Zavřít
Banner originalworkout.cz

Trénink, který vás překvapí. Kondice a ztráta tuku jako zápasníci MMA

Trénink MMA, kondice

Trénink s vlastním tělem, který bude jiný, zasáhne více vaše tělo. A hlavně, po tomto tréninku budete pohyblivější, procvičíte svaly, které doteď lehce spaly. Ze začátku vás bude vše asi více bolet, nebudete patrně stíhat po fyzické stránce, klasika, kterou máte najetou, poznáte trochu jinak. ILUSTRAČNÍ FOTO? PIXBAY.COM.

Vaše svaly poznají to, co se jim po čase bude líbit. A pokud řešíte váhu, tady budete shazovat až překvapivě dobře. Co je před vámi? Vyzkoušejte trénink MMA, který do svých plánů zařazují zápasníci bojových umění. Žádné konstrukce, pomůcky. Jen vaše tělo.

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

Ve výše přiloženém videu můžete vidět celý program, všechny cviky. Pokud nestíháte, můžete začít na menších opakováních, menších časech.  Je před vámi trénink na kondičku od Tiger Muay Thai, který vedl Funk Roberts. Pokud si nejste jisti, dejte od každého cviku 3×30 sekund.

20 POTRAVIN K BUDOVÁNÍ HMOTY A ZTRÁTĚ TUKU

Znáte angličáky? Tady jsou jiné, více zaměřené na zadek, hýždě. Sedy lehy? Také trochu jinak. Výpady? Jiné, asi brzo odpadnete. Kliky? Jinak. Více kombinací v jedné sérii. Běhání? Jiné. Přetáčení těla, kdy rozpohybujete střed těla.

Nezvyklé vykopávání nohou, kde posílíte významně core a zapojíte i ruce a ramena. Dřepy, plank? Jinak. Sprawl? Neznáte, vyzkoušejte, uvidíte, že po tomhle tréninku budete ždímat triko.

banner_alvifit_echinacea

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.