Zavřít

„Kolik uděláš kliků na jeden zátah?“ Velmi častá otázka, kterou už vám nejspíš někdy někdo položil. Byli jste spokojeni se svou odpovědí? Pokud ne, nezoufejte, dnes pro vás máme trénink zaměřený na zvýšení počtů opakování kliků! Je tu trénink pro mírně pokročilé, který vzešel z workoutové dílny FUBO Fitness. Pokud jste začátečníci či se potřebujete ujistit v technice kliků, podívejte se nejdříve na TOTO VIDEO! Nejprve je důležité si uvědomit, co pro kliky naše tělo potřebuje. Největší zapojenou skupinou jsou prsní svaly, bez pochyby. Dále naplno fungují tricepsy, přední sval

Když se na něj podíváte, asi bude o tréninku něco vědět, jinak by takto nevypadal. Pokud máte podobný cíl a jste teprve u prvního kroku, jste tu správně. Calisthenicskingz vám představí základní rutinu pro budování svalů pro horní část těla. A pozor! Pokud se obáváte shybů, tak ty tu nenajdete :-). FOTO: Calisthenics Kingz. „Jedná se o základní rutinu kalisteniky pro všechny úrovně fitness. Podle vaší úrovně můžete zvýšit nebo snížit množství opakování, které provádíte s těmito cviky. Doporučuji tento program po dobu 6-8 týdnů. Zde máte rozpis tohoto plánu,“

Banner alvifit

Street workout a kalistenika, to je cvičení bez činek, tedy převážně, razí cestu cvičení s vlastním tělem. Jak získat sílu, objem, a přitom si vystačit jen s tělem? Pokud jde o nohy a budeme se držet dřepů, vrcholem jsou pistole, dřepy na jedné noze. Jak tento cvik zvládnout? Máme tu šest postupných kroků, které vám pomohou. Když zvládnete 15 opakování od každého kroku, postupujte k obtížnějšímu. Grafiku připravil server www.fits-me.co. KROK 1 – klasický dřep, absolutní základ. Kdo v něm tápe, podívejte se, jak ho správně provést, čeho se vyvarovat – ZDE. KROK

Shybování nemusí být na první pohled jen pro vaše vyžití, zlepšení kondice, postavy. Máme tu jeden příklad, který si zaslouží následování. Za pár dnů se stane realitou. A vy všichni můžete pomoct. Když ne v Prostějově, tak u vás, co myslíte? 22. září se bude po celém světě konat světový den shybů. „I v Prostějově máme zaregistrované sčítací místo, tzv pull-up point. World pull-up day je koncept, kdy se v jeden den veřejnost i atleti snaží dosáhnout co největšího počtu shybů v jednom dni. Na mnohých pull-up pointech je s akcí

Až dočtete tuto první větu, budete vědět, že… HRA ZAČÍNÁ! „Dovolte nám, abychom vás pozvali na slavnostní otevření nového VT GYM komplexního sportovního centra, které se uskuteční 22.9.2018 od 14-20 hodin v Praze-Kbelích! Můžete se těšit na zajímavý program plný soutěží, vystoupení, zajímavých hostů a sportovců z různých odvětví. Představíme vám i trenéry a partnery našeho gymu. VSTUP ZDARMA,“ tak začíná svoji pozvánku Tomáš Vágner, který stojí před okamžikem, který bude patřit k těm, které se mu vryjí pod kůži. A vy můžete být u toho. Co vás čeká? Co

1 2 3 182 Stránka 1/182

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.