Zavřít
Příspěvky v kategorii

Videa

Cvičení s vlastním tělem. Znáte, znají všichni, ne však každého láká, což je v pořádku, každý má volbu si vybrat. 30denní výzvu si za pomocí hrazdy vybral jeden z nás z Polska, který natočil své pokroky a změny za jeden měsíc tréninku. Co na změnu říkáte? „Výzva je pro každého, kdo chce začít s kalistenikou, využít hrazdu a posílit své tělo. Kalistenika pochází z řeckých slov „kalos“ a „sthenos“, což znamená krásu a sílu,“ popsal autor video, který 30 dnů vtěsnal do pěti a půl minuty. JAK VYBRAT VENKOVNÍ HRAZDU DOMU? Na úvod

Tak tomuhle se říká síla. A kdo nevěří, ať se podívá. Shyby známe, cvičíme, máme na ně svůj názor – jak by měly vypadat. Ale vidět pověsit se na hrazdu člověka, který váží 163 kilo a shybuje? Je to možné, můžete se podívat na jednoho českého siláka, je jím Petr Petráš. FOTO: Facebook Petr Petráš-Powerlifting  – fotil Josef Adlt. Tahá metráky železa, také je to powerlifter, ale nebojí se zacvičit i se svou vlastní vahou, která je opravdu obrovitá. Petráš v těchto dnech ale nebojuje s hrazdou, je na druhém konci

Tenisové výměny, kurt, raketa a míčky. Hlavní části kariéry české reprezentantky Andrei Sestini Hlaváčkové. Jenže za výkony na kurtech, které tato Češka podstupuje po celém světě, je také příprava, která není vidět. Fyzička a svalový rozvoj není výjimkou. Jak tato hráčka například cvičí shyby, jeden ze základních cviků ve street workoutu? FOTO: facebook Andrea Hlaváčková. Hlaváčková se o svůj trénink podělila ve videu na stránkách czechteam.info. Nedílnou součástí tréninku, i když nepříliš oblíbenou, jsou pro ni shyby. Jak na ně? A co vám pomůže? Podívejte se, jak se k přítahům na

Učitel? Ano Sverre Diesen z Norska se rozhodl, že vyzkouší kliky na jedné ruce, k tomu bude mít na zádech baťoh o váze 100 liber, tedy 45,5 kilo. Cílem bylo maximum za jednu minutu. Nakonec provedl 15 opakování. „Doufám, že tohle bude inspirací pro mé děti a studenty. Doufejme, že půjdou za obtížnými výzvami,“ řekl pro server guinnessworldrecords.com 48letý silák, který rekord prováděl na koberci, který nebyl úplně stabilní. Někomu se nemusí líbit hloubka kliků, ale od toho jsou organizátoři, aby uznali, neuznali. Kdy začít s kliky na jedné ruce? Jako jednoduché vodítko

Kdo čekal, že by takový trénink mohl mít úspěch, ale má. Má na 20 miliónu zhlédnutí, to už není náhoda. Autor Jordan Yeoh Fitness předvedl trénink na čtyři minuty, který zaujal. Můžete ho odcvičit kdekoli a kdykoli. Jak to bude u vás, dáte ho? Procvičíte břišní svaly, dáte si klasické kliky, plank v pohybu, angličáky, zvládnete dřepy i extenze zad. Vždy 30 sekund cvičíte, snažte se o maximum opakování, 10 sekund pauza. Takto odjedete celou pětici. Kolik kol dáte, co zvládnete? Všichni nemají stejnou trénovanost, proto ve videu uvidíte také dvě

Milujete trénink s vlastním tělem? Paráda. Hrazdy, bradla, zem. Jak může vypadat gymnastický trénink, který využívá také své tělo a hrazdy, bradla, zem? No. Je to podívání trochu do jiného světa. Každopádně inspirace, jak můžete pracovat s vlastním tělem. Pokud máte 10 minut, je tu video, které stojí za zhlédnutí. Video zveřejnil na youtube.com UgisRozenbahs.

Světový rekord, který můžete zvládnout za 60 sekund, jenže připravovat se musíte měsíce, vlastně roky. O víkendu si hrábnul Vojta Holý. Postavil se pod hrazdu a chtěl za minutu zvládnout více než 17 shybů se zátěží 45 kilo na opasku. Jak dopadl, co cítil při každém opakování? Tady je jeho odhalení. To, kde za 60 sekund vytáhl na hrazdě celkem 2560 kilo. (20×45=900+20×83 (váha atleta) 1660=celkem 2560 kilo). Pár vteřin před začátkem jsem se cítil dobře, nahecovaný, byla spousta lidí okolo, kteří mi fandili. Přítelkyně Kikča s Jakubem Tesárkem začali

Tihle vás nakopnou, pokud potřebujete motivaci k tréninku. Kruhy, hrazda, zem? Není problém. Kdekoliv dokážou předvést kousky, za kterými stojí stovky hodin tréninku. Jdeš na trénink, nechce se ti, dej si tuhle pětiminutovku a máš o adrenalin a motivaci postaráno. FOTO: repro youtube.com. Když vydržíte, dostanete se do stavu, kdy ostatní budou koukat a sledovat vás. Zatím tu máte video od Fitwork Nation. Zátěžové vesty, mozoly, prasklá kůže, krev na dlaních. Dynamika, výbušnost, i tohle najdete ve videu. Přemáhání, bolest, výdrž, a hlavně touha se posunout o kousek dál. Den po

Když se na něj podíváte, asi bude o tréninku něco vědět, jinak by takto nevypadal. Pokud máte podobný cíl a jste teprve u prvního kroku, jste tu správně. Calisthenicskingz vám představí základní rutinu pro budování svalů pro horní část těla. A pozor! Pokud se obáváte shybů, tak ty tu nenajdete :-). FOTO: Calisthenics Kingz. „Jedná se o základní rutinu kalisteniky pro všechny úrovně fitness. Podle vaší úrovně můžete zvýšit nebo snížit množství opakování, které provádíte s těmito cviky. Doporučuji tento program po dobu 6-8 týdnů. Zde máte rozpis tohoto plánu,“

1 2 3 5 Stránka 1/5

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.