Zavřít
Banner originalworkout.cz

Šílený trénink? Posuďte sami

Shyby, šílený trénink

Někdy se člověk dostane k tréninku, který si musí dvakrát přečíst, jestli je míněn vážně. Jeden tu před vámi stojí. Nejde o nic speciálního, tady je jiná obtíž. O jakou jde nálož. Šílený trénink? Posuďte sami. Každopádně, tato rutina není pro každého. Někteří se k podobným číslům asi ani nikdy nedopracují. Máte před sebou workout od WORKOUT. ILUSTRAČNÍ FOTO. pixbay.com.

Varování dopředu, tohle fyzicky zvládnou jen výjimeční. Počty jsou snadné. Pokud se rozhodnete toto absolvovat, čekají vás jen shyby a kliky. A to v tomto rozpoložení.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

JEDNA SÉRIE!

40 kliků / 20 shybů

30 kliků / 15 shybů

20 kliků / 10 shybů

10 kliků / 5 shybů

Celkem vás čeká deset sérií tohoto úmoru. Ano, tyto čtyři řádky jedete za sebou a jsou jednou sérií, takže při lehkých počtech dojdeme ke konečnému číslu 1000 kliků (typy kliků můžete střídat) a 500 shybů v jednom tréninku! Hodně štěstí, pokud se vám právě neudělalo mdlo.

Jeden set obsahuje 100 kliků a 50 shybů. Pokud se na tento trénink necítíte, nejste natrénovaní, uložte si ho do plánů budoucích. Podle mě, tento trénink zvládne tak 1 procento z těch, kteří se o něho pokusí. Možná by nebylo od věci, začít na polovičních počtech. Další otázkou je, jakým směrem se posune technika cviků při takové náloži. A poslední otázka – je takový trénink k něčemu dobrý? Odpověď si dejte sami.

VYZKOUŠELI ARMÁDNÍ TEST. MĚLY BY BÝT TESTY TVRDŠÍ?

„Cvičení s vlastní vahou nevyžaduje činky nebo stroje, protože samotná váha jednotlivce poskytuje odolnost proti gravitaci. Cvičení s vlastní vahou může zvýšit řadu schopností –  včetně síly, vytrvalosti, rychlosti, flexibility, koordinace a rovnováhy. Tento druh silového tréninku (ne tento konkrétní) je populární jak pro rekreační, tak pro profesionální sportovce. Tento trénink využívá jednoduché schopnosti, jako jsou tlaky, tahy, dřepění, páky. Cviky jako kliky a shyby jsou z nejčastějších tělesných cvičení, které se používají,“ popisuje autor u výšeho přiloženého videa.

Hodně štěstí, pokud do tohoto tréninku skočíte . Kolik kol vydržíte – 2, 3, 5?

Fubo, to jsou masážní válce

Fubo, to jsou masážní válce

Banner DRILL Athletics

Banner DRILL Athletics

Podobné příspěvky

Diskuze o těchto příspěvcích

  1. Daniel Kyslík napsal:

    Ahoj, koukal jsem na to video, počty jsou super ale když jsem viděl u toho týpka techniku…. Jet mraky počtů je hezký, ale na úkor techniky?

    • Libor Kalous napsal:

      Ahoj, samozřejmě technika by se měla dodržovat. Při tak vysokém počtu asi nemůže být vše 100%, ale nekoukal bych na jiné a snažil se to udržet u sebe. Cvičím pro sebe, své tělo 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.