Nikdy nevíte, kdy se vám co postaví do cesty. Sport, hubnutí, nabírání, dostávání se do formy, životní slasti a strasti. Kolotoč, který se může pravidelně vracet. A na věku nezáleží, je to vlastně nekončící boj, kterým procházíme všichni. A to už stovky let. Existuje jediný recept, má ho každý v sobě – musíte chtít. A to se povedlo Evě Školové. Má přes třicet let, dvě děti, kila nahoru, dolů. Tolik základní informace. Lék nakonec našla na street workoutovém hřišti v Plzni. Kdo by to řekl, dostala dolů téměř třicet kilo! (Fotky jako

Poslední víkend v lednu bude výjimečný, měl by se zapsat do historie street workoutu, kalisteniky, parkouru. A když ne v Česku, tak v Praze určitě. Bude slavnostně otevřen jeden z největších gymů pro tyto sporty v Evropě. V Praze bude pod střechou pražského Nákladového nádraží Žižkov. Přípravy finišují pod taktovkou ERS Workout. A nepůjde jen o otevření dveří a hrrr na hrazdy. Pro atlety jsou připraveny i tréninky se zahraničními lektory z komunity BARSPARTA. Přiletí Simone Ming a Sensei. Navíc proběhne v pátek No Hate battle, pilotní klání série, která má za cíl navodit ve street workoutových

Pro růst je potřeba mít kvalitní základ. Jídlo. A ne nějaké podřadné. Trénink je 30 procent, jídlo 70. Takže? Takže je důležité. U sportovců toto platí dvojnásobně, mají vyšší výdej, nároky, svaly jsou více „devastovány“, je potřeba více regenerace. Jedním ze základních stavebních prvků jsou bílkoviny. Jak je využít, kterým dát přednost, co dělat, když není čas? V prvním dílu seriálu o výživě jsme psali: „Jsou pro vás doplňky stravy tabu? Co si představit a komu jsou určeny?“ Dnes přináší trenéři z firmy Alvifit základní informace o bílkovinách. Ty jsou základem pro stavbu svalů, a to

Něco pro zahřátí. Teploty v posledních dnech spadly až k minus dvaceti stupňům. Svetr, bunda, rukavice a kulich jsou povinností, bez toho ani ránu. Najde se pár výjimek, které se vydají v tomhle ven i cvičit, ale moc jich není. Pro street workout je prostě lepší jiné roční období. Léto budiž pochváleno. Ještě pár měsíců a bude zase veselo. Letos nastává nejteplejší roční období 21. června v 6 hodin a 25 minut ráno. Tak si to nějak zapište, ten den pak se už nebudete muset koukat na video, jako je

To byla šichta. První týden podle knížky Trénink vězně je za mnou. Nakonec jsem dal pět dnů v zápřahu, dva dny volné. Proti minulosti žádná velká změna – 3+1 a 2+1. Autor knihy Paul Wade pracuje se šesti cviky a jejich variacemi. První měsíc pojedu základní cviky, až poznám výsledky, zkusím progres, připravím další měsíc. Každý z šesti cviků jsem jel v týdnu dvakrát, níže je rozpis tréninku. Doba cvičení 60 – 75 minut. PONDĚLÍ – Shyby jsem začal na úzko, ruce téměř u sebe (ne bicepsový přítah), na začátek je pro mě

1 2 3 60 Stránka 1/60

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.