Zavřít
Banner DRILL Athletics

Vycvičte si masivní hrudník

Masivní hrudník

Velký a vypracovaný hrudník není jen snem návštěvníků posiloven, ale také těch, kteří navštěvují street workoutová hřiště. Trénovat s činkami, na strojích, případně jen s vlastním tělem? Volíme poslední variantu a pohled z webu fitbodybuzz.com. Někteří z vás se možná v tomto přístupu poznají, ale podobnost je čistě náhodná :-). FOTO: fitbodybuzz.com

Dělám kalisteniku téměř dva roky a trénink hrudníku s vlastním tělem je lepší než jakékoliv jiné typy workoutu předtím. Abych řekl pravdu, zpočátku jsem byl trochu skeptický, jestli bude trénink jen s vlastním tělem dostatečně účinný, aby mohl vytvořit skvěle vypadající, silný hrudník, ale opravdu to funguje.

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT KLIKY?

Ve většině případů dělám pouze trénink s vlastní vahou, výjimečně používám i závaží. Legrační věc je, že teď zvládnu větší váhy, když lehnu na lavici pod činku. Je to pro mě důkaz, že trénink bez závaží a činek je efektivní.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Na co byste se měli zaměřit?

Zaprvé, musíte mít na paměti, že váš hrudník má čtyři části. Jedná se o horní, dolní, vnitřní a vnější. Samozřejmě jednotlivé části nelze od sebe izolovat, ale abyste dosáhli nejlepších výsledků, měli byste se na této části zaměřit.

Dalším důležitým faktorem je vždy navýšit napětí na svalech. Můžete je dosáhnout tím, že měníte tréninky, zvýšíte opakování, série, nasadíte super série atd.

10 PRADIVEL PRO BUDOVÁNÍ HMOTY A SÍLY

Také byste měli provádět tréninky technicky správně. Viděl jsem tolik lidí, kteří špatně cvičí. Zaměřte se na váš hrudník a provádějte plný rozsah pohybu – jak cvičíte kliky?

Samozřejmě nezapomeňte pravidelně protahovat. Pomáháte se tak vyhnout zraněním, podporujete sílu, stejně tak velikost, a budete moci provádět trénink správně.

Pro trénink horní části hrudníku dejte výše nohy. Například je položte na lavičku, pokud cvičíte kliky. Čím menší úhel je, tím jednodušší cvik pro vás bude. Ale nedávejte nohy příliš vysoko, protože poté více zapojíte ramena. Pro dolní část hrudníku byste měli provádět kliky obráceně. Tento pohyb není tak obtížný, takže se nebojte navýšit opakování a série. Pro zapojení vnější části prsních svalů, dejte ruce dále od sebe. Pro vnitřní část dávejte ruce blíže k sobě. Tohle berte jako základní rozdělení, které funguje.

V přiložených videích se můžete na různé typy tréninků a kliků podívat. Ať to cvičí!

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

FUBO, používáte kruhy v tréninku?

FUBO, používáte kruhy v tréninku?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.