Zavřít
Banner fubo.cz

Když trénujete – trénujte! Nechte svět před branou hřiště

Jakou formu získáte, je na vás

Základem k dosažení úspěchu je mít jasno v cílech. Pokud víte, co chcete, můžete se na to připravit – trénovat, jíst, regenerovat, hledat informace, studovat, obklopit se lidmi, kteří vás podpoří. S cvičením to je podobné. Máte to také tak, víte? Nebo trénujete jen tak, což není špatně, samozřejmě, jen se hůře dosahují cíle, naplňují touhy, které každý má. Ne každý si jich ale v životě užije.

První plus: Zvykněte si trénovat pravidelně

Můžete tomu uvěřit, nebo ne, ale je snadnější trénovat pravidelně než jen čas od času. Nejtěžší je udělat první krok, to všichni vědí, ale ne každý na to myslí. Pokud se dostanete do pravidelných kolejí, budete trénink vnímat jako součást dne, žádné překvapení, stres, který se občas vynoří, když dostanete náladu, pocit, že musíte. Není to snadné, ale nejlepší je zbavit se všech možných výmluv – práce, škola, nechuť, kášlik. Zkrátka nahodit motor a jet.

Banner DRILL Athletics

Banner DRILL Athletics

Druhé plus: Zlepšíte svoji fyzickou schránku, zdraví

Kdo začíná cvičit, s tréninkem, čeká ho zlepšení fyzické kondice, to je na beton, musí ale aspoň pár týdnu vydržet :-). Pokud jde o street workout, kalisteniku, jsou cíle více specifikované. Sets and reps, free style. Každý si může vybrat. Hlavní je, abyste časem nezvadli, proto je důležité si stanovit reálné cíle. Dám 30 shybů a 80 kliků. Možné to je, ale hlava pracuje tak, že chce být občas pochválena, že uspěla. Než se začátečník dostane na taková čísla, může to trvat roky. A vydržet roky bez radosti, posunutí hranice?

POSUŇTE SVÉ LIMITY V TRÉNINKU. 4 ESA, VE KTERÝCH BUDETE VIDĚT

Co zkusit jít po měsících. Nedám žádný shyb, do dvou měsíců dám tři, další měsíc pět atd. Navíc takto můžete lépe řešit své tréninkové plány. Rozpis na měsíc, dva bude vždy konkrétnější, reálnější než ten na několik let. Pětiletky už moc nefrčí.

Třetí plus: Vytvoření polštáře znalostí

Pokud se něčemu věnujete, baví vás to, zajímáte se, získáte vědomosti, které vám mohou pomoci i v budoucnu. A to je důležité. Jelikož vás bude provázet pravidelný trénink, budete získávat informace o cvičení, stravě, protahování, regeneraci, motivaci, poznáte více sami sebe. A to vás vždy obohatí. A nemusíte to přitom poznat hned.

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Čtvrté plus: Kvalita nad kvantitou

Vždy je lepší se zaměřovat na kvalitu provedení cviků, tréninků než se hnát za kvantitou, počty opakování, což je někdy problém, udržet emoce, touhu a ješitnost na uzdě. Váš trénink není závod s dalšími, kteří cvičí vedle. Když trénujete – trénujte! Berte to jako proces meditace a věnujte mu náležitou pozornost! Tento přístup nejenom zvýší efektivitu a sníží riziko zranění, ale přinese vám také klid, protože budete moci využít své tréninky jako způsob, jak zanechat problémy a povinnosti před pomyslnými vraty vašeho hřiště, kde vás stále něco rozptyluje.

Páté plus: Najdete nové přátelé

Na hřišti, v gymu potkáte nové lidi, kteří mají podobné zájmy, což vám může pomoci – předávání informací, zkušeností, získáte nová přátelství. Ta opravdová, ne ta virtuální ze sociálních sítí.

Když se nedaří

Nastanou okamžiky, kdy se vám nebude chtít, tréninky nepůjdou podle plánu. Divné, ale tak je to v pořádku, nikdo není permanentně na vrcholu, i trénink je vlnobití – nahoru, dolu. Krátkodobý pokles, pokud dodržujete pravidelnost, nemá vliv na cíl. Možná se jen o něco posune, upraví, vyladí, něco poznáte, poučíte se z chyb. Sahara se nestává menší pouští, i když někdy na ni prší.

Ať to cvičí!

Banner originalworkout.cz
Banner isoline.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.