Zavřít
Banner DRILL Athletics

Vaše hmotnost a shyby. Máte strach z tohoto cviku?

Záda a shyby, umíte?

Shyby, tady platí jedno pravidlo, kterému se nevyhnete. Tělo pracuje s celou vahou vaší osobností. Čím „větší“ osobnost jste, více zvedáte. To znamená, že každé kilo navíc si budete muset zvednout sami. Realita je taková, že čím větší nadváhu máte, tím těžší pro vás bude dělat pokroky. Nadbytečná váha, která se nachází ve svalech, ke zvládnutí deseti kroků není překážkou, ale pokud máte víc než patnáct kil nadváhy kvůli přebytečnému tuku, vaše šance, že se dostanete za stupeň 5 z 10 podle knihy Trénink vězně, jsou mizivé, pokud nejste neobyčejně silní nebo nepodvádíte. ILUSTRAČNÍ FOTO: Vladimír Pospíšil.

Pátý stupeň – klasický shyb 2 série po 10 opakováních

Desátý stupeň – jednoruční shyb, 2 série po 6 opakováních

Pokud se vás kila navíc netýkají, můžete být v klidu. Dojdete tak daleko, jak dokážete, a pak na tom cvičení, kam jste se dostali, pracujte. Dávejte do toho všechno, dokud přebytečný tuk neshodíte. Nakonec to zvládnete.

fp-academy

Chce to svůj čas

Shyby jsou náročnějším cvikem, a to především proto, že pracujete s celou vahou těla. Pomalejší postup je normální. Pokud opravdu tvrdě pracujete, může někdy trvat měsíce, než budete moct přejít z jednoho kroku na další. Pamatujte si, že to jen vypadá, že jste pomalí, protože síla, kterou si tento cvik vyžaduje, je impozantní. To znamená, že každý malý pokrok znamená, že jste se výrazně zlepšili. Na tohle myslete a neřešte čas.

JAK SPRÁVNĚ CVIČIT SHYBY

Nepodlehněte pocitu, že byste měli pospíchat od cvičení ke cvičení.  Od jednoho kroku k dalšímu. Spěch vám nikdy nepomůže.

Ti nejúspěšnější to chápou, nepospíchají. Učí se zamilovat pohyb, kterým se v tu chvíli zabývají. Studují jej, nechávají se jím pohltit, zabývají se drobnostmi. Dávají cvičení čas a energii. Jsou trpěliví, poskytují svému tělu čas potřebný k vybudování skutečné síly. Až když přijde pravý čas, přechází k pokročilejšímu tréninku.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

Pokud si tento postoj osvojíte, budete postupovat mnohem rychleji a vaše výsledky budou trvalejší. A u shybů tohle určitě oceníte.

Lidé mají občas ze shybů strach. Jde ale o nepochopení povahy tohoto cviku. Když lidé mluví o shybech, obvykle tím myslí klasický shyb, když ale někdo začíná, je pro něj tento cvik téměř nemožný, proto se mu řada lidí vyhýbá, bojí se, že se nevytáhnou, ztrapní. Chyba! Ve skutečnosti existuje spousta přítahů, nejen ten jeden, který všichni převážně znají. Například systém tréninků z knihy Trénink vězně obsahuje deset typů tohoto pohybu. Každý může začít od prvního, klasický shyb je až číslo pět. Takže hlavu nahoru a tělo na hrazdě taky. Ať to cvičí!

FUBO-set pro street workout

FUBO-set pro street workout

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.