Zavřít
Banner originalworkout.cz

Co je nejdůležitější v tréninku, co škodí svalům? A jak nevyhořet!

Klik, základní cvik pro sílu

Stereotyp trénink a vaše výsledky zabíjí. Zkoušíte zahrnout do svého cvičení tvořivost? A jak působí činky na svaly, co byste měli vědět o výbušném tréninku, co je téměř nemožné a jak si udržet, případně se zbavit nechtěných kil? Je tu pět témat a pět pohledů známého kouče, kterým je Paul Wade. Opět čerpáno z knihy Trénink vězně.

O tvořivosti: Vlastnost, která je pro dlouhodobé pokračování v tréninku nejužitečnější, není ani disciplína, ani síla vůle. Jde o tvořivost. Úspěšní sportovci intuitivně vědí, že pokud cvičíte stejným způsobem moc dlouho, vyhoříte a ztratíte motivaci. Podle zvoleného programu trénujte naplno maximálně deset týdnů a potom si ho změňte. Nezáleží na tom, jak je váš program úspěšný. Pokud vás začne nudit, je odsouzený k zániku. Při zařazování nových myšlenek, metod a přístupů do cvičení přeju hodně zábavy.

Fubo, to jsou masážní válce

Fubo, to jsou masážní válce

O svalech: Nejsem velkým fanouškem těžkých činek, které se používají v kulturistice. Jsem přesvědčený, že abnormální rozvoj svalů, který těžké činky způsobují, je škodlivý. Svaly jsou kvůli činkám sice velké a pevné, ale ztrácejí pružnost s poddajnost. Nereagují stejně jako pružné svalstvo, které získáte přirozeně – zvedáním lehkých činek a děláním běžných gymnastických prvků, to si myslí Martin Burns, zápasnická legenda.

KDY JSOU BICEPSY NEJSILNĚJŠÍ?

UDĚLEJTE Z TĚLA POSILOVNU

O výbušném tréninku: Ten nejvytříbenější trénink na světě je založený na prostých cvicích. Nepotřebujete k němu žádné nářadí. Posilovnou je vám vlastní tělo. Ve všech atletických disciplínách jsou výbušný trénink a pohotovost ruku v ruce a pokud trénujete jedno, trénujete i druhé. Umíte se ze sedu na zádech dostat švihem do stoje? Dokážete udělat mlýnské kolo? Uděláte salto dopředu? Nedělá vám problém shyb s výdrží v nejvyšší poloze? Uděláte klik s trojitým tlesknutím? Všechny tyhle prvky a jiné jim podobné, představují neúžasnější formy dynamického (plyometrického) tréninku, jaké lidstvo zná.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

O téměř nemožném: Chcete být silný jako legendární Jasper Benincasa? Zkuste si statické držení, které tento silák vymyslel. téměř nemožné (CTI close to impossible). Zaujměte horní polohu shybu a potom se odtlačte od hrazdy, přičemž ruce mějte napnuté. Jen tak na okraj – název téměř nemožné není bezdůvodný.

O udržování hmotnosti: Jeden z nejúčinnějších nástrojů, jaké vám přinese zlepšování prostných dovedností, není vůbec tréninková metoda jako taková. Je jí udržování hmotnosti. Kalistenická cvičení spalují tuky každému, ale pokud máte nadváhu 20, 25 či 30 kilo, cvičení vás do formy nedostane. Nejprve musíte projevit trochu disciplíny za jídelním stolem. Shazování kilogramů není žádná věda. Vyřaďte fast foody, jezte třikrát denně, do postele se ukládejte s mírným hladem a uvidíte, jak bude ručička na váze klesat.

alvifit_ostropestrec

alvifit_ostropestrec

Chcete cvičit doma?

Chcete cvičit doma?

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.