Zavřít
Banner DRILL Athletics

Nemáte výsledky v tréninku? Jaký je váš jídelníček?

Jak jíst v tréninku?

Jídlo je základ, život. Všichni to vědí, ale ne všichni se tak chovají. Lenka Adi Strolená to ví. Trénink je pro ni vášní, cvičení s vlastním tělem patří do její široké palety tréninků. V prosinci zvládla za 6 hodin 1722 shybů a za pár týdnů se pokusí o světový rekord na EVLS Prague, kde proběhne STREET WORKOUT FESTIVAL 2018, a to od 28. do 29. září. Co lidé v tréninku řeší, jak Lenka cvičí, jí. Máme tu pro vás druhý díl ze tří.

„Nutnost je uvědomit si, že každé tělo je jiné a má jiné potřeby vůči spotřebě energie daného jedince a nebrat to jako dietu, ale jako normální potřebu,“ říká Lenka, která nemá nad sebou bič. „Během dne sním nějakou tu blbost, jako je kousek čokolády, sušenku,“ usmívá se. Ví, že odměnit se, je součást tréninku, pohody. Nejen tělo, ale také hlava musí být v pohodě.

PRVNÍ DÍL – ČEHO SE HOLKY BOJÍ?

Nový e-shop, znáte?

Lenka Strolená

Lenka Strolená

Jak se Lenka stravuje? Máme pro vás pár příkladů, můžete si vybrat z více možností, protože ne každý vše také do sebe dokáže dostat.

Snídaně

  1. Ovesná kaše s proteinem
  2. Protein s banánem
  3. Míchaná vajíčka

Svačina

  1. Proteinová tyčinka
  2. Banán
  3. Protein
  4. Nebo co je zrovna po ruce

Oběd

  1. Kuřecí maso + rýže + zelenina
  2. Protein s banánem
  3. Ryba + zelenina + rýže
  4. Maso + zelenina

Svačina

Alvifit, zdravé sportovní doplňky

Alvifit, zdravé sportovní doplňky

  1. a) Kousek čokolády
  2. b) Proteinová tyčinka
  3. c) Arašídové máslo

Večeře

  1. Kuřecí maso + ryže + zelenina
  2. Ryba + zelenina + rýže
  3. Maso + zelenina
  4. Rýžové chlebíky se sýrem a šunkou
  5. Mozzarella + zelenina

Druhá večeře

    1. Protein
    2. Proteinový puding
Fubo, to jsou masážní válce

Fubo, to jsou masážní válce

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.