Zavřít
Příspěvky v kategorii

Články

„Kolik uděláš kliků na jeden zátah?“ Velmi častá otázka, kterou už vám nejspíš někdy někdo položil. Byli jste spokojeni se svou odpovědí? Pokud ne, nezoufejte, dnes pro vás máme trénink zaměřený na zvýšení počtů opakování kliků! Je tu trénink pro mírně pokročilé, který vzešel z workoutové dílny FUBO Fitness. Pokud jste začátečníci či se potřebujete ujistit v technice kliků, podívejte se nejdříve na TOTO VIDEO! Nejprve je důležité si uvědomit, co pro kliky naše tělo potřebuje. Největší zapojenou skupinou jsou prsní svaly, bez pochyby. Dále naplno fungují tricepsy, přední sval

Když se na něj podíváte, asi bude o tréninku něco vědět, jinak by takto nevypadal. Pokud máte podobný cíl a jste teprve u prvního kroku, jste tu správně. Calisthenicskingz vám představí základní rutinu pro budování svalů pro horní část těla. A pozor! Pokud se obáváte shybů, tak ty tu nenajdete :-). FOTO: Calisthenics Kingz. „Jedná se o základní rutinu kalisteniky pro všechny úrovně fitness. Podle vaší úrovně můžete zvýšit nebo snížit množství opakování, které provádíte s těmito cviky. Doporučuji tento program po dobu 6-8 týdnů. Zde máte rozpis tohoto plánu,“

Banner alvifit

Street workout a kalistenika, to je cvičení bez činek, tedy převážně, razí cestu cvičení s vlastním tělem. Jak získat sílu, objem, a přitom si vystačit jen s tělem? Pokud jde o nohy a budeme se držet dřepů, vrcholem jsou pistole, dřepy na jedné noze. Jak tento cvik zvládnout? Máme tu šest postupných kroků, které vám pomohou. Když zvládnete 15 opakování od každého kroku, postupujte k obtížnějšímu. Grafiku připravil server www.fits-me.co. KROK 1 – klasický dřep, absolutní základ. Kdo v něm tápe, podívejte se, jak ho správně provést, čeho se vyvarovat – ZDE. KROK

Shybování nemusí být na první pohled jen pro vaše vyžití, zlepšení kondice, postavy. Máme tu jeden příklad, který si zaslouží následování. Za pár dnů se stane realitou. A vy všichni můžete pomoct. Když ne v Prostějově, tak u vás, co myslíte? 22. září se bude po celém světě konat světový den shybů. „I v Prostějově máme zaregistrované sčítací místo, tzv pull-up point. World pull-up day je koncept, kdy se v jeden den veřejnost i atleti snaží dosáhnout co největšího počtu shybů v jednom dni. Na mnohých pull-up pointech je s akcí

Až dočtete tuto první větu, budete vědět, že… HRA ZAČÍNÁ! „Dovolte nám, abychom vás pozvali na slavnostní otevření nového VT GYM komplexního sportovního centra, které se uskuteční 22.9.2018 od 14-20 hodin v Praze-Kbelích! Můžete se těšit na zajímavý program plný soutěží, vystoupení, zajímavých hostů a sportovců z různých odvětví. Představíme vám i trenéry a partnery našeho gymu. VSTUP ZDARMA,“ tak začíná svoji pozvánku Tomáš Vágner, který stojí před okamžikem, který bude patřit k těm, které se mu vryjí pod kůži. A vy můžete být u toho. Co vás čeká? Co

Den po dnu se velká akce blíží, a to STREET WORKOUT FESTIVAL, který proběhne 28. a 29. října v Praze na EVLS Prague Showdown. Sets and reps, free style a muscle up. Disciplíny, ve kterých budete závodit. Stačí se přihlásit. Kdo vás bude hlídat a rozhodovat o vašich bodech? Jako porotu organizátoři Originalworkout.cz a Fitness Professional Academy pozvali tuto trojici – Maksym Riznyk, mistr Polska, Simona Stella Máté, mistryně Slovenska a úspěšná závodníce z mistrovství světa ve street workoutu. Jako třetí dorazí Veronika Greinerová, druhá z letošního slovenského šampionátu a také účastnice letošního

Jedinečná šance stát se hrdinou. A můžeš to být TY! Pokud máte fyzičku a hlavu vyzkoušet nepoznané, skočte do toho. Za pár dnů se můžete postavit na start výjimečného závodu, který představí tři rysy – charakter, výjimečnost a adrenalin. Originální závod HERO FACTOR bude součástí EVLS Prague Showdown 28. a 29. září – 25 nejlepších z pátečního a sobotního kola má automaticky volný vstup na brněnský SportLife, který se koná 9.-11.11. 2018  v BVV Expo Brno. Tam bude probíhat další etapa závodů Hero Factor. Nejdříve je ale na řadě Praha. Dostanete dvě

Street workout je sportovní disciplína, při které člověk využívá jako zátěž k posilování hmotnost vlastního těla. Vychází principiálně z klasické kalisteniky, tedy jednoduchého cvičení s vlastní vahou a rozšiřuje ji o další dynamické prvky. Za dobu své existence prošel vývojem, avšak stále ctí své kořeny: finanční nenáročnost a dostupnost naprosto pro všechny. Street workout a posilování s vlastní vahou samozřejmě lze dělat bez jakýchkoliv pomůcek. Avšak, ať už začínáte nebo cvičíte pravidelně, i relativně malinká investice do několika šikovných pomůcek může znamenat obrovský rozdíl v rychlosti pokroku a kvalitě cvičení! Jak to vidí FUBO

Nepoužívá k tréninku jen své tělo, to je pravda, není to jen cvičení s vlastním tělem, ale jeho tréninky jsou tak zajímavé, pestré a inspirující, že se vyplatí na tohoto vojenského typa v maskáčích podívat, protože to co on předvádí, to patří do pomyslné zlaté truhly fitness. Abnormálně zpevněný střed těla, koordinace, hmota a výdrž. Síla, objem svalstva, vše navíc předvádí v těžkých botách a maskáčích. Umí to s činkami, ale když železo nechá ležet ladem, vlastní tělo mu při cvičení nepřekáží, ovládá ho, jak si umane. Hledáte inspiraci, jednu tu máte. Tenhle voják umí

1 2 3 90 Stránka 1/90

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.