Zavřít
Banner fubo.cz

Máte 24 hodin na zvládnutí tréninku

Tentokrát jinak! Pokud nemáte čas, případně jen málo, stejně tento trénink odejdete, nic jiného vám nezbývá. Máte na splnění všech opakování 24 hodin. Ano, jeden den. Po kolika sériích, opakováních celý plán zvládnete, je jen na vás. Takto můžete trénovat třikrát týdně, abyste udrželi tělo v zápřahu. Co vás tedy čeká? ILUSTRAČNÍ FOTO STREETWORKOUT.CZ.

Repertoár obsahuje šest cviků, kde každý má předepsaný počet opakování. Pokud vám přijde takový postup zábavný a vyhovuje vám, můžete postupně navyšovat opakování, měnit cviky a dávat si větší výzvy :-).

Vykopávání kolen – 120 opakování

Kliky – 60

Horolezec – 120

Sedy lehy – 60

Vytáčení těla – 120

Dřepy – 120

Tento trénink není výjimečný, zapojuje celé tělo, ale má jednu výhodu, zvládnete ho po částech. Dáte vše po 20 opakováních, není problém. Pojedete cvik po cviku, můžete. Vše je jen na vás, máte jen jednu povinnost, odjet všechna opakování, která připravil do tréninku neilareyworkout@neilarey.com. Ty můžete vidět níže v grafice.

alvifit_saluber

alvifit_saluber

A pokud byste chtěli postupem času přejít k náročnějšímu tréninku, tady máte důvod, proč do něj skočit. Takové jedno přirovnání.

„Vidím trénovat spousty lidí, kteří se bojí dát si fakt tvrdě do těla – jako by je měl tvrdý trénink zabít. To není správný postoj. Když se jednou rozhodnete cvičit, měli byste ze sebe vydat všechno. Vaše svaly nejsou jednorázové holící strojky, které můžeme použít jen párkrát – mají blíže spíš k baterii mobilu. Pokud chcete prodloužit jejich životnost, nejprve je úplně vybijte a až potom se znovu zapojte do elektřiny,“ říká trenér a autor knih o cvičení Paul Coach Wade.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.