Zavřít
Banner DRILL Athletics

Jak přežít street workout a prubnout tělo? Opravdové tréninky!

Petr Teplík

Pod barákem mi postavili krásný hřiště. Teda ne kvůli mně, ale trefili se, to zase jo. Hodně tady kluci jedou free style, ale já zůstávám u klasiky. Klik, dřep, shyb, dip (kdybyste viděli mé pokusy o vlajku, víte proč :-D). Jeden by řekl, že se s tím nedá moc vymyslet. No, jde to a domů chodíme jak zpráskaní psi. Máme několik okruhů cvičení, který mají spousty obměn a dají se různě kombinovat. Jedeme W.O.D.y, tabaty, žebříky a pyramidy a někdy dáme klasickou karešovku, nějaký ten challenge nebo kruháč.

Takto žije v Ústí nad Labem Petr Teplík, co tedy na severu jedou?

W.O.D.

Zkratka známá sice spíš z crossfitu, ale existuje spousta klasických W.O.D., který se dají jet jen z vlastním tělem. Tyhle vražedný kombinace vám neskutečně zacloumají nejen fyzičkou, ale i sebevědomím. Umožní vám nasázet spousty opakování, který byste jinak dělali dva dny. A nenechte se mýlit, že tam jsou třeba “jen” 3 cviky. Laktát stříká z uší, hlava říká “mám já tohle vůbec zapotřebí?” a kachna k obědu se chce podívat ven, co tam ten magor nahoře zase dělá za kraviny. Nejznámější W.O.D. co máme odzkoušený jsou například:

Chelsea, Cindy, Murph, Barbara, G.I.Jane, Angie, Weaver, Servais, Capoot…

Banner alvifit.cz

Street workout v Ústí nad Labem

Street workout v Ústí nad Labem

Tabata

Zkoušeli jste někdy? 20 vteřin work, 10 vteřin rest. Nikdy nebylo 20 vteřin tak dlouhých a 10 vteřin tak krátkých. A nikdy neuděláte tolik práce za pouhé 4 minuty. Pravidelně děláme kliky, dipy, nohy nebo břicho v tabatě. Někdy i přítahy, ale to už je vážně smrt. Můžete si různě hrát s časem, přidávat série nebo prodlužovat zátěž i odpočinek a podle náročnosti nebo prohazovat s dalšími cviky. Je to zábava… takový dřepy s výskokem v tabatě… hmmm.

EMOM

Taky super. Nastavíte jen interval a nic neřešíte. Tůtne telefon a jedete… rozkaz zněl jasně, čistá hlava. Třeba večer u večerníčku nebo u Růžový zahrady střídat kliky a břicho po půl minutě…

NEMŮŽETE SE DOKOPAK KE CVIČENÍ?

Žebřík (pyramida)

Jednoduchý princip zvyšování zátěže… možné zařadit u jakéhokoliv cviku. Jedete po jednom (nebo více) nahoru a pak dolu. Když je vás na hřišti víc, můžete jet vyřazováka. Přidávat po jednom přítahu a jede se tak vysoko dokud nezůstane jen jeden… taky možnost ;-).

Karešovka a jiné výzvy

Karešovka je geniální způsob kombinace žebříku, EMOM a tabaty. Parádně se zvyšuje zátěž a snižuje odpočinek. Zkuste dát každou půlminutu 3 přítahy, druhou minutu zase jeden přidat a další zase… nakonec se sotva vejdete do té půlminuty a musíte začít znovu. Takhle si můžete hrát dlouho do večera a s jakýmkoliv cvikem. Zábava – doslova se potrháte smíchy.

Takhle my si tady na severu cvičíme.. 🙂

FUBO, to jsou také kvalitní žebřiny

FUBO, to jsou také kvalitní žebřiny

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.