Zavřít
Banner DRILL Athletics

Trénink, který svaly probudí a šokuje. Dokážete je používat?

Trénink je cesta k úspěchu

Pár minut, které vám totálně obrátí trénink. Pokud nevyzkoušíte, neuvěříte, nepochopíte. Síla není o rychlosti. Jak vybudovat svaly a sílu bez činek, závaží, kladek a strojů? Existuje hodně vyzkoušených postupů pro domácí cvičení, venkovní workout. Pokud trochu chcete, dosáhnete pozitivní účinky. Klíčem je postup, který donutí vaše svaly fungovat, reagovat, růst.

V první řadě nejde o objem, ale o funkčnost, což vědí všichni, jen kulturisti to mají jinak, ale jde o jejich volbu.

Tréninková rutina, kterou představíme, je skvělým způsobem, jak se vypořádat se stavem, když nemůžete na hrazdu, hřiště je daleko, prší, nemůžete prostě ven. Cvičení a workout zde představený maximalizuje výsledky tím, že neustále testuje sílu proti gravitaci a zároveň pracuje na vytrvalosti v různých svalových skupinách.

Banner originalworkout.cz

Toto cvičení zahrnuje čtyři kategorie známých cviků: dřepy, kliky, výpady alias prudké pohyby vpřed a prkna neboli plank. Přínosy pro vaše tělo plynou z využívání různých variant, což nese skvělé výsledky, které hledáte, chcete je. Jak? Bez intenzivního přístupu se neobejdete plus musíte trénovat, dokud není rutina dokončena.

POKYNY

Proveďte tento workout jako kruhový trénink. Provádějte každý cvik po dobu 30 sekund, jeďte bez přestávky. Celkem vás čekají od každého cviku tři varianty, takže pojedete za sebou 12 cviků, až poté si dáte tři minuty pauzu. Necvičte všechny tři varianty od každého cviku za sebou, ale vždy přecházejte k dalšímu cviku – dřepy, kliky, výpady, prkno – poté se vracíte k dalšímu typu dřepu atd. Celkem vás čeká tři až pět kol. Kolik zvládnete?

SEZNAM CVIKŮ A JEJICH VARIANTY

Dřepy klasické – dřepy s výskokem – dřepy s 3sekundovou výdrží v polovině pohybu
Kliky klasické – kliky na triceps – kliky s 3sekundovou výdrží v polovině pohybu
Výpady klasické (levá pravá noha) – výpad plus dřep – výpady s 3sekundovou výdrží v polovině pohybu
Prkno neboli plank klasický – prkno na boku – prkno s vytáčením těla.

ANATOMIE KALISTENIKY – JAKÉ CVIKY NA JAKÉ SVALY?

Vše je o tom, že svaly neustále fungují během krátkého časového úseku – rychle máte hotovo jinými slovy. Například: dřepy s vlastní vahou v dobrém a silném tempu. To je kombinace dřepu a výbušného dřepu. K tomu izometrické držení. Co je izometrické cvičení?

„Metoda založená na statickém cvičení využívající pevného odporu působícího na svaly. Jinak řečeno statické napínání svalů ve specifické poloze,“ což je v našem případě poslední třetí cvik.

P.S. Pro jistotu, bez správné stravy bude vaše cesta ke změně o hooodně delší, ale to už patrně víte.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

FUBO, to jsou také kvalitní žebřiny

FUBO, to jsou také kvalitní žebřiny

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.