Zavřít
Banner fubo.cz

Jak jde na core a břišáky česká tenistka?

Vypracované břicho chce každá/ý. Není jen pěkné, ale je potřeba při každém sportu. Můžete hrát kolektivní sporty, být individualista na hrazdě nebo hrát tenis jako česká reprezentantka Andrea Setini Hlaváčková. Jaké má ona tipy na střed těla, jak správně posilovat? Zde je její trénink, který připravila pro czechteam.info. FOTO: facebook Andrea Setini Hlaváčková.

„Core je asi nejskloňovanější slovíčko v poslední době, protože to je také nejdůležitější část našeho těla. Zapojujeme ho každý den, není to jen o tom mít břišáky, které bychom všichni chtěli, včetně mě, ale jde hlavně tělo držet ve správné pozici a předejít zranění,“ má jasný pohled na tento trénink tenistka. „Je to ale docela fuška,“ dodává.

Tento trénink můžete zařadit ráno před prací, při klasickém tréninku, večer. Hlavní je, abyste na tuto část těla nezapomněli.

banner_alvifit_echinacea

banner_alvifit_echinacea

Pokud byste chtěli vidět, jak tato tenistka cvičí shyby, můžete. I vrcholový sportovec se nevyhne hrazdám. Výkony na kurtech, které tato Češka podstupuje po celém světě, to je také příprava, která není vidět. Fyzička a svalový rozvoj není výjimkou. Jak tato hráčka například cvičí shyby, jeden ze základních cviků ve street workoutu?

„Hrazdám a těmto cvikům jsem se moc nevěnovala, ale od té doby mě přestalo bolet rameno, takže to všem doporučuju. Pro správné provedení shybu vždycky začínám aktivováním mezilopatkových svalů,“ začíná popis tréninku Setini Hlaváčková.

Jak často cvičí, jak dlouho, kolik opakování? Vše na vás čeká v druhé, videu.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.