Zavřít
Banner fubo.cz

Trénink pro vás: rozehřátí, free style i sets and reps. Budete překvapeni?

Dáte trénink Juliena

Dneska to vezmeme komplexně, můžete se podívat na trénink od začátku, tedy rozehřátí, až po jednotlivé cviky. A některé vás patrně překvapí, ale to je jen dobře, nové prvky mohou vždy trénink osvěžit. Tuto rutinu zveřejnil na svém kanálu Julien Moreau Bar Vengers. Třeba si něco vyberete. lLUSTRAČNÍ FOTO.

Na začátku využijete odporovou gumu k rozehřátí svalů, vazů a šlach. Někdo tuto část tréninku podceňuje, považuje ji za ztrátu času, ale každý časem pochopí, že tomu je naopak.

Poté už Julien přechází k tréninku. Pokud jste syrovými vyznavači sets and reps, ne vše patrně zvládnete. Ale koukněte a případně vyzkoušejte. Hlavně myslete na vlastní bezpečnost!

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

Na úvod cviky na nízkých bradlech. A u těchto stálek také delší dobu zůstane. Kdo nevyzkoušel tento druh tréninku, neví, jak to je obtížné.

Poté přijdou na řadu dýchací cviky na zemi, které slouží pro zpevnění středu těla a vzpřimovačů. Většina z vás tyto cviky do svého klasického tréninku určitě nezahrnuje. Po této části Julien zavítá opět na oblíbená bradla.

Odporovou gumu nevyužijete jen při rozcvičce, v půlce tréninku dostane opět prostor. A poté opět bradla.

Dojde i na klasiku – kliky ve stoje, explosivní dipy a další cviky. I tady vás některé asi překvapí. Pokud se vám tento způsob líbil, může vyzkoušet Julienův trénink.

DRILL Athletics, znáte?

DRILL Athletics, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.