5 cest k vysněné postavě bez činek. Konec výmluv!

Existují stovky různých programů na cvičení. Každý má svoji výhodu, přednost, případně se tak tváří. I když bude sebelepší, ale vy si neuděláte čas, musíte někam chodit, jezdit, učit se novým dovednostem, investovat finance, dostáváte se do fáze, kdy rapidně padá objem lidí a nadšení, kde vydrží opravdu jen ti, kteří chtějí. Opravdu chtějí. Přitom existuje několik možností, kterými to hlavní smetete z povrchu zemského a výmluvy nemohou mít šanci. ILUSTRAČNÍ FOTO: Facebook NXC TRAINING.

Žádné fitko, stroje, kladky, činky. Stačí vám vaše tělo. Aby bylo jasněji, nemuseli jste přemýšlet co a jak – představíme vám 5 možností, které vám pomohou se rozhoupat, dají kyslík. Trénovat s vlastní vahou, vlastní tělesnou hmotností může být pro někoho matoucí, nevěří, že se mohou dostavit výsledky, ale opravdu to funguje. Jde o vaše cvičení, blaho, takže to zkusíme trochu jinak, aby to právě pro vás bylo zajímavější. Základem je posílit celé tělo, pak máte šanci na změnu, kterou chcete, jen ji třeba stále odkládáte.

Internetový obchod streetworkout.cz

Důležité je vyskočit ze zajetých kolejí, které časem začnout nudit. 3×10 opakování, asi se vám o tom už zdá. Zkuste si dát pyramidu. Začněte na 10, skončíte na jednom opakování a opět zpátky k desítce. Možná se vám to nezdá, ale takto zvládnete 109 opakování. Tato metoda odpočítávání je často používána lidmi, kteří cvičí na jednom místě a nepřechází mezi stroji. Ty tu nemáme. Takto si můžete dát shyby, kliky, dipy, dřepy, sedy lehy atd.

Trénuj jako zvíře. To nejlepší, co můžete udělat, abyste se drželi cvičení podle plánu, je, aby byl zábavný. Berte cvičení jako hru. Čím jste starší, tím pro vás bude tato hra asi složitější, protože budete méně pohyblivý, ale jde to. Jako příklad tu máme článek z před pár týdnů – podívejte se – TRÉNUJ JAKO ZVÍŘE.

UŽ VÍŠ, CO BUDEŠ DĚLAT 3. ČERVNA?

Použijte balíček karet. Nerozumíte, nemáte nápad jak? Co barva, to jiný cvik. Čím vyšší karta, tím více opakování. Pokud si takto nastavíte pravidla a dáte si trénink ve dvou, budete se divit, jak vás tohle bude bavit. Sami to máme vyzkoušené při závodech Czech League Streetworkout.cz, kde se bojuje na podobném principu – 10 cviků a losujete, nikdy nevíte dopředu, jakou sestavu pojedete.

Využijte více svalů. Pokud cvičíte například klasické shyby, cvičte je téměř do selhání, když skončíte, nemáte přestávku, ale přejděte hned na bicepsové přítahy. Přivyknete si více na bolest, posunete práh výdrže. Tuto metodu můžete použít i u dřepů – přechod ze širokého na úzké postavení nohou. Dále široké kliky, tricepsové klky.

Angličáky. Znáte je, možná se jich bojíte, ale fungují. Pracuje celé tělo, navíc zapojíte více také kardiovaskulární systém. Někdy se ocitnete v místě, kde není nic, nechce se vám dělat kliky, dřepy, tak si dáte angličáky. Začněte na 10 opakováních. Můžete dát pyramidu, maximum, x sérií. Variant je několik, záleží na vás. Pořád máte výmluvy, že nemáte čas, prostor, nářadí, stroje, činky, chuť?

Partner originalworkout.cz
Masážní míčky fubo.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.