Zavřít

Shyby a přítahy jsou bezpochyby jedním z nejdůležitějších cviků nejen ve street workoutu, ale pro každého komplexního atleta. Často jsou nazývány královským cvikem pro rozvoj zad, a to naprosto právoplatně. Díky své střední náročnosti a širokému záběru svalových partií jsou dostatečně efektivní pro pokročilé atlety všech kategorií, kteří potřebují rozvíjet celkovou fyzickou kondici a sílu a pro začátečníky a těžké jedince často představují slušnou výzvu. Shyby jsou defakto měřítkem toho, jak člověk zvládá unést váhu vlastního těla. Jak vám radí FUBO Fitness? Něco si přece jen ale zopakujeme. Hlavním hybatelem jsou

Tentokrát jinak! Pokud nemáte čas, případně jen málo, stejně tento trénink odejdete, nic jiného vám nezbývá. Máte na splnění všech opakování 24 hodin. Ano, jeden den. Po kolika sériích, opakováních celý plán zvládnete, je jen na vás. Takto můžete trénovat třikrát týdně, abyste udrželi tělo v zápřahu. Co vás tedy čeká? ILUSTRAČNÍ FOTO STREETWORKOUT.CZ. Repertoár obsahuje šest cviků, kde každý má předepsaný počet opakování. Pokud vám přijde takový postup zábavný a vyhovuje vám, můžete postupně navyšovat opakování, měnit cviky a dávat si větší výzvy :-). Vykopávání kolen – 120 opakování Kliky

Banner alvifit

Mnoho věcí nám proplouvá mezi prsty, neuvědomujeme si je, jdou stranou. Prostě se staly, patří do šuplíku historie, žijeme dneškem. Občas se ale náhodou vynoří záblesk, který vás hodí i o roky zpět. Mně se tohle stalo před pár dny, vyskočilo na mě video. První battle ve street workoutu a začátky webu streetworkout.cz. Byl červenec 2016. FOTO: Barbora Reichová. Pamatujete si, co jste v té době dělali, na jaké sportovní úrovni jste byli, jak jste na tom teď? Když jsem nakoukal video po hodně dlouhé době, poznal jsem řadu lidí, kteří

Vypracované břicho chce každá/ý. Není jen pěkné, ale je potřeba při každém sportu. Můžete hrát kolektivní sporty, být individualista na hrazdě nebo hrát tenis jako česká reprezentantka Andrea Setini Hlaváčková. Jaké má ona tipy na střed těla, jak správně posilovat? Zde je její trénink, který připravila pro czechteam.info. FOTO: facebook Andrea Setini Hlaváčková. „Core je asi nejskloňovanější slovíčko v poslední době, protože to je také nejdůležitější část našeho těla. Zapojujeme ho každý den, není to jen o tom mít břišáky, které bychom všichni chtěli, včetně mě, ale jde hlavně tělo držet

Stále s úsměvem na tváři. Jeden z úspěchu trenéra při komunikaci s klientem. Kdo se jím může chlubit? Je to známý americký kouč a potetovaný vousáč Al Kavadlo, který je populární i v Evropě, o čemž svědčí také jeho top pět cviků na břicho, které už na youtube.com zhlédly desítky tisíc lidí. Teď se přidáte i vy. O jakou pětici cviků jde? Bude to jiné, překvapivé. Jde o pět cviků za použití posilovacího kolečka. „Tohle kolečko považuji za jeden z mála doplňků, které je užitečné. Malý, lehký, jednoduchý a snadno přenosný. Může vám snadno

1 2 3 196 Stránka 1/196

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.