7 nejlepších cviků podle vás. Trénink pro celé tělo

Které cviky jsou nejlepší pro rozvoj celého těla? U některých se shodneme, u dalších si každý vychází ze svých preferencí, cílů, naturelu. Proto jsme se rozhodli, že se prostě zeptáme vás. Měli jsme jednu otázku – vyjmenujte sedm nejlepších cviků pro rozvoj celého těla. Máme pro vás osm názorů od nadšenců, kteří cvičí jako vy. Některé byly samozřejmostí, u některých budete možná překvapeni. Někdo se nedržel sedmičky, ale to nevadí. Je více na výběr. Aspoň můžete porovnávat se svými cviky. Takže inspirace pro vás. Jako první začíná dáma. Ilustrační foto: pixabay.com.

Lůca Akcentová

Jakékoliv shyby. Kliky. Zvedání nohou ve visu různými způsoby. Dřepy, výpady na nohy. Zkracovačky také různým způsobem. Dipy na bradlech. Plank, držení stoličky u zdi, zkrátka všechno na výdrž.

Petr Pilát

Za mne jsou to muscle upy, dipy – paralel bar a straight bar, pull ups mix grip, chin upy, kliky na všechny způsoby, dřepy a stojky. A bez čeho nemohu být, tak to jsou kruhy na mobilitu, flexibilitu a obecně zvyšující funkční sílu (stabilizační svaly, fascie, úpony).

Internetový obchod streetworkout.cz

Aleš Fišer

Dřep, klik, shyb nadhmatem, podhmatem, dip, leg raises a výpony na lýtka.

Pája Novák

Mezi mých sedm nejčastěji používaných a nejoblíbenějších základních cviků patří – pomalý shyb nadhmatem s dotknutím se hrudi hrazdy, klasický klik s dotknutím se hrudi země, pomalý ruský dip, všechny variace planku, pomalé pistole, dřepy s dotknutím hýžděmi pat, arrow pull up a muscle up. Žádný vyloženě čistě cvik na břicho jsem nezmínil záměrně, protože u většiny z těchto cviků se břišní svalstvo posiluje.

Nezapomeň, další adrenalin klepe na klec. Máš odvahu?

Jan Zdrubecký

Moje šťastná sedmička: 1. pull up, 2. chin up, 3. leg raises, 4. push up, 5. dip, 6. korean dip, 7. squat.

Pavel Šanda

Dřep, shyb, klik, stojka, dip, muscele-up, plank

Rostislav Vošický

Kliky, shyby, šplh na laně, dřepy na jedné noze, dřepy s výskokem, zvedání nohou ve visu na jedné ruce, dragony

Filip Sláma

 Shyby, kliky (i dynamické), pistole, stojky, muscle upy a výmyky. Jako poslední bych vybral front lever. Je to obtížnější statický prvek, ale jeho provedení dá zabrat celému tělu, ať už při různých jeho variací (zvedání do front leveru, přítahy, ice cream maker) Tohle jsou podle mě nejlepší cviky, které zároveň patří k základním cvikům. Ve street workoutu je samozřejmě plno prvků, které jsou účinné, ale zároveň jsou obtížnější.

Partner originalworkout.cz
Streetworkout set fubo.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.