Zavřít
Banner fubo.cz

VIDEO: Kliky na bradlech a síla pro ramena. Jak správně?

David Rejl

Pokračujeme, jsme v polovině videí. Po krátkém a jasném návodu, jak správně začít cvičit shyby a kliky, jsou tu kliky na bradlech, neboli dipy. Opět se v roli trenéra představí David Rejl, hlavní kouč mezinárodní organizace WCO. Cvik předvede Tomáš Steinhart z Fitness Bitevního pole. Co vám tedy zkušený lektor radí, čeho se držet? ILUSTRAČNÍ FOTO.

Kliky na bradlech, dipy, jsou dalším cvikem, který je postaven na tzv. vzporu, support, ten je velice důležitý, protože buduje sílu ramenního pletence pro pokročilejší cviky.

Správný support na kruzích je o aktivaci ramen v horní pozici, nejsou propadlá ramena, ale také o zpevněném středu těla. Celé tělo tedy musí být aktivované, od špiček až po hlavu. Zápěstí je v neutrálním postavení.

Isoline, čistá energie

Isoline, čistá energie

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT SHYBY – 2 MINUTY VIDEA

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT KLIKY – 2 MINUTY VIDEA

V přechodu do dolní pozice míří lokty směrem za tělo, prolomíme 90° a snažíme se o co největší rozsah pohybu. Při návratu do horní pozice opět myslíme na aktivaci ramen. Nejčastější chyby jsou malý rozsah pohybu, špatná pozice zápěstí a nezpevněný střed, kdy se nám nohy vychylují z přímky těla.

Nebojte se střídat dynamická opakování, zaměřená na výbušnost, a pomalá opakování, kdy si počítáte například 5 sekund do dolní pozice a 5 sekund do horní pozice, ty jsou výborná při budování svalové hmoty.

Banner DRILL Athletics

Drill Athletics, sportovní oblečení

Abyste věděli, kdo je David Rejl, tady je jeho krátké představení. “Bc. et Bc. David Rejl, první Elite coach of World Calisthenics Organization v České Republice. Vystudoval Zdravotnického záchranáře a následně Veřejné zdravotnictví na Univerzitě Karlově. Nyní studuje čínskou medicínu na TCM. Patnáct let se věnoval sportovní gymnastice a nyní se už třetím rokem věnuje kalistenice a fyzioterapii. Kalisteniku se učil mimo jiné přímo u zdroje WCO v USA, ale také v dalších státech.”

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Diskuze o tomto příspěvku

  1. Standa Puffler napsal:

    Osobnė bych asi nešel tak hluboko dole. Za mě je maximum pravý úhel v lokti. Důvodem je přiliš extenzivní rozsah. V kombinaci s přidanou vahou a nedej bůh cvičení s holýma ramenama při nedostatečné teplotė okolí je rameno vystaveno extrémnímu stresu. Vím očem mluvím, měl jsem z toho artrózu ramene. Ten cvik miluju, lepší není, ale zároveň je extrémně nebezpečnej. Dobrá zpráva je, že doktoři kecaj a artróza se dá léčit, stejně jako leccos jinýho – jen lidi jsou líný a nedisciplinovaný

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.