Zavřít
Banner originalworkout.cz

Jak na masivní a silný hrudník? 5 trenérských rad

Jak trénovat na velký hrudník?

Velký, vypracovaný a majestátní hrudník je často cílem mnoha tréninkových nadšenců. Vyznavači street workoutu nejsou výjimkou. Jde docílit růstu, i když budete upřednostňovat tréninky bez činek a strojů? Jde to. Samozřejmě nesmíte také zapomínat na stravu, ale o tu dnes nepůjde. Máme tu pět pohledů na trénink prsního svalstva a síly, které naleznete v knihách Trénink vězně a Nahý bojovník.

Izometrický klik na jedné ruce

Gymnasté a horolezci se pyšní obrovskou silou na kilogram své váhy. Jedním tajemstvím jejich úspěchu je kombinace dynamického a statického silového tréninku. Zkuste dynamický a statický silový trénink v poměru 70:30.

20 POTRAVIN K BUDOVÁNÍ SVALŮ A ZTRÁTĚ TUKU

Lehněte si na břicho, zpevněte celé tělo a zatlačte jednou rukou. I když se nezvednete, dbejte na to, abyste měli pevné nohy a pas. Tělo by vám mělo připadat lehčí, jako by bylo připravené vzlétnout. Možná se vám klik na jedné ruce bude dělat pro začátek lépe s vyvýšenou rukou, respektive opřenou o zeď. V takovém případě zvedněte celou hruď. Takto radí Pavel Tsatsouline v knize Nahý bojovník.

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

L-Glutamin, ten vyrábí alvifit

A jak vidí trénink hrudníku kniha Trénink vězně?

O prsních svalech

Chtěli byste svým prsním svalům přidat nějaký ten centimetr. Tajnou zbraní na obrovské prsní svaly jsou kliky na hrazdě. Vyhoupněte se nad hrazdu, potom se spouštějte dolů, dokud se nebudete hrazdy dotýkat hrudní kosti, a následně se vytáhněte zase nahoru. Většina silových atletů zná kliky na bradlech, jenže při klicích na bradlech držíte ruce vedle těla, díky čemuž vám při výtlaku nahoru pomáhají i nejširší svaly zad. Při klicích na hrazdě musíte držet ruce před sebou, takže prsní svaly jsou nucené víc zabrat, a proto i víc porostou.

Kliky s nohama na vyvýšené podložce

Někde mezi klasickými plnými kliky na rovné podložce a kliky ve stojce se nachází i kliky s nohama na vyvýšené podložce. Jsou úžasnou variantou na procvičení předních deltových svalů a horní části prsních svalů okolo klíčních kostí. Podobně jako většina prostných cviků, i při těchto klicích můžete postupně zvyšovat zátěž – stačí, že si nohy po čase dáte o něco výš.

Nový e-shop, znáte?

O cvičení s míčem

Jedním z nejúžasnějších nářadí pro cvičence prostných cviků je obyčejný basketbalový míč. Když děláte kliky a jednu ruku máte položenou na míči, pro udržení stability jste nucen posilovat také hlubší vrstvy ramen, což účinně zoceluje manžety rotátorů a další vnitřní tkáně. Zapomeňte na drahé vymoženosti na posilování, sežeňte si kvalitní a neklouzavý míč. Vydrží vám celé roky.

O objemu horní části těla

Úvaha, že k tomu, abyste získali svaly v horní části těla, potřebujete těžké činky nebo jiná závaží, je všeobecně považovaná za mýtus. Podívejte se na olympijské gymnasty, mnozí mají obrovské hrudníky a ramena – a to bez toho, že se dotkli byť jen jediné činky.

Prostě zkuste street workout, kalisteniku, cvičení s vlastním tělem… Ať to cvičí!

DRILL Athletics, znáte?

Fubo, set pro workout

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.