Zavřít
Banner fubo.cz

Trénink zad a bicepsů. Vyzkoušejte 6 cviků

Jak cvičit bicepsy a záda?

Jak sestavit trénink? Variant je nespočet, zkuste dnes využít tu, kterou nabízí nadšenci od Bar Brothers. Můžete vyzkoušet jejich program na záda a bicepsy. Tedy ty partie, které patří k nejoblíbenějším. Co vás čeká a v jakém tempu, to uvidíte níže také v grafice? FOTO: pixbay.com.

Jako první jsou na řadě diamant kliky, kde procvičíte vršek těla, ale hodně ruce, ramena a vrchní část zad – 10 opakování.

Následují bicepsové přítahy na hradě, brada nad hrazdu, dole téměř propnout ruce, aby byly stále bicepsy stále zatnuté – 15 opakování.

Australské přítahy na nízké hrazdě, tady vás čeká 15 opakování. Můžete střídat nadhmat i podhmat.

banner_alvifit_lglutamine

banner_alvifit_lglutamine

Shyby se širokým úchopem, velmi dobrý cvik na „křídla“. Zde si dáte 15 shybů.

Těžší cvik, shyb s vybočením do strany, tělo jde při pohybu nahoru do strany a jedna ruka se natahuje, druhá se přitahuje k tělu a krčí – 5 opakování.

10 PRAVIDEL PRO ZÍSKÁNÍ SÍLY

Poslední cvik – 30 sekundová výdrž v horní pozici shybu.

Celkem vás čeká 3 až 5 kol, přestávka mezi koly jedna minuta a minimální mezi jednotlivými cviky – vyklepat ruce, napít se a jedu. Pokud je vaše fyzická úroveň nižší, odpočiňte si delší dobu. Ať to cvičí!

Jak cvičit bicepsy a záda

Jak cvičit bicepsy a záda?

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.