Zavřít
Banner fubo.cz

Jak získat skutečnou sílu? Pohled instruktora speciálních jednotek

Klik na jedné ruce

Síla, tolik chtěná. Pokud si chcete vším projít sami, nezkrátit si cestu za svými cíli, dále nečtěte. Pokud se chcete posunout, jsou tu názory a postřehy, kde má autor za sebou letité zkušenosti. Kniha Nahý bojovník je jednou z těch, kterou byste si měli přečíst, jistě vám zodpoví hodně otázek. Napsal ji Pavel Tsatsouline, který je bývalým instruktorem sovětských speciálních jednotek. ILUSTRAČNÍ FOTO: regularityfitness.com.

Postupně si představíme pár bodů z této knihy, kterou lze u nás zakoupit. Dnes tu máme deset pohledů a názorů, které můžete využít ve svém silovém tréninku. A nejde jen o sílu, jde o propojení síly a hlavy. Když trénuju, dřu, nevypínám mozek :-).

Isoline, energie pro váš trénink

Isoline, energie pro váš trénink

1 – síla se násobí intenzivnějším napínáním svalů, ne jejich vyčerpáváním při nekonečném opakování.

2 – největší úspěch při zvyšování síly dosáhnete tehdy, když se zaměříte na omezený počet cviků na celé tělo s vysokým odporem a nízkým počtem opakování. Program Nahého bojovníka obsahuje jenom dva cviky – dřep na jedné noze a klik na jedné ruce. Představují cosi jako silový trojboj pro cvičení s vlastní vahou.

JAK CVIČIT SHYBY. JEN 2 MINUTY VIDEA

3 – nejdůležitější proměnnou při budování síly je schopnost generovat napětí. To je mnohem významnější než objem svalové hmoty.

4 – pokud silový trénink – ať už při něm využíváte vlastní váhu neno náčiní – zbavíte divadla a demagogie, zjistíte, že je snadný a přímočarý. Cvičte malý počet „velkých“ cviků. Dělejte více sérií a s maximálně pěti opakováními, nikdy nedopusťte, abyste selhali, a mezi sériemi si dopřejte vydatný odpočinek. Plně se soustřeďte na techniku a napínání svalů. Neustále měňte objem a intenzitu.

5 – na výměně náčiní za vlastní váhu není nic kouzelného nebo záhadného. Zákony silového tréninku budou platit i potom.

Drill Athletics, oblečení pro sportovce

Drill Athletics, oblečení pro sportovce

6 – konkrétnost + častá práce = úspěch.

7 – dělejte méně cviků lépe.

8 – díky systematické aplikaci vysokonapěťových technik, příznačných pro bojová umění, budete dosahovat maximální svalové napětí a vaše síla prudce poroste.

9 – sílu chápu jako dovednost.

10 – jednou z nejdůležitějších silových dovedností je schopnost zůstat napjatý. Jestliže kladete důraz na rychlost, hrozí vám pokles napětí.

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Alvifit, přírodní doplňky výživy

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.