Zavřít
Příspěvky v kategorii

Videa

Když se na něj podíváte, asi bude o tréninku něco vědět, jinak by takto nevypadal. Pokud máte podobný cíl a jste teprve u prvního kroku, jste tu správně. Calisthenicskingz vám představí základní rutinu pro budování svalů pro horní část těla. A pozor! Pokud se obáváte shybů, tak ty tu nenajdete :-). FOTO: Calisthenics Kingz. „Jedná se o základní rutinu kalisteniky pro všechny úrovně fitness. Podle vaší úrovně můžete zvýšit nebo snížit množství opakování, které provádíte s těmito cviky. Doporučuji tento program po dobu 6-8 týdnů. Zde máte rozpis tohoto plánu,“

Osmička cviků, která je sestavena do hotového tréninku. Počty sérií, opakování, pauzy. Na vás je odcvičit a zatížit partie, které jsou věnovány tomuto workoutu. Tentokrát jde o biceps a triceps. Ne každý sval zvlášť, v tomto tréninku procvičíte oba najednou, více těmto partiím během tréninku dát nemůžete. Vyzkoušejte a uvidíte. ILUSTRAČNÍ FOTO. Trénink se skládá „jen“ ze cviků s vlastní vahou. Je složen z pěti cviků na biceps a tří na triceps. Pokud se street workoutem začínáte a nemáte sílu, techniku, výdrž, můžete využít odporovou gumu. Kdo chce naopak přiložit pod kotel, může

Jak může vypadat sraz nadšenců street workoutu, kalisteniky, kde se sešly desítky nadšenců? Podívat se můžete ve videu, kde uvidíte i známá jména, která možná patří mezi vaše virtuální přátelé na sociálních sítích. Například Viktor Kamenov a Vadym Oleynik. Tihle siláci se přijeli podělit o své zkušenosti. Jak vypadaly tréninky, strava, regenerace? Samozřejmě výkony na hrazdách, zemi? Tohle bylo prostě chvílemi hard setkání, které si ale všichni užili. I takto může vypadat kemp, když se chcete něčemu přiučit. Jezdíte na kempy?

Existují tisíce tréninků, které vám mohou pomoci odstartovat workout, změnu. Jen na vás je, který si zvolíte. Máme tu seznam cviků, které vám procvičí celé tělo. Zapátrali jsme za hranicemi. A máte to i s videem, abyste cviky viděli. Rozpohybujte své tělo, na které usedá pomalu nesportovní prach. Tady máte možnost, získejte náskok, nikdy není pozdě začít. ILUSTRAČNÍ FOTO: Jan Holinec. Pro inspiraci vám nabízíme video od Calisthenic movement, které zhlédlo více než milión návštěvníků. Ano, začátečníků neubývá :-). Ještě, než zapnete play u videa, vezměte si do hlavy, že cvičení s vlastní vahou

Kdo v životě poznal pocit, když zvládl svůj první muscle up, ví, jaký to je pocit a kolik dřiny za tímto cvikem stojí. Proti tomu je poté shyb sranda. Muscle up je vyšší úroveň. Pokud ho provádíte čistě, nejde o provedení z leknutí, na tohle už musí mít tělo natrénováno. A co teprve, když jich dáte 26! Nemožné? Maxim Trukhonovets jich tolik nasázel. Viz níže přiložené video. Podle stránek Street Workout Unofficial World Records jde o nový světový rekord. Je tomu opravdu ale tak? Je mezi vámi někdo, kdo se postaví pod

Shyby známe všichni, každý se s nimi pere po svém, když se dostává na svoji mezní hranici. Jedni mají chuť se posouvat, druzí nahání čísla, třetím utíká technika, další shyby nemilují. Jsou tací, kteří se ale vymykají, v Česku to je například Jan Kareš, ale dnes je řeč o někom jiném. Tento frajer dal 100 shybů, aniž by opustil hrazdu. A podívejte se na tu techniku! FOTO: repro youtube.com Video je od Andreje Isypova, který tuhle kládu zvládl za deset minut. Vydrželi byste jen viset deset minut na hrazdě? Shyby jsou jedním

Dovednosti, síla, balanc, výbušnost. To navíc v policejní uniformě a těžkých botách na nohou. Žádné fitness triko, které vstřebává pot, tento chlap přesto ovládá své tělo na hrazdách i na zemi. Ani free style mu není cizí. Tohle video je bláznivé a inspirující zároveň. Video je z výrobny Muscle madness. Šílenost ve spojení se silou, to je výsledek dřiny a stovky tréninků za tímto videem. Zvládli byste něco podobného? Pokud si chcete také něco vyzkoušet, máte možnost. Co třeba klasické shyby a kliky. Co o vás řeknou tabulky? Začátečník, expert, olympionik,

Dneska to vezmeme komplexně, můžete se podívat na trénink od začátku, tedy rozehřátí, až po jednotlivé cviky. A některé vás patrně překvapí, ale to je jen dobře, nové prvky mohou vždy trénink osvěžit. Tuto rutinu zveřejnil na svém kanálu Julien Moreau Bar Vengers. Třeba si něco vyberete. lLUSTRAČNÍ FOTO. Na začátku využijete odporovou gumu k rozehřátí svalů, vazů a šlach. Někdo tuto část tréninku podceňuje, považuje ji za ztrátu času, ale každý časem pochopí, že tomu je naopak. Poté už Julien přechází k tréninku. Pokud jste syrovými vyznavači sets and reps,

Smršť, která není pro všechny. Nemusíte drtit jen na hrazdách pod nebem, na slunci. Vaše tělo může být vystaveno i jiným překážkách na překonávání. A i zde můžete využít workoutu, i když na nečekaných místech a výškových metrech. Dvoufázový trénink v podobě extrémního běžeckého závodu a výšlap na nejvyšší bod Mrtvých hor, kde nechyběl navíc trénink. Vše během 24 hodin. I tak může vypadat váš víkend, jste-li sportovní nadšenci jako Pavel Svoboda a Tomáš Steinhart z Fitness Bitevní pole. Co vás k tomu vedlo, Tomáši? Cílem celé výpravy bylo, abychom ukázali lidem,

1 2 3 4 Stránka 1/4

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.