Zavřít
Příspěvky v kategorii

Články

Nevěříte titulku? Přečtěte si tento článek, zabere vám pár minut. Na konci poznáte, kdo tohle tvrdí. Zjistíte, že nejde o teoretika, který mluví do větru. FOTO: REPRO YOUTUBE.COM. Svého času jsem musel přečíst stovky stran o „správné“ technice kliků, počínaje knihami o bojových uměních až po staré vojenské příručky. Ty popisy se dost často liší. Ve skutečnosti má každý jinou „dokonalou“ techniku, co je dané výhradně rozdílným tělesným typem. Existují rozdíly v délce končetin, v relativní síle, v tloušťce tukové vrstvy, a rozdíl dokonce může způsobit i nějaký dřívější úraz. Z tohoto se s vámi

Těžko si představíme jinou část těla, která by byla tak spojována s mužností jako ramena. Už ve chvíli, kdy Atlas vyzvedl na ramenou nebe, muži pochopili souvislost mezi rameny a silou. Primární svaly ramen (delty) jsou neobyčejně silné a ovlivňují zbytek těla, takže když jsou ramena slabá, horní část těla automaticky za moc nestojí. Široká ramena znamenají sílu a fyzickou nadřazenost a v tomto ohledu se jim nic nevyrovná. ILUSTRAČNÍ FOTO: PAVEL ŠANDA. Pokud cvičíte kliky, shyby, dipy, vždy zasáhnete ramena, ale podle knihy Trénink vězně tu je jeden cvik, který je

Banner alvifit

Existují tisíce tréninků, které vám mohou pomoci odstartovat workout, změnu. Jen na vás je, který si zvolíte. Máme tu seznam cviků, které vám procvičí celé tělo. Zapátrali jsme za hranicemi. A máte to i s videem, abyste cviky viděli. Rozpohybujte své tělo, na které usedá pomalu nesportovní prach. Tady máte možnost, získejte náskok, nikdy není pozdě začít. ILUSTRAČNÍ FOTO: Jan Holinec. Pro inspiraci vám nabízíme video od Calisthenic movement, které zhlédlo více než milión návštěvníků. Ano, začátečníků neubývá :-). Ještě, než zapnete play u videa, vezměte si do hlavy, že cvičení s vlastní vahou

Kdo v životě poznal pocit, když zvládl svůj první muscle up, ví, jaký to je pocit a kolik dřiny za tímto cvikem stojí. Proti tomu je poté shyb sranda. Muscle up je vyšší úroveň. Pokud ho provádíte čistě, nejde o provedení z leknutí, na tohle už musí mít tělo natrénováno. A co teprve, když jich dáte 26! Nemožné? Maxim Trukhonovets jich tolik nasázel. Viz níže přiložené video. Podle stránek Street Workout Unofficial World Records jde o nový světový rekord. Je tomu opravdu ale tak? Je mezi vámi někdo, kdo se postaví pod

Pokud opravdu chcete, mohou se dít věci. A nezáleží, kolik je vám let. Nemusíte být ani plnoletí a jít si za svým. Máme tu jeden příklad, který je hoden následování. Světový den shybu Blansko je inspirován akcí ,,World Pull-up day”. Akce vznikla jako nápad sedmnáctiletého kluka, který chtěl pořádat vlastní charitativní akci. A nezůstalo jen u premiéry. 1. září se pojede nanovo. Kdo přijde, bude pomáhat na hrazdách OriginalWorkout.cz. „V letošním roce pořádáme akci již podruhé. Jde o sportovně charitativní akci, která je založena na podpoře pro handicapované, převážně děti. 

Shyby známe všichni, každý se s nimi pere po svém, když se dostává na svoji mezní hranici. Jedni mají chuť se posouvat, druzí nahání čísla, třetím utíká technika, další shyby nemilují. Jsou tací, kteří se ale vymykají, v Česku to je například Jan Kareš, ale dnes je řeč o někom jiném. Tento frajer dal 100 shybů, aniž by opustil hrazdu. A podívejte se na tu techniku! FOTO: repro youtube.com Video je od Andreje Isypova, který tuhle kládu zvládl za deset minut. Vydrželi byste jen viset deset minut na hrazdě? Shyby jsou jedním

Dovednosti, síla, balanc, výbušnost. To navíc v policejní uniformě a těžkých botách na nohou. Žádné fitness triko, které vstřebává pot, tento chlap přesto ovládá své tělo na hrazdách i na zemi. Ani free style mu není cizí. Tohle video je bláznivé a inspirující zároveň. Video je z výrobny Muscle madness. Šílenost ve spojení se silou, to je výsledek dřiny a stovky tréninků za tímto videem. Zvládli byste něco podobného? Pokud si chcete také něco vyzkoušet, máte možnost. Co třeba klasické shyby a kliky. Co o vás řeknou tabulky? Začátečník, expert, olympionik,

Vývoj nezastavíte. Tady máte jeden příklad. Začali se podílet na výrobě street workoutových konstrukcí. Svět sportu má ale daleko širší obzor. Pokud profesionálně, pak do toho jít od „A do Z“ a na světě je například nový e-shop, který je jedním z „puzzle“ článků řetězu, jenž je součástí Fitness Professional Academy. Street workout je sportem, kde je využívána převážně vlastní váha, ale někdy sáhnete i po cvičebních pomůckách – kettlebell, odporové gumy, švihadlo, podložky, gymnastické kruhy. „E-shop byl naší vizí již dlouho, nicméně jeho forma měla být tak nějak „nenásilná“. Neměl se

Jaký tréninkový styl razíte? Podle toho, který si vyberete, takovým směrem se bude vaše tělo tvořit. Samozřejmě záleží na somatotypu, stravě, ale to nyní nechme stranou. Pro základní rozdělení tu máme tři typy. Chcete být fit (postava na fotce vpravo)? Chcete být hlavně silákem, který zvedá abnormální váhy (postava vlevo)? Chcete být velcí a mít na sobě hordy svalů? (prostřední postava) Ideál je asi od každého kousek, což se ale složitě dosahuje :-). Ti, kteří se věnují street workoutu, budou tíhnout k první variantě, případně při využití weighted mohou zabřednout

Žádná svalová skupina se v posledních dvaceti letech netěšila takové pozornosti fitness průmyslu jako je přímý břišní sval, zkrátka pekáč buchet. Stačí se rozhlédnout kolem sebe, na internet, do časopisů, co lidé cvičí kolem vás. Jak vypracovat břišní svaly? Odpověď za milion. ILUSTRAČNÍ FOTO: jiří tkadlčík – strongman & powerlifter. Reklama v televizi, chytré přístroje, stroje, které slibují dokonalý pekáč za pouhé čtyři minuty denně. „Řeknu vám, tyhle sračky mě znechucují,“ nebere si servítky Paul Coach Wade v knize Trénink vězně. Nemám zájem o tréninky a diety, které vedou k nádherným a výrazným břišním

1 2 3 87 Stránka 1/87

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.