Zavřít
Příspěvky v kategorii

Tréninky

„Kolik uděláš kliků na jeden zátah?“ Velmi častá otázka, kterou už vám nejspíš někdy někdo položil. Byli jste spokojeni se svou odpovědí? Pokud ne, nezoufejte, dnes pro vás máme trénink zaměřený na zvýšení počtů opakování kliků! Je tu trénink pro mírně pokročilé, který vzešel z workoutové dílny FUBO Fitness. Pokud jste začátečníci či se potřebujete ujistit v technice kliků, podívejte se nejdříve na TOTO VIDEO! Nejprve je důležité si uvědomit, co pro kliky naše tělo potřebuje. Největší zapojenou skupinou jsou prsní svaly, bez pochyby. Dále naplno fungují tricepsy, přední sval

Když se na něj podíváte, asi bude o tréninku něco vědět, jinak by takto nevypadal. Pokud máte podobný cíl a jste teprve u prvního kroku, jste tu správně. Calisthenicskingz vám představí základní rutinu pro budování svalů pro horní část těla. A pozor! Pokud se obáváte shybů, tak ty tu nenajdete :-). FOTO: Calisthenics Kingz. „Jedná se o základní rutinu kalisteniky pro všechny úrovně fitness. Podle vaší úrovně můžete zvýšit nebo snížit množství opakování, které provádíte s těmito cviky. Doporučuji tento program po dobu 6-8 týdnů. Zde máte rozpis tohoto plánu,“

Banner alvifit

Street workout a kalistenika, to je cvičení bez činek, tedy převážně, razí cestu cvičení s vlastním tělem. Jak získat sílu, objem, a přitom si vystačit jen s tělem? Pokud jde o nohy a budeme se držet dřepů, vrcholem jsou pistole, dřepy na jedné noze. Jak tento cvik zvládnout? Máme tu šest postupných kroků, které vám pomohou. Když zvládnete 15 opakování od každého kroku, postupujte k obtížnějšímu. Grafiku připravil server www.fits-me.co. KROK 1 – klasický dřep, absolutní základ. Kdo v něm tápe, podívejte se, jak ho správně provést, čeho se vyvarovat – ZDE. KROK

Nepoužívá k tréninku jen své tělo, to je pravda, není to jen cvičení s vlastním tělem, ale jeho tréninky jsou tak zajímavé, pestré a inspirující, že se vyplatí na tohoto vojenského typa v maskáčích podívat, protože to co on předvádí, to patří do pomyslné zlaté truhly fitness. Abnormálně zpevněný střed těla, koordinace, hmota a výdrž. Síla, objem svalstva, vše navíc předvádí v těžkých botách a maskáčích. Umí to s činkami, ale když železo nechá ležet ladem, vlastní tělo mu při cvičení nepřekáží, ovládá ho, jak si umane. Hledáte inspiraci, jednu tu máte. Tenhle voják umí

Pokud máte chuť něco změnit, nemáte problém s jídelníčkem, můžete skočit do tréninku. Dnes nebudeme budovat objemy, ale máme tu kruhový kardio trénink a komplexní sestavu od Lenky Strolené, která se za pár týdnů pokusí o světový rekord na EVLS Prague, kde proběhne STREET WORKOUT FESTIVAL 2018, a to od 28. do 29. září. ILUSTRAČNÍ FOTO. Trénink, který zvládnete na hřišti, doma a nepotřebujete asi přehršel věcí kolem sebe. Co Lenka doporučuje? Na zahřátí 500x přeskok švihadla + protažení Příklad kruhového kardio tréninku 5 kol – 5x shyb, dřep, klik, angličák,

Jak zvýšit sílu? Otázka, která může mít více odpovědí. Pár jich tu máme. Weighted je pojmenování tréninku, při kterém provádíte běžné cviky kalisteniky, jako jsou shyby, kliky, dipy nebo dřepy s přidanou zátěží. V dnešním článku od FUBO Fitness vám poradíme, jaké jsou obecné principy silového tréninku a jak takový trénink může vypadat. FOTO: FUBO Fitness. Pomůcky, které se pro weighted využívají Opasek (např. Dipbelt) + kettlebell Opasek + nakládací činka Samotný kettlebell (pistole, bulharské dřepy) Zátěžové vesty (doporučujeme!) Velká osa + závaží Než s dostaneme k samotnému plánování: Proč weighted cvičit? Prvním důvodem

Pod barákem mi postavili krásný hřiště. Teda ne kvůli mně, ale trefili se, to zase jo. Hodně tady kluci jedou free style, ale já zůstávám u klasiky. Klik, dřep, shyb, dip (kdybyste viděli mé pokusy o vlajku, víte proč :-D). Jeden by řekl, že se s tím nedá moc vymyslet. No, jde to a domů chodíme jak zpráskaní psi. Máme několik okruhů cvičení, který mají spousty obměn a dají se různě kombinovat. Jedeme W.O.D.y, tabaty, žebříky a pyramidy a někdy dáme klasickou karešovku, nějaký ten challenge nebo kruháč. Takto žije

Osmička cviků, která je sestavena do hotového tréninku. Počty sérií, opakování, pauzy. Na vás je odcvičit a zatížit partie, které jsou věnovány tomuto workoutu. Tentokrát jde o biceps a triceps. Ne každý sval zvlášť, v tomto tréninku procvičíte oba najednou, více těmto partiím během tréninku dát nemůžete. Vyzkoušejte a uvidíte. ILUSTRAČNÍ FOTO. Trénink se skládá „jen“ ze cviků s vlastní vahou. Je složen z pěti cviků na biceps a tří na triceps. Pokud se street workoutem začínáte a nemáte sílu, techniku, výdrž, můžete využít odporovou gumu. Kdo chce naopak přiložit pod kotel, může

Proč si to nepřiznat, kdo není zaslepený, dokáže přijmout rady od zkušenějších, od těch, kteří si prošli tréninkovým procesem, kde poznali i chyby. Proč byste se vy nemohli pár omylům vyhnout. Můžete vyzkoušet pohled člověka, který potom, co opustil poslední věznici, se rozhodl, že své tréninkové postupy sepíše. Vznikla tedy kniha „Trénink vězně.“ Vybrali jsme pro vás 11 pohledů, které v této knize sepsal Paul Coach Wade. Ten se držel šesti zlatých cviků. ILUSTRAČNÍ FOTO. O dokonalých zádech: pokud chcete mít dokonale vypracovaná celá záda, navrhuji vám pravidelně cvičit následující

1 2 3 34 Stránka 1/34

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.