Zavřít
Příspěvky v kategorii

Videa

Existují tisíce tréninků, které vám mohou pomoci odstartovat workout, změnu. Jen na vás je, který si zvolíte. Máme tu seznam cviků, které vám procvičí celé tělo. Zapátrali jsme za hranicemi. A máte to i s videem, abyste cviky viděli. Rozpohybujte své tělo, na které usedá pomalu nesportovní prach. Tady máte možnost, získejte náskok, nikdy není pozdě začít. ILUSTRAČNÍ FOTO: Jan Holinec. Pro inspiraci vám nabízíme video od Calisthenic movement, které zhlédlo více než milión návštěvníků. Ano, začátečníků neubývá :-). Ještě, než zapnete play u videa, vezměte si do hlavy, že cvičení s vlastní vahou

Kdo v životě poznal pocit, když zvládl svůj první muscle up, ví, jaký to je pocit a kolik dřiny za tímto cvikem stojí. Proti tomu je poté shyb sranda. Muscle up je vyšší úroveň. Pokud ho provádíte čistě, nejde o provedení z leknutí, na tohle už musí mít tělo natrénováno. A co teprve, když jich dáte 26! Nemožné? Maxim Trukhonovets jich tolik nasázel. Viz níže přiložené video. Podle stránek Street Workout Unofficial World Records jde o nový světový rekord. Je tomu opravdu ale tak? Je mezi vámi někdo, kdo se postaví pod

Shyby známe všichni, každý se s nimi pere po svém, když se dostává na svoji mezní hranici. Jedni mají chuť se posouvat, druzí nahání čísla, třetím utíká technika, další shyby nemilují. Jsou tací, kteří se ale vymykají, v Česku to je například Jan Kareš, ale dnes je řeč o někom jiném. Tento frajer dal 100 shybů, aniž by opustil hrazdu. A podívejte se na tu techniku! FOTO: repro youtube.com Video je od Andreje Isypova, který tuhle kládu zvládl za deset minut. Vydrželi byste jen viset deset minut na hrazdě? Shyby jsou jedním

Dovednosti, síla, balanc, výbušnost. To navíc v policejní uniformě a těžkých botách na nohou. Žádné fitness triko, které vstřebává pot, tento chlap přesto ovládá své tělo na hrazdách i na zemi. Ani free style mu není cizí. Tohle video je bláznivé a inspirující zároveň. Video je z výrobny Muscle madness. Šílenost ve spojení se silou, to je výsledek dřiny a stovky tréninků za tímto videem. Zvládli byste něco podobného? Pokud si chcete také něco vyzkoušet, máte možnost. Co třeba klasické shyby a kliky. Co o vás řeknou tabulky? Začátečník, expert, olympionik,

Dneska to vezmeme komplexně, můžete se podívat na trénink od začátku, tedy rozehřátí, až po jednotlivé cviky. A některé vás patrně překvapí, ale to je jen dobře, nové prvky mohou vždy trénink osvěžit. Tuto rutinu zveřejnil na svém kanálu Julien Moreau Bar Vengers. Třeba si něco vyberete. lLUSTRAČNÍ FOTO. Na začátku využijete odporovou gumu k rozehřátí svalů, vazů a šlach. Někdo tuto část tréninku podceňuje, považuje ji za ztrátu času, ale každý časem pochopí, že tomu je naopak. Poté už Julien přechází k tréninku. Pokud jste syrovými vyznavači sets and reps,

Smršť, která není pro všechny. Nemusíte drtit jen na hrazdách pod nebem, na slunci. Vaše tělo může být vystaveno i jiným překážkách na překonávání. A i zde můžete využít workoutu, i když na nečekaných místech a výškových metrech. Dvoufázový trénink v podobě extrémního běžeckého závodu a výšlap na nejvyšší bod Mrtvých hor, kde nechyběl navíc trénink. Vše během 24 hodin. I tak může vypadat váš víkend, jste-li sportovní nadšenci jako Pavel Svoboda a Tomáš Steinhart z Fitness Bitevní pole. Co vás k tomu vedlo, Tomáši? Cílem celé výpravy bylo, abychom ukázali lidem,

Koukli jsme se po čase za hranice, na jiná hřiště. A jako inspirace tu jsou super série, které se v této kombinaci často nevidí. Bam Baam připravil video i s rozehřátím. Celkově vám představí pět supersérií a v každé se dočkáte pěti kol. Jde o velkou nálož. Pro koho je tento drill příliš, nezvládá nějaké prvky, může ubrat a má aspoň šanci na výběr. Však uvidíte sami. „Díky za sledování. Jmenuji se Bam BAAM  a jsem zakladatelem Bam Baam Fit. Věřím v holistický přístup ke zdraví, který zahrnuje kaisteniku, veganskou dietu a svobodnou

Rozhlédnete se po hřišti, najdete je. Na battlech, vidíte je. Tejpování používá hodně vyznavačů street workoutu. A nejvíce je můžete vidět na ramenou, jak nalepit „pásky“ na rameno? David Rejl to ví. V roce 2016 měl na webu streetworkout.cz seriál – Syndrom bolavého ramene. K němu patří také tejpování. Jak vidí „záchranu“ této partie mezinárodní kouč WCO ? FOTO. Ilustrační. „Jde o metodu, která slouží jako DOPLNĚK rehabilitačního cvičení, a při správné aplikaci urychluje rekonvalescenci. Jako každá jiná metoda má své příznivce i odpůrce, kteří budou zarytě tvrdit, že to nefunguje. Tito

Kroky k úspěchu mohou být složité, trnité, ale vždy záleží jen na vás, jestli si sáhnete na vysněnou metu, která se zdála před časem vzdálená jako Vesmír. Jeden příklad tu máme, a není z Česka. Jednu cestu vám představí Márk Nyitrai, který se rozepsal o jednom nadšenci jménem Gábor, který se stal nakonec bojovníkem. I vy můžete uspět, jen musíte opravdu chtít a mít v sobě touhu. Jak to měl Gábor? Snad vám bude vše jasné, i když je text ve slovenštině. Gábor je chlapec z dediny, ktorý každodenne cvičí

Někdy se člověk dostane k tréninku, který si musí dvakrát přečíst, jestli je míněn vážně. Jeden tu před vámi stojí. Nejde o nic speciálního, tady je jiná obtíž. O jakou jde nálož. Šílený trénink? Posuďte sami. Každopádně, tato rutina není pro každého. Někteří se k podobným číslům asi ani nikdy nedopracují. Máte před sebou workout od WORKOUT. ILUSTRAČNÍ FOTO. pixbay.com. Varování dopředu, tohle fyzicky zvládnou jen výjimeční. Počty jsou snadné. Pokud se rozhodnete toto absolvovat, čekají vás jen shyby a kliky. A to v tomto rozpoložení. JEDNA SÉRIE! 40 kliků / 20 shybů

1 2 3 Stránka 1/3

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.