Příspěvky v kategorii

Blog

Občas se každému stane, že se mu do života postaví člověk, věc, okolnost, situace, se kterou nepočítal ani v tom nejodvážnějším a bláznivém snu. Jenže zkrátka to tak je na té naší planetě zařízeno, že se to sem tam stane. Spíš to do vás narazí. Stalo se to i mně. Po období posiloven, činek a strojů už dvacet měsíců cvičím jen s vlastním tělem, dá se tomu říct street workout, pokud chcete. A to se mi stalo v tomto případě osudným. Před rokem jsem si seděl na hokeji, přepisoval rozhovor v O2 areně,

Velký pátek byl tak trochu velký. Stačilo vlastně pár vteřin. Kdo trénuje, chce se posouvat, zkoušet nové věci. Stalo se to i mně. Cvičím základy street workoutu, baví mě to, žádné novinky, veletoče, free style, weighted, stačí mi sets and reps. Kdo cvičí street workout ví, že muscle up je cvik, který má svoji váhu, úroveň, level. Nikdy jsem ho nedal, jen dvakrát před lety jsem se pokusil dostat nad hrazdu, neúspěšně. Dva neplatné pokusy, neřešil jsem je. Říkal jsem si, jednou to přijde samo. Přišlo. Věk 41 let, 85 kilo

Někdy, vlastně docela často si říkám, jestli by mi nebylo líp, když bych si pořád něco nevymýšlel a měl klid. Možná nudu, ale nervové ústrojí na obláčku, kde se nezjevují blesky a bouřky, kterým musím nastavit tvář, duši a milióny nervových buněk. Asi jsem ale našel drogu, která mě bolí, vyskakuje mi z ní dvojitá žíla na čele, vytáčí mě někdy do stavu, že jsem horší než dlaždič. (Naštěstí ne před lidmi). Prostě peklo na zemi a starosti, že je nestíhám kosit jako přerostlý plevel. FOTO: Miloš Mikulka. Pak ale přijde

Přiznávám bez mučení, občas používám doplňky výživy. Jak už podle první věty je ale poznat, jde o doplněk, to si musí každý uvědomit, pak mohou také pomoci. Jde o symbiózu více cest, které spolu musí spolupracovat, ladit, jinak nebudou fungovat. Případně omezeně. A proč vyhazovat finance, když nevytěžím maximum. Zbytečný! Strava, trénink a doplňky výživy. Trojkombinace, která mi funguje. Mám ji otestovanou řadu let. Po tréninku 80% protein. Občas BCAA aminokyseliny, třikrát až čtyřikrát do roka třítýdenní kreatinové „sypání“. V minulém roce jsem dvakrát zkusil i glutamin. Čtveřice, se kterou si

Šup z hrušky dolů, návrat k tréninku po třech týdnech nucené pauzy byla rána pro tělo i hlavu. Stejně jsem se těšil. Tělo ochablo, síla, opakování sešup, ale to je logický. Jenže je tu hlava, ta si vše bere. Vyřešil jsem ji jednoduše. Dal jsem ji k ledu. Pokud je hlava rozhozená, je problém se vším. Ale jeden test jsem si musel dát, než skočím zpátky do „Tréninku vězně,“ který jsem před pár týdny začal. Weighted nedělám, zdravotní důvody, ale občas si s vestou zacvičím, chybí mi váhy. Tentokrát zátěžová vesta nebyla, tak jsem vzal

Trénujeme, cvičíme, snažíme se posouvat hranice, zlehčujeme zranění, bolest je k překonávání, jsme tvrďáci. Někdy spíš hlupáci. Myslíme si, že jsme nesmrtelní, že vydržíme víc než ostatní. Chvíli tomu tak může být, až se tělo rozhodne, že už toho má nad hlavu. A to doslova. Nad tu vaší hlavu. Prostě vypne, je konec. Žádný shyb, klik navíc. Jste rádi, že si zavážete tkaničku. Mohou se vám v hlavě točit tisíce myšlenek, že tohle ještě překonáte, tohle dáte za dva, tři dny. Nedáte. Jednoho dne vám tělo vyšle signál, hlava pozná, tohle už

Měsíc je minulostí, polovina podle plánu, polovina experimenty, kdy nebylo moc čas. Bohužel. Od ledna jedu trénink podle knihy Trénink vězně. Zkusil jsem si maxima, abych věděl, jak na tom jsem. Do půl roku bych chtěl dosáhnout všech nejvyšších hodnot, které nastavil Paul Wade, ten, který si tento tréninkový proces a dril vyzkoušel a vymyslel ve vězení, kde si nějaký čas poseděl. (FOTO: Barbora Reichová) Takto vše začalo. Koncem ledna se zjevila na světě předpremiéra Czech League Streetworkout.cz, takže bylo zařizování, nervy, méně času, což se někde muselo odrazit, odnesl

Druhý týden asi z třiceti, které mě čekají. A pořád v hlavě jedna knížka, jeden autor – Trénink vězně, kterou sepsal po svých zkušenostech z lochu Wade “Coach” Paul. První týden byl zkušební, ukázal, jak na tom tělo vlastně je. No, viděl bych to na spokojenost mezi 40-50 procenty. Abych se posunul na stovku, nemůžu se moc někde zastavovat. Když vás to baví, kousnete se. Záleží v podstatě na jediném – zdraví. A druhá důležitá věc – je to reálné? Jde dosáhnout 100%, která kniha nabízí, vyžaduje? Jde :-). (Foto:

To byla šichta. První týden podle knížky Trénink vězně je za mnou. Nakonec jsem dal pět dnů v zápřahu, dva dny volné. Proti minulosti žádná velká změna – 3+1 a 2+1. Autor knihy Paul Wade pracuje se šesti cviky a jejich variacemi. První měsíc pojedu základní cviky, až poznám výsledky, zkusím progres, připravím další měsíc. Každý z šesti cviků jsem jel v týdnu dvakrát, níže je rozpis tréninku. Doba cvičení 60 – 75 minut. PONDĚLÍ – Shyby jsem začal na úzko, ruce téměř u sebe (ne bicepsový přítah), na začátek je pro mě

S novým rokem obměna. A to hned na půl roku. Tak jsem si nalajnoval trénink na prvních šest měsíců v roce 2017. Před pár týdny jsme psali o knize „Trénink vězně,“ kterou napsal Paul Wade. Zůstala mi v hlavě, takže jsem si dvě objednal a mám o zábavu postaráno. Šest základních cviků. Každý rozdělený do deseti úrovní, ty ještě následně odlišeny do dalších třech úrovní – začátečník, pokročilý a expert, takže celkem třicet stupňů. Cíl je jasný, dojít co nejvýše a nejdále. O zábavu bude postaráno. Překvapivé stavy jsem zažil při zjišťování úrovně, abych poznal laťku

1 2 3 Stránka 1/3

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.