Zavřít

Pokud trénujete, chcete se zlepšovat. Získat více síly, přidat nějaký ten objem navíc. Samozřejmostí jsou také počty opakování. A o těch dnešní článek bude. Dipy nebo také kliky na bradlech jsou naprosto základním cvikem ve street workoutu i každém komplexním a silovém tréninku. Dipy rozvíjí celou horní polovinu těla a jsou královským cvikem pro tlakovou sílu, protože sílu získanou z cvičení dipů využijete ve všech ostatních tlakových cvicích. Než začnete se zde popsaným tréninkem, ujistěte se, že umíte správnou techniku – článek ZDE! V tomto článku se dozvíte, jak efektivně zlepšit vaše

Jací jsou Češi sportovci, co mají rádi, kdy cvičí, proč sportují? Poznáte se? Společnost Intersport si nechala zpracovat analýzu, kde se hodně dozvíte. Vizi společnosti představuje nový koncept BEST IN TOWN. A nyní k číslům, kde se mnozí z vás určitě poznají. FOTO: Ilustrační foto. – 43 % Čechů sportuje spíše osamoceně, 30 % spíše ve společnosti, 27 % dělí stejným dílem. – v přírodě se sportuje nejlépe, to si myslí 85 % vyznavačů sportu. – Čeští vyznavači sportu jsou aktivní průměrně 7 hodin týdně. – 64 % Čechů sportuje minimálně jednou týdně,

Banner alvifit

Nikdo patrně nechce mít nadbytečná kila. Pokud tomu je tak, přichází na řadu redukce kalorií, které se dostávají vašemu tělu, které mu dáváte, se kterými hospodaříte, Jak spálit více kalorií, máme tu tři možnosti, které vám mohou pomoct. Co vlastně víte o kaloriích? Kvalita je důležitá – dávejte si pozor, z čeho kalorie pocházejí. Jídlo bohaté na živiny (vitaminy, minerály a vlákninu), je pro vaše tělo užitečnější než takzvané prázdné kalorie, které obsahují jen energii – sladkosti, limonády, koláče, sušenky, bílý cukr atd. Řešíte noční kalorie? – přes den člověk energii

Prsní svaly a ramena patří mezi nejvíce procvičované patrie při trénincích. I když je necvičíte, zapojují se při většině cviků do pohybu těla. Jak vidí tyto dvě partie Paul Coach Wade, který napsal knihu Trénink vězně? O tygřích klicích: Mezi cviky na posilování tricepsů kralují tygří kliky, které vám lokty promění na ocel. Zaujměte klasikou polohu na kliky a pomalu pokračujte na lokty, dokud se celými předloktími nebudete dotýkat podložky – jako tygr. Potom se rukama pevně zapřete a zvedněte se zpět do výchozí polohy cviku. Mnozí siláci staré školy

Cvičení s vlastním tělem. Znáte, znají všichni, ne však každého láká, což je v pořádku, každý má volbu si vybrat. 30denní výzvu si za pomocí hrazdy vybral jeden z nás z Polska, který natočil své pokroky a změny za jeden měsíc tréninku. Co na změnu říkáte? „Výzva je pro každého, kdo chce začít s kalistenikou, využít hrazdu a posílit své tělo. Kalistenika pochází z řeckých slov „kalos“ a „sthenos“, což znamená krásu a sílu,“ popsal autor video, který 30 dnů vtěsnal do pěti a půl minuty. JAK VYBRAT VENKOVNÍ HRAZDU DOMU? Na úvod

1 2 3 187 Stránka 1/187

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.