Jak vzkřísit povadlé tělo?

Jak získat svaly?

Žádné rekordy, ale nějaké kliky by se hodily, občas popoběhnout, protáhnout se, zpevnit chátrající schránku, kterou okolní svět vnímá. Na co myslet, abyste neshořeli jako papír a vydrželi déle než do další výplaty? Jisté je jedno. Začínáte-li cvičit, vydáváte se na dlouhou a nevyšlapanou cestu, která vás může rozsvítit a tělo vzkřísit.

„Velmi často mi klienti pokládají stejnou otázku a vždy odpovídám stejně. Pokud to opravdu myslíte vážně, rozhodně vás chci vidět minimálně 3x týdně na tréninku. V případě, že by to někdo zkoušel sám doma 30 minut, tak není problém i 4 – 5x týdně, pokud zvládne střídat partie. Rozhodně nedoporučuju se zbořit hned na prvním tréninku, to bývá většinou začátek konce,“ říká trenér Jan Zdrubecký, který se věnuje street workoutu a kalistenice.

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

Nic jako instantní svaly, které nabobtnají za měsíc podle předepsaného receptu nebo pilulka, která vás ze dne na den promění v postavu z časopisu, neexistuje. Tento maraton vyžaduje trpělivost, disciplínu a pečlivost.

První rada zní: Nikam nespěchejte a vezměte v potaz vaše silné a slabé stránky, cíle i časové možnosti. Můžete tím předejít mnohým chybám, které na začátku dělá většina, ti jsou poté zklamaní. Ušetřete si sílu, čas, nervy, peníze i zdraví.

KONEC STAGNACE. CESTA KE ZVÝŠENÍ SHYBŮ

Druhá rada zní. Na papír si nakreslete svůj začátek a cíl, kterého chcete dosáhnout. Může to být zdraví, tři shyby, uběhnout 10 kilometrů, dobře vypadat, cokoliv. Na druhou stranu křivky nakreslete postavu – sebe. Nyní to, co se nachází mezi vámi a vaším hlavním cílem, je cesta, kterou budete muset urazit.

Postupně si volte menší cíle, které budou dohromady směřovat k hlavnímu. Tím si stanovíte směr – prvním krokem, který vyšlápnete, vyjdete vstříc první metě. Po jejím dosažení bude následovat meta druhá. Krok po kroku. Supermani jsou jen ve filmech.

„Tyto dílčí úspěchy vás budou motivovat k dalšímu úsilí, přinesou vám radost z evidentního pokroku a zajistíte si, že ze své cesty nedopatřením nesejdete někam, kam jste původně nechtěli,“ říká Michal Nutil z FUBO Fitness.

alvifit_ostropestrec

alvifit_ostropestrec

V prvopočátcích platí vždy to samé: Najít slabiny vzniklé degenerací ze sedavého životního stylu, ze špatných pohybových a dechových návyků a odstranit je, poté se dále rovnoměrně rozvíjet a jít za svým.

JAK OCHRÁNIT SVÉ ZDRAVÍ?

Prvních pár cvičení, které budete provádět na svém povadlém těle, je dobré uskutečnit pod dohledem trenéra, zkušenějšího parťáka, který vás pohlídá, poradí, bude psychickou oporou. Nejde ale jen o samotné cvičení, fyzickou námahu, nezapomínejte na stravu!

A tohle si stále opakujte. Vždycky to budete vy, kteří rozhodnou, jde o vaše tělo. A poslední doporučení: nikdy nebude lepší čas začít než teď!

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.