Zavřít
Banner DRILL Athletics

Nemůžeš se „dokopat“ ke cvičení? Ukážu ti, jak na to

Jak začít cvičit?

Máte problém, máme pro vás řešení, které vás může navést správným směrem. Téma? „NEMŮŽEŠ SE „DOKOPAT“ KE CVIČENÍ?“ Martin Šturc vám nabízí DESETIDENNÍ NÁVYKOVÝ MINI KURZ, který navrhl speciálně pro váhavce, kteří by chtěli začít pravidelně cvičit, ale schází jim ta správná motivace, nemají čas, nebo stále dokola začínají a bez výsledků po pár týdnech končí. Kurz vám zabere maximálně 5 minut denně. Proč se kouč zdravých návyků rozhodl pro tento krok, co vám přinese? Je tu pět otázek a pět odpovědí.

Proč jste se rozhodl pro tento kurz?

Hrozně často okolo sebe vidím lidi, kteří by rádi začali něco dělat, ale mají představu, že musí chodit alespoň třikrát týdně na hodinu do fitka. Tahle představa je pro ně dost děsivá. Řeknou si, že to je moc náročný, že se jim vlastně zase tak moc nechce a nezačnou dělat nic. Proto jsem vytvořil kurz, který tuhle vstupní bariéru k pravidelnému tréninku snižuje na minimum. Díky tomu lidé snadno překonají úvodní odpor a zjistí, že dokáží cvičit pravidelně.

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

FUBO, odporové gumy, parťák v tréninku

Kde mají Češi největší problém směrem k pohybu?

Osobně mi přijde, že největší problém je v pravidelnosti. Spousta lidí se nějakým způsobem hýbe, ať už je to sport, posilování, nebo třeba kolo a turistika. Jenže většinou to není třikrát týdně, ale spíš v úterý a v únoru. Aby člověk ze sportu získal všechny benefity, je pravidelnost zásadní, proto i můj kurz buduje samotný návyk na pravidelný pohyb a výkon je až vedlejší. Na jeho zlepšení budete mít času dost a půjde vám to mnohem snadněji v momentě, kdy se umíte sportu věnovat pravidelně.

ODKAZ NA 10DENNÍ MINI KURZ

Jaký je cíl vaší pomoci?

Vytvořit si zdravý návyk. Začlenit cvičení do každodenního režimu a naučit se hýbat pravidelně, ideálně každý den alespoň trochu.

Čeho se lidé nejvíce bojí?

Podle mě neúspěchu. Toho, že něco začnou, bude to náročné, po chvíli to vzdají a neuvidí za svoje úsilí žádný výsledek. To se právě často stává, když si na začátku zvolíte příliš ambiciózní cíl. Ze cvičení nulakrát za rok chcete najednou třikrát týdne hodinu posilovat a k tomu dvě hodiny běhat. Takovou změnu zvládne málokdo. Z toho důvodu můj kurz začíná s naprostým minimem aktivity. Konkrétně jde o dvě opakování jednoho cviku denně. To naopak zvládne skoro každý a když už je u toho, většinou udělá mnohem víc opakování.

Jaké najdou lidé překvapení po 10 dnech?  

Zjistí, že dokáží cvičit každý den a že budovat jeden z nejlepších zdravých návyků je mnohem snazší, než čekali. Navíc ze sebe budou mít skvělý pocit, protože si zlepší důvěru ve svoje schopnosti.

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.