Jak správně cvičit shyby. Krátce a jasně

Články Tréninky
Autor: streetworkout.cz

Krátce, výstižně, aby každý pochopil. Ano, dalo by se vyprávět hodně dlouho, hodiny a používat odborné výrazivo a řešit - co by se mohlo kdyby. Ne! Chceme ukázat úplný základ, aby každý začal správně. Rozhodli jsme se pro seriál šesti základních cviků s vlastním tělem, které preferuje street workout. Proč? Základ, aby člověk mohl správně začít. To je to nejdůležitější. Dnes jsou na řadě shyby. Není snadné do dvou minut informace vtěsnat, ale první trenér WCO v Česku do toho šel a tak začíná seriál na webu www.streetworkout.cz.  

Lidé dnes mají hodně zájmů a jsou roztěkaní, na telefonu, na počítači loví témata, myšlenky, videa. Pokud natočíme video na půl hodiny, nikdo ho nedokouká. Proto dvě minuty pro start, aby každý měl základní informace, aby mohl začít.

O shybu můžeme mluvit dlouho a existuje nespočet variant, my si představujeme jednu možnost, která je podle mě klíčová pro každého začátečníka, který se chce dostat k těžším variantám a nechce si přitom zničit ramena. Důležité je dodržovat tři fáze shybu: pasivní vis, aktivní vis a přítah. Postavení lopatek: deprese. Nechat uvolněné trapézové svaly a držet lokty před ramenem,“ okomentoval video, kde mu předcvičoval z Fitness Bitevního pole.

Po shybu budou následovat - kliky, dipy, dřepy, plank a klik ve stojce. Vždy v pondělí ráno na webu www.streetworkou.cz (nefunkční) .

Abyste věděli, kdo je David Rejl, tady je jeho krátké představení. "Bc. et Bc. David Rejl, první Elite coach of World Calisthenics Organization v České Republice. Vystudoval Zdravotnického záchranáře a následně Veřejné zdravotnictví na Univerzitě Karlově. Nyní studuje čínskou medicínu na TCM. Patnáct let se věnoval sportovní gymnastice a nyní se už třetím rokem věnuje kalistenice a fyzioterapii. Kalisteniku se učil mimo jiné přímo u zdroje WCO v USA, ale také v dalších státech."