornice na výživu. Toto platí zejména pro aerobní aktivity. Při posilovacím tréninku musíme brát v úvahu také zvýšený metabolismus v důsledku regenerace svalové hmoty.

Jak tělo využívá přijaté kalorie?

10 %  tělo využije na trávení

20 % zpracuje tělo při pohybu, tréninku

70 % je na zabezpečení základních životních funkcí

1 – změňte tréninky – tělo si zvykne na stereotyp a naučí se cviky provádět efektivně, což znamená, že už při nich nespotřebuje tolik energie. Proto je dobré cviky po čase obměňovat, například po měsíci. Případně zařaďte do workoutu intervalový nebo výbušný trénink.

PRSA A RAMENA, JAK DOSÁHNOUT FUNKČNÍ SÍLY?

2 – cvičte se zátěží – weighted – na spálení 0,5 kilo tuku potřebujete spálit 3500 kalorií, což je třeba více než pět hodin běhání. Pokud zvýšíte podíl svalové hmoty, váš klidový metabolismus se zvýší, protože vaše svaly potřebují energii. Díky tomu spálíte denně o 200 kalorií více.

3 – stroje vše neřeknou – pokud využíváte v tréninku například běhací pás a displej vám ukáže, že jste spálili 300 kalorií, nemusí jít o konečné číslo. Stroj nedokáže většinou odhadnout váhu, navíc, když byl běh intenzivní, tělo spálí více kalorií i po ukončení běhu. Mohli jste spálit třeba 300 kalorií, ale vaše tělo za den potřebuje dalších 200 kalorií na doplnění energetických zrát.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.