Zavřít
Banner fubo.cz

Startovací trénink pro probuzení horní části těla

Calisthenics Kingz

Když se na něj podíváte, asi bude o tréninku něco vědět, jinak by takto nevypadal. Pokud máte podobný cíl a jste teprve u prvního kroku, jste tu správně. Calisthenicskingz vám představí základní rutinu pro budování svalů pro horní část těla. A pozor! Pokud se obáváte shybů, tak ty tu nenajdete :-). FOTO: Calisthenics Kingz.

„Jedná se o základní rutinu kalisteniky pro všechny úrovně fitness. Podle vaší úrovně můžete zvýšit nebo snížit množství opakování, které provádíte s těmito cviky. Doporučuji tento program po dobu 6-8 týdnů. Zde máte rozpis tohoto plánu,“ představuje autor tento trénink.

Stačí, když budete postupovat podle přiloženého videa.

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

ROZCVIČENÍ, které se skládá po sobě jdoucích třech cvicích – panák, běh ve vzporu a kliky.

TRICEPSOVÉ KLIKY – můžete využít dvě verze, opět je uvidíte ve videu. Kdo nemá sílu, začíná, využije jednu, kdo si troufne, odcvičí oba cviky. Připravte se na 2 až 3 série od každého cviku 8 až 12 opakování. Mezi sériemi odpočívejte 30 sekund.

JAK SE NAUČIT PISTOLI?

ŠIROKÉ KLIKY PO ÚZKÉ – 3-4 série po 15 opakováních (tři postavení rukou po 5 opakování). Opět tu jsou dvě verze. Pokud zvolíte obě, jako druhou jeďte tu jednodušší – o lavičku. Pauzy opět 30 sekund.

Tento trénink je opravdu základ pro každého, kterým můžete svoji sportovní změnu odstartovat.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.