Zavřít
Příspěvky v kategorii

Tréninky

Pokud trénujete, chcete se zlepšovat. Získat více síly, přidat nějaký ten objem navíc. Samozřejmostí jsou také počty opakování. A o těch dnešní článek bude. Dipy nebo také kliky na bradlech jsou naprosto základním cvikem ve street workoutu i každém komplexním a silovém tréninku. Dipy rozvíjí celou horní polovinu těla a jsou královským cvikem pro tlakovou sílu, protože sílu získanou z cvičení dipů využijete ve všech ostatních tlakových cvicích. Než začnete se zde popsaným tréninkem, ujistěte se, že umíte správnou techniku – článek ZDE! V tomto článku se dozvíte, jak efektivně zlepšit vaše

Prsní svaly a ramena patří mezi nejvíce procvičované patrie při trénincích. I když je necvičíte, zapojují se při většině cviků do pohybu těla. Jak vidí tyto dvě partie Paul Coach Wade, který napsal knihu Trénink vězně? O tygřích klicích: Mezi cviky na posilování tricepsů kralují tygří kliky, které vám lokty promění na ocel. Zaujměte klasikou polohu na kliky a pomalu pokračujte na lokty, dokud se celými předloktími nebudete dotýkat podložky – jako tygr. Potom se rukama pevně zapřete a zvedněte se zpět do výchozí polohy cviku. Mnozí siláci staré školy

Banner alvifit

Cvičení s vlastním tělem. Znáte, znají všichni, ne však každého láká, což je v pořádku, každý má volbu si vybrat. 30denní výzvu si za pomocí hrazdy vybral jeden z nás z Polska, který natočil své pokroky a změny za jeden měsíc tréninku. Co na změnu říkáte? „Výzva je pro každého, kdo chce začít s kalistenikou, využít hrazdu a posílit své tělo. Kalistenika pochází z řeckých slov „kalos“ a „sthenos“, což znamená krásu a sílu,“ popsal autor video, který 30 dnů vtěsnal do pěti a půl minuty. JAK VYBRAT VENKOVNÍ HRAZDU DOMU? Na úvod

Tenisové výměny, kurt, raketa a míčky. Hlavní části kariéry české reprezentantky Andrei Sestini Hlaváčkové. Jenže za výkony na kurtech, které tato Češka podstupuje po celém světě, je také příprava, která není vidět. Fyzička a svalový rozvoj není výjimkou. Jak tato hráčka například cvičí shyby, jeden ze základních cviků ve street workoutu? FOTO: facebook Andrea Hlaváčková. Hlaváčková se o svůj trénink podělila ve videu na stránkách czechteam.info. Nedílnou součástí tréninku, i když nepříliš oblíbenou, jsou pro ni shyby. Jak na ně? A co vám pomůže? Podívejte se, jak se k přítahům na

Kulturistika a street workout bok po boku? Ne. Oba sporty mají sice podobný směr – zpevnit tělo, vybudovat svalstvo, ale oba směry mají jiné konečné cíle, jenže v něčem se shodují, například, že bez pořádného tréninku nedojdete ke zdárnému konci. Máme tu pár příkladů, které se překrývají. Jako inspiraci jsme si vzali část z webu kulturistika.ronnie.cz. ILUSTRAČNÍ FOTO Pavel Šanda. Sportovci, kulturisté či kondiční cvičenci často nevědí, že jejich tréninkové programy se musí vyznačovat nejenom dostatečným objemem, nýbrž, že vyžadují i stálé změny. Rovnoměrné trvalé pokroky jsou právě důsledkem neustálých změn v

Kdo čekal, že by takový trénink mohl mít úspěch, ale má. Má na 20 miliónu zhlédnutí, to už není náhoda. Autor Jordan Yeoh Fitness předvedl trénink na čtyři minuty, který zaujal. Můžete ho odcvičit kdekoli a kdykoli. Jak to bude u vás, dáte ho? Procvičíte břišní svaly, dáte si klasické kliky, plank v pohybu, angličáky, zvládnete dřepy i extenze zad. Vždy 30 sekund cvičíte, snažte se o maximum opakování, 10 sekund pauza. Takto odjedete celou pětici. Kolik kol dáte, co zvládnete? Všichni nemají stejnou trénovanost, proto ve videu uvidíte také dvě

Milujete trénink s vlastním tělem? Paráda. Hrazdy, bradla, zem. Jak může vypadat gymnastický trénink, který využívá také své tělo a hrazdy, bradla, zem? No. Je to podívání trochu do jiného světa. Každopádně inspirace, jak můžete pracovat s vlastním tělem. Pokud máte 10 minut, je tu video, které stojí za zhlédnutí. Video zveřejnil na youtube.com UgisRozenbahs.

Pokud se rozhodnete pro hrazdy, cvičení s vlastním tělem, street workoutem, v drtivé většině případů budete potřebovat své paže. Pokud chcete, aby vás dostatečně tahaly, měly by mít dostatečnou sílu. Jak vidí tuto patrii Paul Wade, autor knihy Trénink vězně? Máme tu pět pohledů, které by vás měly zajímat. ILUSTRAČNÍ FOTO. O obrovském bicepsu: šplh na laně je fenomenálním silovým cvikem. Udržet se na svisle visícím laně je náročnější než se udržet na vodorovné hrazdě, takže lano se vám postará o silnější ruce. Silný úchop vede k silným ramenům. Mistry ve

Shyby a přítahy jsou bezpochyby jedním z nejdůležitějších cviků nejen ve street workoutu, ale pro každého komplexního atleta. Často jsou nazývány královským cvikem pro rozvoj zad, a to naprosto správně. Díky své střední náročnosti a širokému záběru svalových partií jsou dostatečně efektivní pro pokročilé atlety všech kategorií, kteří potřebují rozvíjet celkovou fyzickou kondici a sílu a pro začátečníky a těžké jedince často představují slušnou výzvu. Shyby jsou defakto měřítkem toho, jak člověk zvládá unést váhu vlastního těla. Jak vidí trénink tohoto cviku FUBO Fitness? Hlavním hybatelem jsou při shybech i jiných

Nejde o létání do vesmíru, budování svalové hmoty, nemusí být složité jako vývoj nanovláken. Při cvičení, tréninku je důležité se držet pár základních pravidel, které fungují. A to léta. Jen je někdy problém pro někoho je dodržovat. Proč? Lenost, pohodlí, malá touha, nepravidelnost, alkohol, špatná strava. Kombinace, která vás oddaluje od cíle. Je to tedy na vás. Stačí si říct – dám to, pak už jen jedete a jste každým dnem blíže a blíže. ILUSTRAČNÍ FOTO. „Pokud člověk začíná, neumí, musí pochopit držení těla, na co které svaly jsou, co

1 2 3 35 Stránka 1/35

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.