Zavřít
Banner fubo.cz

Jak změnit tělo? Seznam cviků pro začátečníky

Jan Holinec, street workout

Existují tisíce tréninků, které vám mohou pomoci odstartovat workout, změnu. Jen na vás je, který si zvolíte. Máme tu seznam cviků, které vám procvičí celé tělo. Zapátrali jsme za hranicemi. A máte to i s videem, abyste cviky viděli. Rozpohybujte své tělo, na které usedá pomalu nesportovní prach. Tady máte možnost, získejte náskok, nikdy není pozdě začít. ILUSTRAČNÍ FOTO: Jan Holinec.

Pro inspiraci vám nabízíme video od Calisthenic movement, které zhlédlo více než milión návštěvníků. Ano, začátečníků neubývá :-).

Ještě, než zapnete play u videa, vezměte si do hlavy, že cvičení s vlastní vahou můžete provádět kdekoli, kdykoli, a i bez činek posílíte celé tělo. Pokud dáte tréninku pravidelnost, vaše tělo dozná tolik chtěných změn.

KDO PŘEKONÁ 26 MUSCLE UPŮ?

Tímto cvičením posílíte celé tělo a zvládne ho každý. Na estetičnost v začátku tolik nehleďte, nikdo se neposadil na kolo a hned dal na první dobrou kolo okolo paneláku. Cvičte si pro radost, pohodu, nikam nespěchejte. Děláte to pro sebe, ne pro dobrý pocit druhých. Vždy je lepší provést pět poctivých a technicky správných opakování než patnáct odfláknutých jen pro vyšší číslo. Než se vše naučíte, chce to trpělivost.

Banner originalworkout.cz

Cvičte 3-4x týdně po dobu dvou měsíců, poté budete mít větší jistotu, sílu, sebevědomí. Od každého cviku odcvičte tři série. Na počátku neřešte počty opakování. Až ucítíte bolest, přestaňte, začínáte, tělo si musí přivyknout na pohyb, zátěž. To samé šlachy, vazy, dech. Ale to poznáte sami. Ať to cvičí! Cviky, které jsou zvýrazněny tučně, pro začátek klidně vynechte, mohly by vám dělat problémy, ale třeba právě vám nebudou :-).

A co uvidíte ve videu? Podívejte se a můžete začít

Přítahy v horizontální poloze. Negativní bicepsové přítahy. Kliky na kolenou. Kliky na hrazdě metr vysoké. Negativní dipy. Kočka na hrazdě ve visu. Muscle up s výskokem. Zvedání pokrčených nohou na bradlech. Výdrž na bradlech, nohy pokrčené. Zvedání natažených nohou na bradlech. Stojka o zeď. Plank – výdrž na loktech. Prohýbání trupu na zemi. Hluboké dřepy. Výpady. Angličáky. Dlouhé skoky. Výskoky na zeď, stoličku.

A jedna chytristika na závěr: Pokud chcete změnu, musíte se změnit.

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.