Kontrolou až z Filipín jsme prošli, takže posíláme do světa druhou část rozhovoru s Jiřím Tkadlčíkem, který je teď 10 tisíc kilometrů daleko od rodné české hroudy. Právě v jihovýchodní Asii se nyní český strongman připravuje na závody, na které dřel, aby uspěl. A s čím jde Český lev do bitvy?  „Zkuste dělat zase věci z čisté radosti, třeba tak, jako když vám bylo pět let. Zařte, sviťte a bavte se životem, jako já. Přijměte výzvy, které za to stojí a ukažte především sobě, kdo jste. Nedělejte to, co většina,

Sedm jich pobíhalo kolem benchové lavičky, všichni nasoukaní do těsného a funkčního oblečení. Jeden neuspěl, druhý neuspěl. Pak přišel „pan učitel“ a střihnul si to na pána. Jiří Tkadlčík, to je profesionální český strongman závodící ve střední váze. Dále motivátor a také Český Lev. Zvedá tuny železa, jezdí po světě, ale i on zná cvičení „jen“ s vlastni vahou. Našel si na nás čas před odletem na Filipíny a rozpovídal se o cvičení i street workoutu. Bohužel pro street workout ne jen pozitivní povídání. Foto: Jiří Tkadlčík. Když jede mrtvý tah,

Říká se, je to i dokázáno, že fotky jsou pro čtenáře zajímavější, názornější a více pochopitelné než kupa textu. Takže ve třetím pokračování o využití odporových gum, které připravili trenéři z Fu-Bo Fitness, jsme dali fotkám hodně prostoru. Na začátku jsme si rozdělili možné využití odporové gumy do dvou, respektive třech částí: dopomoc, externí zátěž a využití odporu gumy při protahování. Dnes, ve třetí části našeho seriálu o odporových gumách, vám poradíme, jak s gumou posilovat – jak využít její odpor k zvýšení náročnosti cviků a posunout hranice svých fyzických schopností ještě dále.

Máte napečeno? Pokud jedete klasiku, máte bod za tradiční Vánoce. Pokud dáváte i v období hojnosti a přecpávání zdravějšímu stylu, máme pro vás tip od Hradce Králové, kde peče, vaří a smaží Ivana Kostadino. A její manžel, který cvičí street workout, má o kvalitní krmi postaráno i o Vánocích. A to se týká i cukroví. „Ano, naše cukroví je zdravé, používáme 100% přírodní suroviny. Skládá se ze špaldové mouky, domácího medu, ořechů, kokosu, domácích vajíček, tvarohu, marmelády, bio kakaa a dalších produktů z přírody,“ napsala webu www.streetworkout.cz Ivana. Sedm druhů cukroví pro

Shyby dávají tělu (horní části těla) tvar, sílu a krásu. A nejde jen o záda, záleží na stylu shybu, povedení. Hrazda, větev a jen vlastní váha tělo je ideálním spojením k tréninku. Nikdo není starý pro začátek. Je to vlastně snadné – nahoru a dolů a nahoru a dolů. Každý se postupem času dostane do rutiny, proč tedy nevyzkoušet více variant shybů, tím vyskočíte ze zaběhnutého rychlíku a zažijete nové tréninky, které budou pestřejší, prostě neuvěřitelný. Zkuste zkrátka těžší varianty shybů. Kolik zvládnete vy z této desítky? Anebo – kolik jste jich

1 2 3 48 Stránka 1/48

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.