Zavřít
Příspěvky v kategorii

Tréninky

Nevěříte titulku? Přečtěte si tento článek, zabere vám pár minut. Na konci poznáte, kdo tohle tvrdí. Zjistíte, že nejde o teoretika, který mluví do větru. FOTO: REPRO YOUTUBE.COM. Svého času jsem musel přečíst stovky stran o „správné“ technice kliků, počínaje knihami o bojových uměních až po staré vojenské příručky. Ty popisy se dost často liší. Ve skutečnosti má každý jinou „dokonalou“ techniku, co je dané výhradně rozdílným tělesným typem. Existují rozdíly v délce končetin, v relativní síle, v tloušťce tukové vrstvy, a rozdíl dokonce může způsobit i nějaký dřívější úraz. Z tohoto se s vámi

Těžko si představíme jinou část těla, která by byla tak spojována s mužností jako ramena. Už ve chvíli, kdy Atlas vyzvedl na ramenou nebe, muži pochopili souvislost mezi rameny a silou. Primární svaly ramen (delty) jsou neobyčejně silné a ovlivňují zbytek těla, takže když jsou ramena slabá, horní část těla automaticky za moc nestojí. Široká ramena znamenají sílu a fyzickou nadřazenost a v tomto ohledu se jim nic nevyrovná. ILUSTRAČNÍ FOTO: PAVEL ŠANDA. Pokud cvičíte kliky, shyby, dipy, vždy zasáhnete ramena, ale podle knihy Trénink vězně tu je jeden cvik, který je

Banner alvifit

Existují tisíce tréninků, které vám mohou pomoci odstartovat workout, změnu. Jen na vás je, který si zvolíte. Máme tu seznam cviků, které vám procvičí celé tělo. Zapátrali jsme za hranicemi. A máte to i s videem, abyste cviky viděli. Rozpohybujte své tělo, na které usedá pomalu nesportovní prach. Tady máte možnost, získejte náskok, nikdy není pozdě začít. ILUSTRAČNÍ FOTO: Jan Holinec. Pro inspiraci vám nabízíme video od Calisthenic movement, které zhlédlo více než milión návštěvníků. Ano, začátečníků neubývá :-). Ještě, než zapnete play u videa, vezměte si do hlavy, že cvičení s vlastní vahou

Jaký tréninkový styl razíte? Podle toho, který si vyberete, takovým směrem se bude vaše tělo tvořit. Samozřejmě záleží na somatotypu, stravě, ale to nyní nechme stranou. Pro základní rozdělení tu máme tři typy. Chcete být fit (postava na fotce vpravo)? Chcete být hlavně silákem, který zvedá abnormální váhy (postava vlevo)? Chcete být velcí a mít na sobě hordy svalů? (prostřední postava) Ideál je asi od každého kousek, což se ale složitě dosahuje :-). Ti, kteří se věnují street workoutu, budou tíhnout k první variantě, případně při využití weighted mohou zabřednout

Žádná svalová skupina se v posledních dvaceti letech netěšila takové pozornosti fitness průmyslu jako je přímý břišní sval, zkrátka pekáč buchet. Stačí se rozhlédnout kolem sebe, na internet, do časopisů, co lidé cvičí kolem vás. Jak vypracovat břišní svaly? Odpověď za milion. ILUSTRAČNÍ FOTO: jiří tkadlčík – strongman & powerlifter. Reklama v televizi, chytré přístroje, stroje, které slibují dokonalý pekáč za pouhé čtyři minuty denně. „Řeknu vám, tyhle sračky mě znechucují,“ nebere si servítky Paul Coach Wade v knize Trénink vězně. Nemám zájem o tréninky a diety, které vedou k nádherným a výrazným břišním

Velký, vypracovaný a majestátní hrudník je často cílem mnoha tréninkových nadšenců. Vyznavači street workoutu nejsou výjimkou. Jde docílit růstu, i když budete upřednostňovat tréninky bez činek a strojů? Jde to. Samozřejmě nesmíte také zapomínat na stravu, ale o tu dnes nepůjde. Máme tu pět pohledů na trénink prsního svalstva a síly, které naleznete v knihách Trénink vězně a Nahý bojovník. Izometrický klik na jedné ruce Gymnasté a horolezci se pyšní obrovskou silou na kilogram své váhy. Jedním tajemstvím jejich úspěchu je kombinace dynamického a statického silového tréninku. Zkuste dynamický a statický

Biceps a hrazda, jak zasáhnout tento tolik populární a u velké části mužské společnosti preferovaný sval? Lze najít hodně příkladů, ale my si vezmeme ten, že nemáme činky, jednoručky, velké činky, stroje. K dispozici je hřiště v parku, konstrukce v gymu. Trénink „jen“ s vlastním tělem. Je to málo? Dovolím si tvrdit, že ne. Když zvedáte jednoručky při bicepsovém zdvihu, máte v každé ruce 10, 20 kilo. Pokud vážíte 60 kilo a zvednete se na hrazdě při bicepsovém shybu, tak vám na každou ruku působí 30 kilo. Tolik zjednodušený přepočet pro demonstraci (samozřejmě pracují i

Dneska to vezmeme komplexně, můžete se podívat na trénink od začátku, tedy rozehřátí, až po jednotlivé cviky. A některé vás patrně překvapí, ale to je jen dobře, nové prvky mohou vždy trénink osvěžit. Tuto rutinu zveřejnil na svém kanálu Julien Moreau Bar Vengers. Třeba si něco vyberete. lLUSTRAČNÍ FOTO. Na začátku využijete odporovou gumu k rozehřátí svalů, vazů a šlach. Někdo tuto část tréninku podceňuje, považuje ji za ztrátu času, ale každý časem pochopí, že tomu je naopak. Poté už Julien přechází k tréninku. Pokud jste syrovými vyznavači sets and reps,

Kolik znáte cviků s vlastním tělem? A kolik jich dokážete využít? Patrně půjde o jednotky, které budou rozšířeny o různé varianty těchto cviků. Hrazda, zem, street workoutové hřiště, to je území, kde trávíte většinu času, když trénujete. Jenže posilování s vlastním tělem může nabídnout více. Co třeba Posilování s vlastním tělem 494krát jinak? Tak zní název knihy, která se věnuje tréninku. Jako inspirace se může hodit. Co nabízí? Přepracované vydání nejúspěšnější knihy o posilování s vlastním tělem je doplněno o cviky na zpevnění středu těla – tzv. core trénink. Známá propagátorka, trenérka fitness

Pár minut, které vám totálně obrátí trénink. Pokud nevyzkoušíte, neuvěříte, nepochopíte. Síla není o rychlosti. Jak vybudovat svaly a sílu bez činek, závaží, kladek a strojů? Existuje hodně vyzkoušených postupů pro domácí cvičení, venkovní workout. Pokud trochu chcete, dosáhnete pozitivní účinky. Klíčem je postup, který donutí vaše svaly fungovat, reagovat, růst. V první řadě nejde o objem, ale o funkčnost, což vědí všichni, jen kulturisti to mají jinak, ale jde o jejich volbu. Tréninková rutina, kterou představíme, je skvělým způsobem, jak se vypořádat se stavem, když nemůžete na hrazdu, hřiště je

1 2 3 32 Stránka 1/32

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.