Zavřít

Shyby.cz: Voňaví žluto-růžoví Kenové vždy zůstanou pod střechou

Jeden odstavec, který mnohé prozradí. Čtěte: „Všechny ,,železné produkty“ Shyby.cz jsou navrhovány lidmi, kteří na nich opravdu cvičí, technice jednotlivých cviků rozumí a používají je ve vlastním tréninku. Všechny hrazdy, bradla, gymnastické kruhy a příslušenství jsou konstruovány na základě potřeb nás Evropanů orientovaných do 21. století.“ Pro koho tahle parta vyváří své produkty? „Převažují normální lidé. Tam také míříme,“ hlásí zástupce výrobce a serveru shyby.cz.

Jak dlouho jste na trhu?

Na trhu jsme cca 18 měsíců plnohodnotně. Dobu před tím jsme vytvářeli e-shop a dělali malé kroky.

Když se podíváte dozadu, co vás jako první napadne?

37 000 e-shopů v České republice, práce a puchýře.

Co si lidi nejvíce objednávali před lety a nyní?

Na trhu jsme teprve krátce, ale rozdíly již vidět jsou. Lidi to táhne ven, to je jasné. Více samozřejmě prozradit nechceme.

Jak se změnil trh – konkurence?

Konkurence samozřejmě tlačí. Teď právě jeden e-shop začal kopírovat naše výrobky i texty. V současné době řešíme postup právní cestou.

Převažují mezi vašimi klienty fitka? Nebo lidé, kteří si cvičí doma a potřebují hrazdu, bradla?

Ve větší míře převažují normální lidé. Tam také míříme.

Co je mezi klienty nejvíce oblíbené?

V zásadě v tom stále není klíč. Přes zimu jsou to větší věci domů, v létě více menší věci a drobnosti ven na hřiště.

Mají klienti někdy kuriózní přání – jaká?

V současné době montujeme venkovní hrazdu na shyby Czech Pull-Up Rig. Tam se v grafice někdy dostáváme na velmi tenký led jak zajímavou vulgaritou tak osobními názvy.

Jaký je podle vás současný stav českého street workoutu?

My neradi rozdělujeme názvosloví na street workout – workout a podobně. Komunita a celkový přístup se velmi rozvíjí. Velké rozdíly vidíme v porovnání Čechy – Morava, kde Morava jednoznačně zaostává. Na místech, kde jsou komunity a skupiny alespoň lehce řízeny, je vidět obrovský posun ve vybavení, technice a výsledcích. Jednoznačný příklad je Workout Karviná, Workout Mělník a kluci z Chomutova. Tam vidíme potenciál, že kluci u pohybu jednoznačně zůstanou.

Je toto směr, který může přivézt lidi z gymů? Návrat do přírody, cvičení s vlastním tělem?

Ne! Voňaví žluto-růžoví Kenové vždy zůstanou pod střechou.

Co je vaší pýchou, kterou drtíte konkurenci?

No comment.

Kde budete vy a český street workout za pět let?

Shyby.cz budou na trhu a jednoznačně toho budou dělat více. Doufám, že i o českém workoutu bude více slyšet na sítích a lidé u toho i po pěti letech zůstanou.

Je tu něco, co tu chybí?

Motivace – osobnosti – zdravý náhled ve škole.

Kdo je největší osobností českého street workoutu?

Jednoznačně Adam Raw. Člověk, který umí motivovat, je v kole dlouho, má spoustu zkušeností a nepůsobí jako výstřelek do tmy.

Banner fubo.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.