Zavřít
Příspěvky v kategorii

Články

Pyramida, kterou využívají také speciální jednotky ve svém tréninku. Tyto jsou konkrétně od NAVY SEAL. Jednoduchý. Ale extrémně efektivní, prostě léty a tisíci vojáky a nadšenci z hřišť prověřeno. Nečekejte zázrak, důležitý je základ a poctivý přístup k workoutu. Je tu krátké a jasné představení čtyř tréninků, které jsou z webu sealgrinderpt.com. Jsou ale mírně upraveny :-). První trénink 8 kliků, 20 metrů běh, 1 shyb. Poté se vraťte zpět. Následuje další série – 8 kliků, 20 metrů běhu a 2 shyby. Série končí, pokud nedosáhnete na bilanci v jedné sérii 8 kliků,

Spartan Race, Predator Race, Gladiator Race, Army Run a další. Druh závodů, který láká komplexní sportovce po celém světě a trhá rekordy v počtu zúčastněných. Ať už jde konkrétně o kterýkoliv název, všechny mají společné jedno: Běh, překážky, kopce, bahno. Tato nově vzniklá sportovní disciplína se nazývá OCR (Obstacle Course Racing) neboli česky překážkové závodění a testuje od A do Z fyzické schopnosti běžců. Na tento venkovní workout musíte trénovat, co vám radí FUBO Fitness? Trénink závodníků OCR – Co je potřeba? První v řadě je samozřejmě vytrvalostní běh. Ne však silniční, ale

Banner alvifit

Tyto rostlinné potraviny bohaté na živiny zvýší vaši energii. Pokud nemáte energii, nic nezvládnete. Nám jde nyní hlavně o trénink. „Jako kulinární výživář milující rostliny mě často lidé žádají a ptají se, jak si mohou udržet dostatek energie, aby mohli prožít bez problémů náročné dny a tréninky. Moje odpověď je vždy stejná: využívejte rostlinné potraviny,“ má jasno Marni Wasserman z Toronta. Své poznatky zveřejnil na webu chatelaine.com Nejen, že rostlinné potraviny jsou naplněny živinami (bílkoviny, sacharidy a tuky) a najdeme v nich dostupné vitamíny a minerály, ale jsou nezbytné pro udržení

Zahřátí svalstva, šlach a úponů je před tréninkem důležité. A to z více důvodů – bude se vám lépe cvičit, zvládnete více opakování, předcházíte zranění. Tři důvody, které jsou pádným argumentem, abyste tento krok v tréninku nevynechávali. Jsou ale tací, kteří jsou na daleko vyšší fyzické úrovni, takže si mohou také více v rozehřívací fází dovolit. A to je dnešní případ. Až uvidíte ve videu rozcvičku těchto dvou namakanců, tak možná nebudete věřit, hlavně v prvním případě. Tohle je pro většinu klasický trénink, kde si sáhnou možná i na dno. Jenže oni to mají

O víkendu v Brně přepisoval opět rekordy, výkony, na které se svět dívá s otevřenými ústy. Jan Kareš na sportovním festivalu SportLife nasázel za 30 minut 630 shybů, po 60 minutách měl 1124 shybů. Zastavil se po 195 minutách, když měl za sebou 2250 shybů. Útok na světový rekord za šest hodin zastavil. Zvítězil rozum nad ješitností. Čas na další rekordy přijde. A už brzo. FOTO: SuperMario photography. „Plán byl tři rekordy najednou, ale nakonec jsem si to rozmyslel,“ řekl webu streetworkout.cz Kareš a dále popsal, co se vlastně stalo. „30 minut

Mají ženy, dámy a dívky problémy na hrazdě zvládnout několik shybů? No. Podle níže přiloženého videa, tyhle problém evidentně nemají a na nějakém shybu, přítahu jim až tak nezáleží, prostě je dokážou nasázet. Ano, nemáte na to sílu, nejste chlapi. Máte pravdu, ale je tu pár kroků, kterými se dostanete až ke shybu. Svůj postup vám představí americký trenér Al Kavadlo a jeho žena Grace, která je umí. A nakonec se rady můžou hodit i pro každého, který začíná s cvičením s vlastní vahou a ještě nemá tolik síly, zkušeností.

Nastudujete plán a pojedete. Nic složitého na zapamatování, tady prověříte své tělo, fyzičku. Pyramida je adrenalin, kam až se můžete dostat, kolik vydržíte? V tomto případě vás čekají tři cviky, každý si dáte třikrát v jednom kole, jen je budete pravidelně točit. Shyby, dřepy a kliky, trojice, kterou pojedete. A rozpis je následující. PYRAMIDA A 9TKOVÁ NÁLOŽ 3x klik 10x dřep 1x shyb 5x klik 15x dřep 3x shyb 10x klik 20x dřep 5x shyb Tohle je jedno kolo vaší pyramidy. Tři cviky, které třikrát zopakujete, pokaždé ale s jiným počtem opakování. Mezi

Každý tento cvik poznal, minimálně ve škole. Někteří se mu věnují dodnes. Jen vaše tělo a boj s lanem, které je zavěšeno několik metrů nad vaší hlavou. Síla paží, ramen, zádového svalstva. Pokud se vydáte bojovat a šplhat bez pomoci nohou, tělo si mákne, neunikne asi střed těla. A právě šplh na laně si připsal první československou zlatou medaili na olympiádě. Možná jste překvapení, ale je to tak. Zázrak si připsal v roce 1924 Bedřich Šupčík. FOTO: wikipedia.org a ilustrační foto. Triumf si připsal muž, který měl problémy s viděním, špatně viděl na

Jaká je vaše fyzická zdatnost? Otázka, na kterou může být několik odpovědí, pokud chcete. My zůstaneme u cvičení s vlastním tělem. V sobotu proběhl v pražských Stodůlkách Army test Best of! Shyby, sedy-lehy, kliky, běh na dvanáct minut a dřepy. FOTO: www.natoaktual.cz. „Army testy probíhají po celé republice, už druhý rok si je zkusily stovky dětí a dospělých. Tento však bude skutečně speciální. Jako pomyslný vrchol sezony,“ napsal před akci web natoaktual.cz. Klání s nálepkou „Best of!“ proběhlo pod záštitou šéfa Ředitelství speciálních sil generála Pavla Koláře. „Přijít může každý. Celé rodinky. V

Tréninky mohou mít hodně podob, některé vám přijdou na začátku možná nereálné, protože nepraktikujete tyto kombinace cviků za sebou, ale když je zařadíte do své tréninkové rutiny, vašemu tělu prospějete, samozřejmě ne hned. Zkuste otestovat svoji sílu, dynamiku, koordinaci, vytrvalost, kterou jste našlapali na hrazdách. Experimentování je skvělý způsob, jak se naučit nové věci. Zahrnout do tréninku změny, které okoření váš cvičební program. Vyzkoušejte a uvidíte. Jde o zajímavý doplněk toho, co už pro sebe děláte. „Doufám, že se vám toto video líbí a podívejte se na má další videa

1 2 3 96 Stránka 1/96

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.