Zavřít

Shyby a přítahy jsou bezpochyby jedním z nejdůležitějších cviků nejen ve street workoutu, ale pro každého komplexního atleta. Často jsou nazývány královským cvikem pro rozvoj zad, a to naprosto právoplatně. Díky své střední náročnosti a širokému záběru svalových partií jsou dostatečně efektivní pro pokročilé atlety všech kategorií, kteří potřebují rozvíjet celkovou fyzickou kondici a sílu a pro začátečníky a těžké jedince často představují slušnou výzvu. Shyby jsou defakto měřítkem toho, jak člověk zvládá unést váhu vlastního těla. Jak vám radí FUBO Fitness? Něco si přece jen ale zopakujeme. Hlavním hybatelem jsou

Tentokrát jinak! Pokud nemáte čas, případně jen málo, stejně tento trénink odejdete, nic jiného vám nezbývá. Máte na splnění všech opakování 24 hodin. Ano, jeden den. Po kolika sériích, opakováních celý plán zvládnete, je jen na vás. Takto můžete trénovat třikrát týdně, abyste udrželi tělo v zápřahu. Co vás tedy čeká? ILUSTRAČNÍ FOTO STREETWORKOUT.CZ. Repertoár obsahuje šest cviků, kde každý má předepsaný počet opakování. Pokud vám přijde takový postup zábavný a vyhovuje vám, můžete postupně navyšovat opakování, měnit cviky a dávat si větší výzvy :-). Vykopávání kolen – 120 opakování Kliky

Banner alvifit

Mnoho věcí nám proplouvá mezi prsty, neuvědomujeme si je, jdou stranou. Prostě se staly, patří do šuplíku historie, žijeme dneškem. Občas se ale náhodou vynoří záblesk, který vás hodí i o roky zpět. Mně se tohle stalo před pár dny, vyskočilo na mě video. První battle ve street workoutu a začátky webu streetworkout.cz. Byl červenec 2016. FOTO: Barbora Reichová. Pamatujete si, co jste v té době dělali, na jaké sportovní úrovni jste byli, jak jste na tom teď? Když jsem nakoukal video po hodně dlouhé době, poznal jsem řadu lidí, kteří

Vypracované břicho chce každá/ý. Není jen pěkné, ale je potřeba při každém sportu. Můžete hrát kolektivní sporty, být individualista na hrazdě nebo hrát tenis jako česká reprezentantka Andrea Setini Hlaváčková. Jaké má ona tipy na střed těla, jak správně posilovat? Zde je její trénink, který připravila pro czechteam.info. FOTO: facebook Andrea Setini Hlaváčková. „Core je asi nejskloňovanější slovíčko v poslední době, protože to je také nejdůležitější část našeho těla. Zapojujeme ho každý den, není to jen o tom mít břišáky, které bychom všichni chtěli, včetně mě, ale jde hlavně tělo držet

Stále s úsměvem na tváři. Jeden z úspěchu trenéra při komunikaci s klientem. Kdo se jím může chlubit? Je to známý americký kouč a potetovaný vousáč Al Kavadlo, který je populární i v Evropě, o čemž svědčí také jeho top pět cviků na břicho, které už na youtube.com zhlédly desítky tisíc lidí. Teď se přidáte i vy. O jakou pětici cviků jde? Bude to jiné, překvapivé. Jde o pět cviků za použití posilovacího kolečka. „Tohle kolečko považuji za jeden z mála doplňků, které je užitečné. Malý, lehký, jednoduchý a snadno přenosný. Může vám snadno

Pokud si chcete zpestřit trénink, je dobré občas měnit cviky, série, opakování, přestávky, délku tréninků, frekvenci, prostě ukázat tělu něco nového a tím ho šokovat, probudit, pokud jede jen v udržovacím modu. Pro dnešek tu máme tři možnosti, každá je jiná, takže vám na chvíli nehrozí stereotyp. Pokud se nedokážete přinutit, vezměte to jako na vojně – je to rozkaz 🙂 PRVNÍ TRÉNINK Minuta dřepy Minuta švihadlo Minuta kliky Minuta panák (jumping jack) Minuta shyby Minuta výpady Minuta plank Minuta dřep s výskokem (zažijete více kardio trénink, vždy po minutě dejte 30

Deset různých planků, deset různých variant, které zatíží, otestují a postupně zpěvní váš střed těla. Dejte svému tělu šanci, vždy můžete začít, vždy můžete obměnit trénink, vždy se můžete posunout. Zde máte malou inspiraci, kterou přinesl Paleohacks. Co vás čeká? Deset různých poloh, na vás bude vymyslet si tréninkový plán, který si ušijete na míru. Pokud nevíte. Zkuste v každé poloze vydržet 30 sekund. Celou desítku zvládněte postupně celkem třikrát, mezi sériemi si dejte 3 minuty pauzy. Mezi jednotlivými cviky postupně přecházejte k další poloze. Pokud přesně nevíte, jak zaujmout základní polohu,

Kdo nezažil podobný stav, nedokáže rozpoznat, vcítit se, když hodiny a hodiny shybujete. Jen vy a shyby. Martin Müller ví, jak funguje jeho tělo pod tlakem hodin, kdy existuje jen jeho výdrž a boj s hrazdou, kde sází stovky, tisíce shybů během několika hodin. Tento stav zažil opět před pár dny v Brně na sportovním festivalu. Nebyl sám, vedle něj shyboval Jan Kareš, oba navíc čeká ještě větší výzva. Tentokrát v Praze. Martine, jak jste Brno viděl? Brno bylo dobře organizované a o celý víkendový program se staral Jan Zdrubecký. Každým rokem

Stále nerozumíte fenoménu workoutových hřišť? Co na nich všichni dělají? Co je to street workout? Proč hřiště postavit? Pokud si v těchto otázkách stále nejste úplně jisti, dnešní článek je právě pro vás. Workoutové hřiště je soustava hrazd, bradel, žebřin a dalších jednoduchých prvků sloužící k cvičení zejména s vlastní vahou. Název je odvozen od anglického „workout“, což doslova znamená cvičení, a proto nejde o hřiště v pravém slova smyslu. Tyto konstrukce se většinou nachází venku, ve veřejných prostorách města či obce jako jsou parky, sídliště nebo sportovní areály a přístup k nim je zpravidla

Pokud se chcete posunout, naučit se, dozvědět se, vzdělávat, máte příležitost. Je tu pozvánka na akci od Davida Rejla. Rádi bychom vás tímto pozvali na workshop pod záštitou World Calisthenics Organization, který se uskuteční v Praze již potřetí. Workshop se bude konat ve dnech 19.-20.1.2019 v Aréně Pavly Kladivové, Palackého 717/11, Praha 1. A co vás čeká? Jako vždy se uskuteční Level 1 a Level 2. Tentokrát, ale trochu pozměníme náplň a přidáme cviky, které se běžně nevyučují, proto pokud jste již v minulosti absolvovali tento workshop, můžete se těšit na nové cviky.

1 2 3 98 Stránka 1/98

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.