Zavřít
Příspěvky v kategorii

Videa

Vypracované břicho chce každá/ý. Není jen pěkné, ale je potřeba při každém sportu. Můžete hrát kolektivní sporty, být individualista na hrazdě nebo hrát tenis jako česká reprezentantka Andrea Setini Hlaváčková. Jaké má ona tipy na střed těla, jak správně posilovat? Zde je její trénink, který připravila pro czechteam.info. FOTO: facebook Andrea Setini Hlaváčková. „Core je asi nejskloňovanější slovíčko v poslední době, protože to je také nejdůležitější část našeho těla. Zapojujeme ho každý den, není to jen o tom mít břišáky, které bychom všichni chtěli, včetně mě, ale jde hlavně tělo držet

Stále s úsměvem na tváři. Jeden z úspěchu trenéra při komunikaci s klientem. Kdo se jím může chlubit? Je to známý americký kouč a potetovaný vousáč Al Kavadlo, který je populární i v Evropě, o čemž svědčí také jeho top pět cviků na břicho, které už na youtube.com zhlédly desítky tisíc lidí. Teď se přidáte i vy. O jakou pětici cviků jde? Bude to jiné, překvapivé. Jde o pět cviků za použití posilovacího kolečka. „Tohle kolečko považuji za jeden z mála doplňků, které je užitečné. Malý, lehký, jednoduchý a snadno přenosný. Může vám snadno

O víkendu v Brně přepisoval opět rekordy, výkony, na které se svět dívá s otevřenými ústy. Jan Kareš na sportovním festivalu SportLife nasázel za 30 minut 630 shybů, po 60 minutách měl 1124 shybů. Zastavil se po 195 minutách, když měl za sebou 2250 shybů. Útok na světový rekord za šest hodin zastavil. Zvítězil rozum nad ješitností. Čas na další rekordy přijde. A už brzo. FOTO: SuperMario photography. „Plán byl tři rekordy najednou, ale nakonec jsem si to rozmyslel,“ řekl webu streetworkout.cz Kareš a dále popsal, co se vlastně stalo. „30 minut

Mají ženy, dámy a dívky problémy na hrazdě zvládnout několik shybů? No. Podle níže přiloženého videa, tyhle problém evidentně nemají a na nějakém shybu, přítahu jim až tak nezáleží, prostě je dokážou nasázet. Ano, nemáte na to sílu, nejste chlapi. Máte pravdu, ale je tu pár kroků, kterými se dostanete až ke shybu. Svůj postup vám představí americký trenér Al Kavadlo a jeho žena Grace, která je umí. A nakonec se rady můžou hodit i pro každého, který začíná s cvičením s vlastní vahou a ještě nemá tolik síly, zkušeností.

Tréninky mohou mít hodně podob, některé vám přijdou na začátku možná nereálné, protože nepraktikujete tyto kombinace cviků za sebou, ale když je zařadíte do své tréninkové rutiny, vašemu tělu prospějete, samozřejmě ne hned. Zkuste otestovat svoji sílu, dynamiku, koordinaci, vytrvalost, kterou jste našlapali na hrazdách. Experimentování je skvělý způsob, jak se naučit nové věci. Zahrnout do tréninku změny, které okoření váš cvičební program. Vyzkoušejte a uvidíte. Jde o zajímavý doplněk toho, co už pro sebe děláte. „Doufám, že se vám toto video líbí a podívejte se na má další videa

Dal tomu hodně, makal a tady je výsledek, který je vidět na první pohled. Tento kluk za tři roky dal tělu neuvěřitelný progres. V šestnácti se rozhodl, měl vůli, touhu a začal trénovat. Co stojí za jeho úspěchem?  Podle OfficialBarstarzz, který video zveřejnilo, jde o mix tréninku a správného jídelníčku, je 100 % přírodní. „Každý, kdo někdy učinil něco důležitého, byl disciplinovaný,“ řekl Andrew Hendrixson. A má pravdu. Jak vy makáte, trénujete, stravujete se? JAK NABRAT SVALY A SÍLU – 5 MOŽNOSTÍ JAK DONUTIT SVALY RŮST? JAK NA VELKÉ BICEPSY BEZ

Co jste nevíce sledovali, s čím jste nejvíce strávili času u svých počítačů, tabletů a telefonů? Podívali jsme se do historie videí Streetworkout.cz a představíme vám postupně pár videí, která nasbírala desítky tisíc zhlédnutých minut. Na absolutním vrcholu stojí níže přiložené video. A to za téměř dva a půl roku fungování webu. ILUSTRAČNÍ FOTO. Proč? Shyby vás zajímají, to je první důvod. Druhý je ten, že už je na světě více než dva roky, takže postupně střádalo hodinu za hodinou. Nyní má přes 97 tisíc načtených minut. Málo, hodně? Prostě to

Každý o tom přemýšlí, zvláště, když stojí na startu street workoutového tréninku. Jak začít, jak se posunout, zlepšit, co cvičit. Máme tu pro vás tréninkový plán, který je rozdělen na tři úrovně – začátečník, středně pokročily a pokročilý. Čeká na vás trénink pro celé tělo od Abnormal_Beings. Co vás čeká? Začínáme. Všechny cviky uvidíte ve videu, níže máte rozpis jednotlivých cviků, sérií a opakování. Na vás je, abyste si určili, do které skupiny patříte. A nelhat si do kapsy :-). ZAČÁTEČNÍK Australian pull ups – 2 série 6-8 opakování Bench

Cvičení s vlastním tělem. Znáte, znají všichni, ne však každého láká, což je v pořádku, každý má volbu si vybrat. 30denní výzvu si za pomocí hrazdy vybral jeden z nás z Polska, který natočil své pokroky a změny za jeden měsíc tréninku. Co na změnu říkáte? „Výzva je pro každého, kdo chce začít s kalistenikou, využít hrazdu a posílit své tělo. Kalistenika pochází z řeckých slov „kalos“ a „sthenos“, což znamená krásu a sílu,“ popsal autor video, který 30 dnů vtěsnal do pěti a půl minuty. JAK VYBRAT VENKOVNÍ HRAZDU DOMU? Na úvod

Tak tomuhle se říká síla. A kdo nevěří, ať se podívá. Shyby známe, cvičíme, máme na ně svůj názor – jak by měly vypadat. Ale vidět pověsit se na hrazdu člověka, který váží 163 kilo a shybuje? Je to možné, můžete se podívat na jednoho českého siláka, je jím Petr Petráš. FOTO: Facebook Petr Petráš-Powerlifting  – fotil Josef Adlt. Tahá metráky železa, také je to powerlifter, ale nebojí se zacvičit i se svou vlastní vahou, která je opravdu obrovitá. Petráš v těchto dnech ale nebojuje s hrazdou, je na druhém konci

1 2 3 7 Stránka 1/7

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.