Zavřít
Banner originalworkout.cz

Jak provést více shybů, jak se vyhnout stagnaci?

Pavel Oliva

Každý se s tím setkal, každý občas propadl frustraci a marnosti, proč nejsou výsledky podle jeho představ. Jak zastavit stagnaci, jak se posunout, to je někdy otázka, na kterou složitě hledáte odpovědi. Pokud máte zájem se posunout, máte možnost. Uvidíte, sami vyzkoušíte, zažijete. Není nic lepšího.

ERS Workout v Praze pořádá kurz, kde se vše potřebné můžete dozvědět. „Stagnuješ ve svém tréninku? Zasekl, nebo zasekla jsi se ve fázi, která vypadá bezvýchodně? Právě pro ty z Vás, kteří ve svém vývoji pociťují nečekanou „stopku“ otevíráme teoreticko/praktický workshop. Rozebereme nejčastější příčiny stagnace ve všech kategoriích – ztráta flexibility, nedostatek výbušnosti, síly nebo fyzičky,“ tak představuje kurz Pavel Oliva z ERS Workout.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

Dozvíte se to, co prostě funguje, léty je ověřeno na tělech jiných. „Doporučíme osvědčené recepty např. pro zvýšení počtu shybů, nebo jak docílit větších zátěží ve weighted. Odhalíme příčinu stagnace u začínajících workouterů, aneb Kdy už odhodím expander a udělám shyb bez gumy,“ poodhaluje náplň Oliva, který je sám trenérem.

KOLIK SHYBŮ ZVLÁDNETE, CO O VÁS ŘÍKAJÍ TABULKY?

Každý trénink musí být sestaven z levelů, nebo chcete-li z příček žebříku. Většina cvičících udělá chybu zejména v postupu a tréninkovém plánu. Například: „Nemohu dělat muscle up tím, že budu cvičit jen muscle up s dopomocí…“

„Každý prvek a cvik má svou průpravu, a to se pokusíme posluchačům workshopu předat,“ dodává Oliva. Kdo přijde porazit svoji stagnaci?

ZDE MÁTE ODKAZ NA UDÁLOST

DRILL Athletics, znáte?

DRILL Athletics, znáte?

Chcete cvičit doma?

Chcete cvičit doma?

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.