Zavřít
Banner fubo.cz

Jak získat svalovou hmotu? Kde chybujete, co vám chybí?

Jak získat svaly

Nejde o létání do vesmíru, budování svalové hmoty, nemusí být složité jako vývoj nanovláken. Při cvičení, tréninku je důležité se držet pár základních pravidel, které fungují. A to léta. Jen je někdy problém pro někoho je dodržovat. Proč? Lenost, pohodlí, malá touha, nepravidelnost, alkohol, špatná strava. Kombinace, která vás oddaluje od cíle. Je to tedy na vás. Stačí si říct – dám to, pak už jen jedete a jste každým dnem blíže a blíže. ILUSTRAČNÍ FOTO.

„Pokud člověk začíná, neumí, musí pochopit držení těla, na co které svaly jsou, co by měl cítit. Poté to je až o opakováních a sériích. Začít pomalu, žádná kvanta, hlavně správně,“ upozorňuje trenérka Margarita Jurijevna Řičařová.

„Pokud to opravdu myslíte vážně, rozhodně vás chci vidět minimálně 3x týdně na tréninku. V případě, že by to někdo zkoušel sám doma 30 minut, tak není problém i 4 – 5x týdně, pokud zvládne střídat partie. Hlavní roli hraje intenzita tréninku. Rozhodně nedoporučuju, se zbořit hned na prvním tréninku, to bývá většinou začátek konce,“ doplňuje zase ze své praxe Jan Zdrubecký.

Počty opakování

Důležité jet na maximum.  Chcete zaútočit na sílu? 1 až 5 opakování. Pro svalový růst se doporučuje rozmezí 6 až 12 opakování. Vyšší počty napomáhají spalování tuků.

Variabilita

Nebojte se zkoušet, inspirovat, pokud tělo budete překvapovat, bude muset reagovat. Když zabřednete do zajetých kolejí, tělo zpohodlní, tím pádem bude i méně reagovat.

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

Protein po tréninku

Dejte svým svalům po tréninku výživu a porostou.

Bílkoviny

Pokud chcete kvalitní postavu, kvalitní bílkoviny nesmíte přehlížet. Příjem pro budování svalové hmoty se nachází mezi 1,8 – 2,2 g bílkovin na kilogram tělesné váhy

Těžké cviky

Ve street workoutu problém? Ne? Používejte zátěžové vesty, negativní cviky, pomalá opakování, super série.

JAK SE NAUČIT PISTOLI?

Více úchopu

Většina cviků se dá zvládnout s více různými úchopy, polohami rukou – shyby, kliky, dřepy- více variant, vždy procvičení svalů pod jinými úhly

Procvičování břicha

Mít břicho jako valchu se vyplatí, zpevněné břišní svaly a střed těla vám pomohou i v dalších cvicích.

Maso

„Maso roste z masa“ a patří k jednomu z nejkvalitnějších zdrojů bílkovin pro budování svalové hmoty. Pokud nemusíte maso, jde o vaši volbu, nic není ztraceno.

„Žijeme ve společnosti, která je přesvědčena, že bez tělocvičny nemůžete být fit,“ píše v jednom z článků server bodyweighttrainingarena.com. A myslí si opak. Viděli jste někdy gymnasty? Trénují s vlastní vahou, hrazda a kruhy jsou jejich druhým domovem a svaly mají, že by se s nimi mohli fotit. Sval neroste, když ho trénujete. Roste, když odpočíváte. Aby vaše svaly zaznamenaly růst, je třeba, aby byly vystaveny napětí nebo hmotnosti po delší dobu. Jedná se o specifický druh stresu, který rozkládá svaly. Odpočinek jim poté umožňuje sílit. Jak to máte vy s tréninkem, odpočinkem, pravidelností, jídlem…?

„Většina lidí se rovnou vrhne do těžších prvků, a přitom přeskakují základní pilíře, bez kterých ale nikdy těžší prvky nedokáží natrénovat, a pokud ano, tak na úkor kvality provedení nebo v horším případě na úkor zdraví,“ upozorňuje trenér David Rejl.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.