Za pár dnů se tisíce z vás vrhnou do tréninku. Nový rok, nová předsevzětí. To je správně, ale opravdu už vydržíte? Pro začátek jedno podstatné – jak začít, jak sestavit trénink. To je důležité. Proto tu je opět Václav Pochobradský z Body-Weight.cz, který se už předstvil článkem, jak je to se zahřátím. Dnes se podíváme, jak má vypadat další část tréninku, která následuje po něm. Je tu silový trénink. V případě, že budete mít nevyvážený trénink, může snadno dojít ke stagnaci a v horším případě ke zranění. A to si myslím, že nikdo

Trénink s vlastním tělem, který bude jiný, zasáhne více vaše tělo. A hlavně, po tomto tréninku budete pohyblivější, procvičíte svaly, které doteď lehce spaly. Ze začátku vás bude vše asi více bolet, nebudete patrně stíhat po fyzické stránce, klasika, kterou máte najetou, poznáte trochu jinak. ILUSTRAČNÍ FOTO? PIXBAY.COM. Vaše svaly poznají to, co se jim po čase bude líbit. A pokud řešíte váhu, tady budete shazovat až překvapivě dobře. Co je před vámi? Vyzkoušejte trénink MMA, který do svých plánů zařazují zápasníci bojových umění. Žádné konstrukce, pomůcky. Jen vaše tělo. Ve

Banner alvifit

Plán byl jasný, ale těžký. Pokusit zlomit tři světové výkony ve shybech, a to na 6, 12 a 24 hodin. Jan Kareš, hrazda a shyby, nic jiného. Povedlo se zčásti. Český sportovní nadšenec stanovil nový rekord na 6 hodin, dal 3845 opakování. Gratulace. Další posunutí lidských možností na hrazdě. Jak on viděl pokus, proč nejel dál? FOTO: Jan Kareš (vpravo) a Martin Müller. „Jak to bylo? Kromě čísla a boje vlastně není co psát, říkat. Je to furt to samé. Člověk se hecne a jede. Dal jsem 3845 shybů, je

Trénoval, trénoval, zhubl, upravil jídelníček a je nejlepší. V sobotu proběhlo v Praze mistrovství České republiky ve šplhu. Pro rok 2018 jsou tu noví vládci. Titul vybojoval Martin Trnka. Osmimetrové lano zvládl vyšplhat za 5,60 sekundy. Oproti loňsku se zlepšil o 23 setin. Za poslední tři měsíce zvládl na laně vylézt tři kilometry! Kolik máte vy našplháno za rok? ILUSTRAČNÍ FOTO: Svět šplhu. Za jeho úsěchem stojí úprava stravy a méně kilogramů na jeho těle. Mezi ženami obsadila první místo Veronika Szaboóvá, která zvládla před šampionátem jen šest tréninků, studuje totiž v zahraničí

Svaly, slovo, které je pro mnohé zaklínadlem. Trochu zbytečně, bez svalů nejde žít, existovat, každý je má, tak to prostě je. I když to někdy nevypadá. Jsou ale tací, kteří je cvičením přifukují. Trénink, cvičení, vše v pořádku, ale co jídlo, hlavní zdroj pro svaly, aby fungovaly, rostly, regenerovaly? Co to je? ILUSTRAČNÍ FOTO. pixbay.com. Bílkoviny, ty jsou tím zázrakem, které se o svalovou hmotu starají, pečují. Jak jste na tom se znalostí jejich rozdělení. A víte, kolik bílkovin některé potraviny obsahují? Pár příkladů vám může pomoct. Pokud chcete svaly, což je také

Česká republika nemá moc jedinců, kteří by mohli říct – jsem nejlepší na světě. Nezáleží v čem, podstatné je, že stojí v tento moment na vrcholu, museli překonat jiné, aby stanuli na nejvyšším stupni, ze kterého ale může být každý také sesazen. Jenže pocit, že jste dosáhli v daný okamžik maxima, jako nikdo předtím, je nepopsatelný, nejde přenést, vyprávět, popsat, nakreslit, ten musíte zažít. Vojta Holý patří mezi ty, kteří toto prožili a jejich pokus byl oficiálně uznán za výkon, který nikdo předtím nezvládl. O co šlo? Kdy jste stanovil nový světový rekord?

Hlavní cíl zahřátí je dostat tělo do optimálního stavu pro trénink, ale ne každý mu přikládá takovou váhu, jakou by měl. Tělo každého z nás má jiné potřeby a nedostatky, proto zde uvedu hlavní části, které by měl každý warm-up obsahovat. FOTO: Body-Weight.cz. Zahřátí neboli rozproudění krve Několik fyziologických změn se musí v těle stát pro optimální přípravu na trénink. Například zvýšit teplotu jádra, aby chemické reakce Vašich svalů byla rychlejší, a aktivovat nervovou soustavu. Zvýšit tepovou frekvenci a průtok krve, která zapříčiní zvýšený přísun kyslíku, živin a pomůže odvádět odpadní látky.

Žádné rekordy, ale nějaké kliky by se hodily, občas popoběhnout, protáhnout se, zpevnit chátrající schránku, kterou okolní svět vnímá. Na co myslet, abyste neshořeli jako papír a vydrželi déle než do další výplaty? Jisté je jedno. Začínáte-li cvičit, vydáváte se na dlouhou a nevyšlapanou cestu, která vás může rozsvítit a tělo vzkřísit. „Velmi často mi klienti pokládají stejnou otázku a vždy odpovídám stejně. Pokud to opravdu myslíte vážně, rozhodně vás chci vidět minimálně 3x týdně na tréninku. V případě, že by to někdo zkoušel sám doma 30 minut, tak není problém

Shyby a přítahy jsou bezpochyby jedním z nejdůležitějších cviků nejen ve street workoutu, ale pro každého komplexního atleta. Často jsou nazývány královským cvikem pro rozvoj zad, a to naprosto právoplatně. Díky své střední náročnosti a širokému záběru svalových partií jsou dostatečně efektivní pro pokročilé atlety všech kategorií, kteří potřebují rozvíjet celkovou fyzickou kondici a sílu a pro začátečníky a těžké jedince často představují slušnou výzvu. Shyby jsou defakto měřítkem toho, jak člověk zvládá unést váhu vlastního těla. Jak vám radí FUBO Fitness? Něco si přece jen ale zopakujeme. Hlavním hybatelem jsou

Tentokrát jinak! Pokud nemáte čas, případně jen málo, stejně tento trénink odejdete, nic jiného vám nezbývá. Máte na splnění všech opakování 24 hodin. Ano, jeden den. Po kolika sériích, opakováních celý plán zvládnete, je jen na vás. Takto můžete trénovat třikrát týdně, abyste udrželi tělo v zápřahu. Co vás tedy čeká? ILUSTRAČNÍ FOTO STREETWORKOUT.CZ. Repertoár obsahuje šest cviků, kde každý má předepsaný počet opakování. Pokud vám přijde takový postup zábavný a vyhovuje vám, můžete postupně navyšovat opakování, měnit cviky a dávat si větší výzvy :-). Vykopávání kolen – 120 opakování Kliky

1 2 3 99 Stránka 1/99

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.