Zavřít
Banner DRILL Athletics

Úžasný trénink nohou bez činek. Znáte Sissy dřepy?

Nohy, nezapomínat, cvičit

Street workout, kalistenika, cvičení s vlastní vahou těla. Pro hodně lidí platí úměra, tahle skupina nemůže bez činek vytrénovat svalstvo na nohou tak, aby se ze stehen staly dvě „konve“. Jsou tu dvě odpovědi. Jde to, to zaprvé. A za druhé, tady nejde o skupinu, která chce mít kulturistické mega konve, obcházet si stehna a mít problém sehnat kalhoty. Jak tedy trénovat nohy bez činek a strojů? Budete se divit, ale i slavný Arnold Schwarzenegger a Tom Platz toto znali. Například do tréninku zapojoval Sissy dřepy.

Dneska jsme sáhli do Complete Calisthenics, kde připravili tento trénink. A kdo ho zkusí, uvidí, že další dny bude rád, že nemusí nohy cvičit. Program je následující. Snadný? Ať každý posoudí sám.

Chceme v tréninku všechno hned, trpělivost není sexy. Jak se stále zlepšovat?

„Trénink nohou je přesně tím, co naprostá většina začátečníků zanedbává, případně úplně vynechává. Každý chce mít ramena a bicepsy jako Schwarzenegger, aby se mohl blýsknout na plovárně (nebo alespoň v autobuse), ale nohy nezajímají prakticky nikoho. Po pár letech tréninku omezeného pouze na horní polovinu těla to však vypadá dost trapně,“ popsal realitu trefně server musculus.cz. Jak to máte vy?

Ostropestřec mariánský od Alvifitu

Ostropestřec mariánský od Alvifitu

Dřepy na jedné noze (pistole) 3 série po 8-12 opakováních na každou nohu

Sissy dřepy (pomalé negativní dřepy, jdete na špičky, případně obtížnější varianta – je ve videu) 3 x 8-12

Hamstringy v leže (můžete zkusit i obtížnější variantu, opět názorný příklad ve videu) 4 x 16-20

Super set výpady do výskoku 2 x 30 + 2 x 30-45 sekund sed o stěnu

Lýtka výpony na špičkách (každá noha zvlášť) Sestupná pyramida 12, 11, 10 ….1 opakování

Banner originalworkout.cz
Banner fubo.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.