Jak se zbavit nechtěných kil? 4 zkušenosti sportovců

Teorie je krásná, bezchybná, důležitější je ale realita, se kterou se potkáte na hřišti, kterou zažíváte a bojujete s ní. Připravili jsme si pro vás opět seriál, tentokrát čtyřdílný. Pokaždé jedna otázka a čtyři odpovědi od čtyř sportovců, vyznavačů street workoutu. Pohled, který je jimi vyzkoušený. Začíná květen, léto se blíží, takže otázka je jasná. FOTO: Barbora Reichová.

Jak se zbavit nechtěných kil před létem?

Ondřej Lauer

Osobně považuju za nejúčinnější komplexní základní cviky v kombinaci s kardio cvičením. Shyby, dřepy, dipy… nic nového pod sluncem. Ideálně pak jejich těžší varianty, případně s přidanou vahou nebo super série a zařazovat například běh. Počty sérií a opakování jsou individuální a v podstatě nemá smysl je řešit. Samozřejmě k tomu patří i lehká úprava jídelníčku se snížením příjmu kalorií, především cukru.

Alena Illková

Změna stravy, kardio, pravidelné cvičení a celkově více pohybu. Angličáky jsou super. Například, když ještě přidáte klik, je to vlastně na celé tělo. Obecně cviky na břicho jsou na hubnutí a cvičení nohou vlastně také. Spalujete tuk a svaly mají šanci růst, jsou vidět, což většina chce.

Internetový obchod streetworkout.cz

Richard Bartuška

Zkusit intenzivnější trénink, kratší pauzy, víc opakování. Nebo naopak s většími váhami zkusit silový trénink, verzí tohoto tréninku můžete najít na internetu dost. (spalujete i po tréninku, ne jenom během tréninku). V zimě při silovém tréninku jsem sám na sobě zaznamenal největší odbourání tuku, změnil jsme pouze trénink z milionu opakování bez vah na těžké tréninky celého těla s přidanou váhou, kde jsem se pohyboval s nejtěžšími váhami okolo 5 až 3 opakování, takhle po 4 až 6 sériích. Samozřejmě postupně jsem se rozehříval na nižších vahách. Samozřejmě strava, nepřehánět to se sacharidy. Běh, plavání a třeba i kardio na páse po tréninku například 10 minut, pokud trénujete v gymu. Hlavně se nestresovat, být v klidu a užívat si cvičení i zbytek dne, hlavně zdravě.

CHCETE SI ZKUSIT FORMU A UŽÍT DEN?

Fanda Bureš

Hlavně si myslím, že shazovat by se nemělo jen nárazově na léto, ale aspoň nějaký režim držet celý rok. Co se týče shazování, určitě bych doporučil nějaké kardio, třeba běh nebo kolo, prostě delší méně intenzivní tréninky. To samé platí i pro workoutový trénink. Ideálně zapojit komplexní cviky (to jsou ve workoutu snad všechny), aby se ještě zvýšil výdej energie.

Partner originalworkout.cz
Mašážní válce fubo.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.