Zavřít
Příspěvky v kategorii

Články

Trénoval, trénoval, zhubl, upravil jídelníček a je nejlepší. V sobotu proběhlo v Praze mistrovství České republiky ve šplhu. Pro rok 2018 jsou tu noví vládci. Titul vybojoval Martin Trnka. Osmimetrové lano zvládl vyšplhat za 5,60 sekundy. Oproti loňsku se zlepšil o 23 setin. Za poslední tři měsíce zvládl na laně vylézt tři kilometry! Kolik máte vy našplháno za rok? ILUSTRAČNÍ FOTO: Svět šplhu. Za jeho úsěchem stojí úprava stravy a méně kilogramů na jeho těle. Mezi ženami obsadila první místo Veronika Szaboóvá, která zvládla před šampionátem jen šest tréninků, studuje totiž v zahraničí

Svaly, slovo, které je pro mnohé zaklínadlem. Trochu zbytečně, bez svalů nejde žít, existovat, každý je má, tak to prostě je. I když to někdy nevypadá. Jsou ale tací, kteří je cvičením přifukují. Trénink, cvičení, vše v pořádku, ale co jídlo, hlavní zdroj pro svaly, aby fungovaly, rostly, regenerovaly? Co to je? ILUSTRAČNÍ FOTO. pixbay.com. Bílkoviny, ty jsou tím zázrakem, které se o svalovou hmotu starají, pečují. Jak jste na tom se znalostí jejich rozdělení. A víte, kolik bílkovin některé potraviny obsahují? Pár příkladů vám může pomoct. Pokud chcete svaly, což je také

Banner alvifit

Česká republika nemá moc jedinců, kteří by mohli říct – jsem nejlepší na světě. Nezáleží v čem, podstatné je, že stojí v tento moment na vrcholu, museli překonat jiné, aby stanuli na nejvyšším stupni, ze kterého ale může být každý také sesazen. Jenže pocit, že jste dosáhli v daný okamžik maxima, jako nikdo předtím, je nepopsatelný, nejde přenést, vyprávět, popsat, nakreslit, ten musíte zažít. Vojta Holý patří mezi ty, kteří toto prožili a jejich pokus byl oficiálně uznán za výkon, který nikdo předtím nezvládl. O co šlo? Kdy jste stanovil nový světový rekord?

Hlavní cíl zahřátí je dostat tělo do optimálního stavu pro trénink, ale ne každý mu přikládá takovou váhu, jakou by měl. Tělo každého z nás má jiné potřeby a nedostatky, proto zde uvedu hlavní části, které by měl každý warm-up obsahovat. FOTO: Body-Weight.cz. Zahřátí neboli rozproudění krve Několik fyziologických změn se musí v těle stát pro optimální přípravu na trénink. Například zvýšit teplotu jádra, aby chemické reakce Vašich svalů byla rychlejší, a aktivovat nervovou soustavu. Zvýšit tepovou frekvenci a průtok krve, která zapříčiní zvýšený přísun kyslíku, živin a pomůže odvádět odpadní látky.

Žádné rekordy, ale nějaké kliky by se hodily, občas popoběhnout, protáhnout se, zpevnit chátrající schránku, kterou okolní svět vnímá. Na co myslet, abyste neshořeli jako papír a vydrželi déle než do další výplaty? Jisté je jedno. Začínáte-li cvičit, vydáváte se na dlouhou a nevyšlapanou cestu, která vás může rozsvítit a tělo vzkřísit. „Velmi často mi klienti pokládají stejnou otázku a vždy odpovídám stejně. Pokud to opravdu myslíte vážně, rozhodně vás chci vidět minimálně 3x týdně na tréninku. V případě, že by to někdo zkoušel sám doma 30 minut, tak není problém

Shyby a přítahy jsou bezpochyby jedním z nejdůležitějších cviků nejen ve street workoutu, ale pro každého komplexního atleta. Často jsou nazývány královským cvikem pro rozvoj zad, a to naprosto právoplatně. Díky své střední náročnosti a širokému záběru svalových partií jsou dostatečně efektivní pro pokročilé atlety všech kategorií, kteří potřebují rozvíjet celkovou fyzickou kondici a sílu a pro začátečníky a těžké jedince často představují slušnou výzvu. Shyby jsou defakto měřítkem toho, jak člověk zvládá unést váhu vlastního těla. Jak vám radí FUBO Fitness? Něco si přece jen ale zopakujeme. Hlavním hybatelem jsou

Tentokrát jinak! Pokud nemáte čas, případně jen málo, stejně tento trénink odejdete, nic jiného vám nezbývá. Máte na splnění všech opakování 24 hodin. Ano, jeden den. Po kolika sériích, opakováních celý plán zvládnete, je jen na vás. Takto můžete trénovat třikrát týdně, abyste udrželi tělo v zápřahu. Co vás tedy čeká? ILUSTRAČNÍ FOTO STREETWORKOUT.CZ. Repertoár obsahuje šest cviků, kde každý má předepsaný počet opakování. Pokud vám přijde takový postup zábavný a vyhovuje vám, můžete postupně navyšovat opakování, měnit cviky a dávat si větší výzvy :-). Vykopávání kolen – 120 opakování Kliky

Mnoho věcí nám proplouvá mezi prsty, neuvědomujeme si je, jdou stranou. Prostě se staly, patří do šuplíku historie, žijeme dneškem. Občas se ale náhodou vynoří záblesk, který vás hodí i o roky zpět. Mně se tohle stalo před pár dny, vyskočilo na mě video. První battle ve street workoutu a začátky webu streetworkout.cz. Byl červenec 2016. FOTO: Barbora Reichová. Pamatujete si, co jste v té době dělali, na jaké sportovní úrovni jste byli, jak jste na tom teď? Když jsem nakoukal video po hodně dlouhé době, poznal jsem řadu lidí, kteří

Vypracované břicho chce každá/ý. Není jen pěkné, ale je potřeba při každém sportu. Můžete hrát kolektivní sporty, být individualista na hrazdě nebo hrát tenis jako česká reprezentantka Andrea Setini Hlaváčková. Jaké má ona tipy na střed těla, jak správně posilovat? Zde je její trénink, který připravila pro czechteam.info. FOTO: facebook Andrea Setini Hlaváčková. „Core je asi nejskloňovanější slovíčko v poslední době, protože to je také nejdůležitější část našeho těla. Zapojujeme ho každý den, není to jen o tom mít břišáky, které bychom všichni chtěli, včetně mě, ale jde hlavně tělo držet

Stále s úsměvem na tváři. Jeden z úspěchu trenéra při komunikaci s klientem. Kdo se jím může chlubit? Je to známý americký kouč a potetovaný vousáč Al Kavadlo, který je populární i v Evropě, o čemž svědčí také jeho top pět cviků na břicho, které už na youtube.com zhlédly desítky tisíc lidí. Teď se přidáte i vy. O jakou pětici cviků jde? Bude to jiné, překvapivé. Jde o pět cviků za použití posilovacího kolečka. „Tohle kolečko považuji za jeden z mála doplňků, které je užitečné. Malý, lehký, jednoduchý a snadno přenosný. Může vám snadno

1 2 3 98 Stránka 1/98

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.