Totální proměna. Metráček pil 100 piv měsíčně. Jak zatočil se svým tělem?

Roky mu ukazují, že by měl být fyzicky na vrcholu, jenže nebýt rozhodnutí před dvěma lety, mohl Jan Krula skončit na sedačce v obýváku s chipsy a zvyšovat průměr vypitých piv Čechů na hlavu. Bohužel pivovarnická lobby zaplakala, tady se přestalo točit ve velkém. Téměř osmadvacetiletý Honza propadl workoutu a sundal ze svého těla 23 kilo! Zatím. Pryč jsou časy, kdy se ukájel na uzeninách a pivech. Těch dával i 100 měsíčně, takže sud. Taky tak vypadal. Ano, důležitý je minulý čas. Podle fotky níže vidíte, že jeho život nabral jiných obrátek. Dnes tu máme první část rozhovoru. Možná se v Honzových odpovědích najdete. A jak vidíte, změna je možná.

Vyhnal jste z těla 23 kilo, je to konečný stav, tedy ideál?

Stanovil jsem si cíl, kterého chci dosáhnout. Zatím to jde docela dobře, už mi chybí jen 5 kilo. Ale možná to posunu ještě o kousek dál. Uvidíme, jak se pak budu cítit.

Jak dlouho trvalo sundat skoro čtvrt metráku?

Den, kdy jsem udělal rozhodnutí se sebou něco dělat, tak se datuje dva roky zpátky.

Kolik jste vážil na začátku a jaká je vaše současná váha?

Nooo:-) Na začátku mi váha ukázala 108 kilo, takže jsem měl konečně věc, která dělá z 0 na 100 za 3 vteřiny :-). Dnes mám 85 kilo, cíl je 80 kilo.

Jan Krula1

Dobře, kila jsou dole, jak to probíhalo, kouzelný proutek na tohle nefunguje, ne?

Trošku to rozvedu.

Klidně, na internet se toho vejde mraky…

Než jsem našel cestu ke street workoutu, tak jsem cvičil trošku jinak. Prvně to bylo přímo v bytě, kde bydlím. Začalo to kombinací orbitreku, kliků, sklapovaček a dřepů. Ale po nějaké době mě to přestalo bavit a začal jsem běhat, což dělám dodnes. Pak mi kamarád Petr Sedlák ukázal aplikaci Freeletics. Aplikaci jsem si koupil a společně sním a dalším kamarádem Markem Coufalem jsme začali společně cvičit cca 3-4 týdně za každého počasí. Toto nás naučilo disciplíně a pravidelnosti. A právě tato aplikace mi později zařadila cvičení na hrazdě, a to shyby. Tak jsem si to nakročil k hrazdě, že to tam „naflákám” jak nic.

Ale, asi trochu těžší než přítah kladky, ne?

Dal jsem sotva dva přítahy při váze 97 kilo, co mě dost naštvalo, protože jsem si myslel, že mám nějakou sílu a ono nic. No a tohle byl ten impuls, kdy jsem s Freeletics skončil a začal se věnovat jen workoutu a budování funkční síly. Takže jsme docházeli několik měsíců na workoutové hřiště, kde jsme zaznamenali nějaký menší pokrok, ale furt tomu něco chybělo. Tak jsem začal hledat na webu nějakou pomoc.

Počítám, že našel…

Narazil jsem na Honzu Zdrubeckého z JZCalisthenics. Tak jsem mu napsal a domluvili jsme se na tréninku. Když jsem za ním přišel, tak jsem si říkal, že něco zvládnu, že mám „nashybováno”. Jenže první trénink mě vyvedl krutě z omylu. Zjistil jsem, že vše dělám technicky špatně a své tělo spíše deformuji, než formuji. No a teď s Honzou cvičíme pravidelně asi 4,5 měsíce za použití správné techniky. A musím říct, že je to, co jsem hledal. Ten progres a růst je někde jinde. Za to mu patří velký dík.

Trénink je část změny, co jídlo, alkohol?

Velmi špatný. Jedl jsem několik porcí jídla denně, kdy jsem dával dva obědy – ve 12:00 jeden a ve 14:00 další. Potom nějaká svačina a pozdní večeře. Moje strava byla tehdy velice bohatá na uzeniny, chipsy, pochoutkové saláty, bagety, sladké limonády atd. Ale asi největší problém bylo pivo. Jen pro zajímavost, když jsem to zpětně kdysi počítal, tak mi nedělalo problém za jeden měsíc vypít 100 piv. Jídelníček jsem za pomocí mé přítelkyně a Marka Vaga rapidně změnil a pití piva značně omezil. Pokračování za týden…

Partner originalworkout.cz
Odporové gumy fubo.cz
Podobné příspěvky

Diskuze o tomto příspěvku

  1. Majstermartin napsal:

    Smekám klobouk! Neskutočná motivácia…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.