Zavřít
Banner fubo.cz

7 tréninků. Otestujte prsa, záda, biceps, triceps, nohy…

Trénink dělá tělo

Výzvy jsou od toho, abyste se je pokusili překonat. Nemáme tu jednu pro dnešek, ale hned několik. Žádné možnosti po jednom tréninku, jak jsme zveřejnili tyto tréninky v roce 2017. Dnes tu máme celou sedmičku. Můžete si vybrat, se kterou výzvou začnete, poté si sestavte seznam a můžete si je na hřišti postupně všechny vyzkoušet. Jsou před vámi tréninky, které jsou zaměřeny na jednotlivé partie vašeho těla. Do čeho skočíte jako první? ILUSTRAČNÍ FOTO. pixbay.com.

Zvládnete 60 sérií za 60 minut, ohnivá prsa, Arnoldův biceps, záda jako vrata, tricepsové bezvědomí, nesmí chyběch ani nohy, dočkají se i samotné dámy, ale ty mohou vyzkoušet také všechny typy tréninků. Ať vám to cvičí!

DRILL Athletics, znáte?

DRILL Athletics, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Diskuze o tomto příspěvku

  1. Zdeněk napsal:

    Ahoj, dotaz na bicepsové bezvědomí. U těch kliků na bradlech s výdrží 10 s, poté 3 kliky, to má vážně ještě 10 opakování?

    • Libor Kalous napsal:

      Ahoj, patrně jsi myslel tricepsové bezvědomí.. ano, 10 opakování, 10 sekund výdrž a 3 opakování. Pokud je 10 sekund moc, dej pro začátek 5 sekund. Ať to cvičí.

  2. Zdeněk napsal:

    Jj, pardon, tricepsové. Takže v rámci tohoto jednoho cviku v jednom kole 100 sekund výdrž a 30 dipů? To je oproti ostatním cvikům dost nepoměr, ne?

  3. Libor Kalous napsal:

    Je 5 kol. V jednom kole tedy u tohoto cviku 10 opakování, výdrž a 3 opakování, což je 13 opakování x 5 kol = 65 opakování za celý trénink při tomto cviku.

  4. Zdeněk napsal:

    Ahaaa, takže těch 10 opakování znamená deset dipů? Já myslel 10 x zopakovat výdrž a tři dipy. To už zní líp…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.