Zavřít
Banner originalworkout.cz

Otestujte pekáč buchet. Jak jsou na tom vaše břišní svaly?

Mít zpevněné břišní svalstvo a střed těla je pro cvičení důležité. Zvláště, když se někteří na hrazdách pouští do pozic, při kterých starší generaci tuhne krev v žilách a krevní tlak vyskakuje do mrtvolných pozic. Výhodou kalisteniky je, že břišní svaly pracují neustále, stále jste v pohybu, což pomáhá i při spalování tuku. Nevybavuji si, že by někdo, kdo se věnuje street workoutu delší dobu, měl problémy s nadváhou. ILUSTRAČNÍ FOTO.

Existuje více cviků, variant, které se dají použít, ale důležitý je mít základ, vědět. Nejhorší  je, když přijdete na hřiště a nevíte. „Mám plán, cvičím, nevím, koukám, trochu cvičím.“ Místo intenzivního tréninku strávíte na hřišti o hodně více času, ale efekt nic moc.

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

10 JÍDEL PŘED TRÉNINKEM, PODPOŘTE RŮST SVALŮ

Dnes zapomeneme na stovky shybů, kliků, dipů, pistolí, vlajek a 360tek. Dnes to je o břišních svalech a středu těla.

Důležité je procvičit celé břicho – základní rozdělení horní, spodní část a šikmé břišní svaly. Nezapomínejte ani na spodní část zad, vršek procvičíte výrazně při shybech, ale musíte být zpevněný komplet. Jak silná je vaše nejslabší část těla, tak silní jste. Pokud děláte prkno a nemáte výdrž, začněte třeba na 10 sekundách, postupně přidávejte.

Prkno na jedné ruce a protilehlé noze – držte minimálně 10 sekund, poté vystřídejte pozici (ruka, noha).

Visíte na hrazdě, ruce na šířku ramen, levé koleno tlačíte k levému lokti, to samé s pravou stranou – 8 opakování každá strana.

Boční prkno – Opřete se o levý loket a zapřete se levým chodidlem o zem a držíte. To samé poté druhá strana – 30 sekund.

Klasické prkno – 60 sekund.

Zdvihy nohou – tělo je položené na zemi, natažené ruce za hlavou, kde se držíte něčeho pevného. Zvedáte jen dolní část těla, neprohýbejte se v bedrech, tlačte záda do země – 10 opakování.

JAK DLOUHO VYDRŽÍTE V PLANKU, CO O VÁS ŘEKNOU ČÍSLA?

Pokud si dáte tuto celou pětici ve dvou sériích, jste na dobré cestě, vaše svaly nejsou ochabené a pracují. Bez síly a pevnosti na těchto partiích nezvýšíte šanci na svůj progres celého těla.

DRILL Athletics, znáte?

DRILL Athletics, znáte?

Ostropestřec mariánský od Alvifitu

Ostropestřec mariánský od Alvifitu

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.