Zavřít
Banner fubo.cz

Udělejte z těla posilovnu. Jak vidí trénink ten, který byl 19 let v base?

Vězení, to je trénink s vlastním tělem

„Strávil 19 let v různých věznicích. Zde platil vždy za toho nejslabšího, kterého bylo možno jednoduše terorizovat. Během těchto devatenácti let se naučil, jak zesílit pomocí kalisteniky – cvičení založené na vlastní váze těla. Toto cvičení, které vedlo k zesílení jeho těla, pro něj bylo velmi důležité, protože jinak by ty dlouhé roky ve vězení nepřežil. Potom, co opustil poslední věznici, se rozhodl, že své tréninkové postupy sepíše a poskytne veřejnosti. Vznikla tedy kniha „Trénink vězně,“ tak popisuje web megaknihy.cz knihu Trénink vězně, kterou napsal Paul Coach Wade. Je tu dalších pět témat a jeho pět názorů. FOTO: ilustrační foto.

O pokroku: Navzdory tomu, co vám někteří týpci budou namlouvat, posilování není jako běh, při kterém se neustále dramaticky posouváte vpřed. Silový trénink připomíná spíš snahu kráčet a současně žonglovat. Atleti žonglují celou dobu – se zraněními, stresem, nadměrnou tréninkovou zátěží, nízkou motivací, viry, biorytmem, nedostatkem odpočinku a podobnými hloupostmi, kteří tvoří to, čemu říkáme život. Dělat dva kroky vpřed a jeden vzad je úplně normální.

Kdy jsou bicepsy nejsilnější a kolik kliků musíte udělat na shození půl kila tuku?

O stravování: Pokud jde o stravu, jsem zastáncem jednoduchosti. Na otázku – jím dostatečně? je možné odpovědět protiotázkou. Zaznamenávám v tréninku neustálý pokrok? Pokud zní odpověď ANO, potom jíte dostatečně. Pokud týden, co týden nabíráte na váze, jíte děsivě moc. Jasné jako facka, nebo snad ne?

Nová kolekce Drill Athletics

Nová kolekce Drill Athletics

O postupném zvyšování zátěže při šplhu: Podobně jako u všech ostatních prostných prvků, i při šplhu na laně můžete postupně zvyšovat zátěž. Nejprve se pokuste vyšplhat nahoru a dolů s použitím rukou a nohou. Když vám to půjde lépe, začněte používat jenom ruce. Nepotrvá dlouho a dokážete se dostat nahoru výhradně pomocí síly rukou – bez pomocí nohou. Mnozí elitní šplhači na laně začínájí cvičení v sedě na zemi a šplhají tak, že nohy drží rovnoběžně se zemí, aby vyloučili jakoukoli pomoc dolní části těla.

Jak na obrovské bicepsy, jaká “hrst” cviků je nejlepší …

O nářadí: Tréninkové nářadí, které je dnes k dispozici na trhu, je většinou určené na to, aby vám cvičení usnadnilo – což je přesný opak toho, co chcete, pokud se snažíte naplno rozvinout svůj potenciál. Obecně platí, že čím je cvičební pomůcka nebo nářadí komplikovanější, tím je i zbytečnější. Časem se vypracujete tak, že budete potřebovat stále méně a méně nářadí – nikoliv více. Udělejte si z vlastního těla posilovnu a tělo se vám odmění.

Čistě přírodní produkty – jde to i bez chemie

Ostropestřec mariánský od Alvifitu

Ostropestřec mariánský od Alvifitu

O posilování „části těla“: Tělo se vyvinulo tak, aby pracovalo jako vyladěný stroj, takže během cvičení jednotlivé svaly neizolujete. Když trénujete, nepřemýšlejte o částech těla – neuvažujte například stylem: „Dnes dám zabrat prsním svalům“ nebo „středu věnuju širokému zádovému svalu“. Místo toho začněte uvažovat o cvičeních: „Dnes si dám pár kliků“ nebo „dnes si zlepším rekord ve shybech.“ Je to sice paradox, ale toho je nejlepší způsob, jak napumpovat všechny jednotlivé svaly.

JAK TRÉNOVAT SHYBY – 2 MINUTOVÉ VIDEO, KRÁTCE A JASNĚ

Banner originalworkout.cz
Banner isoline.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.