Zavřít
Banner originalworkout.cz

Když si odskočíte od hrazdy k modelingu…

Lenka Vrzalová

Minulý týden jsem to odflákla – uznávám. I když jedna silovka byla, projela jsem se i 25 kilometrů na kole a hlavně jsem měla focení, takže jsem makala, sice ne cíleně na hrazdě, ale pohyb s vlastním tělem a uvědomění sama sebe tam bylo. Takto začíná další pokračování Lenky Vrzalové, redaktorky Českého rozhlasu Regina, která v tréninku stále drží a občas vymění mikrofon za hrazdu, bradla a zem. FOTO: archiv Lenky Vrzalové. Na fotkách určitě poznáte, kde jde o trénink a kde o focení :-).

Na začátku týdne jsem si dala s trenérem Markem silový trénink. Jelikož pršelo, sešli jsme se v Tvém Gymu v Kolíně a ne na workoutovém hřišti venku. Což bylo vlastně fajn, protože jsem si vyzkoušela nebo vytuňovala další cviky a triky kalisteniky, jako je stojka, dračí vlajka a taky pády.

JAK DREDATÁ HOLKA KE STREET WORKOUTU PŘIŠLA

TŘI CHYBY V TRÉNINKU, ALE ÚNAVA I SÍLA ROSTE

DREDATÁ HOLKA POTŘEBUJE RADU

Když se hlava bojí

Nikdy jsem se nebála výšek nebo viset z prulézky hlavu dolů – do té doby než jsem vyrostla a stala se dospělou. I pády pro mě byly docela přirozenou věcí, než jsem si doma při trénování přemetu zlomila klíční kost. To, že jsem srab, zažil i Marek. Ten vyhodnotil, že už mám ruce dostatečně připravené na to, abych vyzkoušela stojku o zeď. Fíha, opřít se nohama o zeď a ručkovat po zemi je pro mě doteď dost stresující záležitostí.

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

Raději se do stojky postavím ve volném prostoru, kdy mi zatím někdo podrží nohy. Hlavě neporučíš. Proto jsem se začala učit i padat pěkně přes rameno a na nohy a ne na záda alá kotoul. Přiznám se, že mi tohle asi chvilku potrvá, než se přepnu. Trénink psychiky a těla zároveň, i to je street workout.

Unavené zápěstí

Musím poděkovat všem, kteří mi poradili s mou bolestí dlaně při dipech – díky, díky. Už je to lepší, jen zápěstí dostává zabrat. Je to asi moje nejméně osvalená a procvičená část těla a jde to znát. Na konci tréninku jsem už i kliky dělala na pěstičkách, protože zalomené zápěstí dost bolelo.

Zabandážuju a uvidím, jaký to bude mít efekt. S trenérem jsem se shodla, že od příštího tréninku budeme zapisovat i cviky a váhy, abychom viděli progres. Na to jsem také zvědavá, zatím to mám jen pocitově potvrzené, že to roste a rýsuje se. Holt kalistenika se stává životním stylem nejen koníčkem. Ale o tom třeba příště :-).

DRILL Athletics, znáte?

DRILL Athletics, znáte?

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.