Zavřít
Banner isoline.cz

VIDEO: TOP cvik na ramena, střed těla i triceps. Znáte?

David Rejl, osobní trenér

Patří mezi cviky, který nepatří mezi top vyhledávané, přitom to je škoda. Shyby, kliky, dřepy a dipy. A co takhle kliky ve stojce? Pokud jste nikdy nezkoušeli, vyzkoušejte, dejte tomuto šanci na pár týdnů a uvidíte posun. Ramena, triceps, střed těla, to vše posílíte, zesílíte. Zkuste, uvidíte. Je tu pátý díl šesti základních cviků bez činek, které si pro www.streetworkout.cz připravil první český trenér mezinárodní organizace WCO David Rejl. Asistoval mu Tomáš Steinhart z Fitness Bitevní pole.

Kliky ve stojce břichem ke stěně: Základní cvik při průpravě na free handstand push ups. Tento cvik je výborný na posílení ramenního pletence, zápěstí, předloktí, tricepsů, ale i středu těla. TOP cvik, na který se zapomíná.

Banner DRILL Athletics

Drill Athletics, sportovní oblečení

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT SHYBY – 2 MINUTY VIDEA

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT KLIKY – 2 MINUTY VIDEA

JAK SPRÁVNĚ CVIČÍT DIPY – 2 MINUTY VIDEA

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT DŘEPY – 2 MINUTY VIDEA

Provedení: Do horní pozice si musíme ,,vyšlápnout,“ zaujmeme pozici pánského kliku, kdy nohy jsou v kontaktu se stěnou, začneme vystupovat nohama vzhůru po stěně a zároveň posouváme ruce blíže ke stěně, dostaneme se cca 30-30cm rukama od stěny, čím blíže budeme, tím je tento cvik těžší.

V horní pozice co nejvíce tlačíme ruce do země, aby došlo k vytažení se z ramen. Pokrčením loktů, které směřují ke stěně, klesáme do dolní pozice. Hlava se pohybuje v úrovni před dlaněmi, v dolní pozici vytvoří trojúhelník. Vytlačením se propnutím rukou se dostáváme zpět do horní pozice, kterou zakončujeme vždy vytažením se z ramen.

Nejčastější chyby: Nedostatečná aktivace středu těla, což má za následek propadnutí se v bedrech, musíme aktivovat střed a zatnout hýžďové svalstvo. Další chybou je špatná pozice hlavy v dolní pozici, hlava nesmí končit mezi dlaněmi!

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Pozice loktů je též nesmírně důležitá, standardní provedení při nácviku na free handstand pushups je tlačit lokty směrem ke stěně, aby se správně zapojovaly ramena i tricepsy. Variací existuje celá řada a je jen na vás, které si vyberete, ale mějte na paměti, že některé vedou k nácviku těžších pozic, a některé pouze k budování síly a objemu svalů. Proto záleží na vašich cílech, které zvolíte.

Abyste věděli, kdo je David Rejl, tady je jeho krátké představení. “Bc. et Bc. David Rejl, první Elite coach of World Calisthenics Organization v České Republice. Vystudoval Zdravotnického záchranáře a následně Veřejné zdravotnictví na Univerzitě Karlově. Nyní studuje čínskou medicínu na TCM. Patnáct let se věnoval sportovní gymnastice a nyní se už třetím rokem věnuje kalistenice a fyzioterapii. Kalisteniku se učil mimo jiné přímo u zdroje WCO v USA, ale také v dalších státech.”

Banner originalworkout.cz
Banner fubo.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.