Zavřít
Banner fubo.cz

20 potravin k budování svalové hmoty a ztrátě tuku

Chcete-li budovat svaly a zbavit se tuku, potřebujete různé zdroje bílkovin, zeleninu, ovoce, sacharidy a zdravé tuky. Konzumace bílkovin pomáhá budování a udržování svalů. Pomáhá také ztrátě tuku. Protein má vyšší termický účinek než sacharidy a tuky, takže má tělo s bílkovinami více práce. ILUSTRAČNÍ FOTO.

Užívání tuků také napomáhá ztrátě tuku: vaše tělo si drží tuky, pokud nejíte tuky. Ovoce a zelenina obsahují vitamíny a minerály, které jsou nezbytné pro zotavení z vašich tréninků. A sacharidy jsou palivem pro vaše svaly, takže se cítíte plni energie, když jdete na trénink.

Skoro každý se snaží nad potravinami přemýšlet (měl by). Někdy jste ale příliš zaneprázdnění, někdy vám chybí informace. Takže tu máme seznam „20 super jídel“, ze kterých můžete skládat svůj jídelníček k vybudování svalů a ztrátě tuku, které sestavil server stronglifts.com.

1. Celá vejce. Levný a bohatý zdroj bílkovin: 7 gramů na vejce. Žloutek obsahuje nejvíce živin: polovinu bílkovin, vitamínů A / D / E a cholesterolu, které přirozeně zvyšují hladinu testosteronu.

2. Rybí olej. Snižuje záněty (klouby/kůže). Snižuje tělesný tuk a zvyšuje hladinu testosteronu.

Oblíbená fungující kloubní výživa

Oblíbená fungující kloubní výživa

3. Losos. Jeden z nejlepších zdrojů omega-3 mastných kyselin, ze kterého dostanete 20 gramů bílkovin na 100 gramů.

4. Bobule. Silné antioxidanty, které zabraňují rakovině, onemocnění srdce a očí. Brusinky, maliny, ostružiny, borůvky atd. Snažte se je jíst čerstvé nebo mražené, případně míchat s ovesnou kaší.

5. Jogurt. Obsahují bakterie, které zlepšují vaše gastrointestinální zdraví. Nekupujte mražené jogurty nebo jogurty s přidaným cukrem a ovocem na dně. Získejte čistý nízkotučný jogurt. Jezte s ovocem a lněným semínkem.

6. Lněné semínko. Zdroj vlákniny, bílkovin a omega-3. Vezměte 1 lžíci s jogurtem, dále třeba malinami, než jdete do postele.

VÝHODY A NEVÝHODY TRÉNINKU S VLASTNÍM TĚLEM

7. Extra panenský olivový olej. 70 % mononenasycených tuků, které chrání před srdečními chorobami a rakovinou. Do salátů přidáme 1-2 lžíce olivového oleje.

8. Směs ořechů. Obsahují mono a polynenasycené tuky, bílkoviny, vlákninu, vitamín E, zinek, draslík, hořčík atd. Pozor, směsi ořechů jsou kalorické. Mandle, vlašské ořechy, kešu, lískové ořechy.

fp-academy

9. Červené maso. Bílkoviny, vitamín B12, železo, zinek, kreatin, carnosin a dokonce i omega-3.

10. Brokolice. Vysoce rozpustná vláknina s nízkou hladinou kalorií, což napomáhá ztrátě tuku. Zkuste také jinou křupavou zelenina – zelí, květák.

11. Špenát. Jedna z nejvíce alkalických potravin. Špenát zabraňuje ztrátě svalů, napomáhá kostem, ale také je vhodný proti rakovině a srdečním onemocněním.

12. Krůtí maso. Pokud nevěříte, že nasycený tuk je pro vás dobrý, zkuste bílé krůtí maso. Nejchudší hovězí maso má asi 4,5 g nasyceného tuku / 100 g, zatímco bílý krůtí má kolem 0 g (to je důvod, proč je tak suché). Zkuste se špenátem a quinoou.

KDY JSOU BICEPSY NEJSILNĚJŠÍ…

13. Quinoa. Má vyšší obsah vlákniny a bílkovin, více než rýže nebo oves, chutná mnohem lépe a je bez lepku. Jezte po tréninku s masem a špenátem.

14. Vločky. Snižte hladinu cholesterolu, Vyzkoušejte po tréninku – syrovátka a vločky.

15. Rajčata. Vysoký obsah lykopenu, který zabraňuje rakovině. Lykopen v rajčatové pastě je čtyřikrát více biologicky dostupný než v čerstvých rajčatech.

16. Pomeranče. Obsahují vitamín C pro boj s nemocemi, hořčík ke snížení krevního tlaku, antioxidační beta-karoteny apod. Skončete s konzumací pomerančového džusu, který často přidává cukry. Jezte pomeranče nebo si vyrobte vlastní pomerančový džus.

DRILL Athletics, znáte?

DRILL Athletics, znáte?

17. Jablka. Pektin v jablcích napomáhá úbytku hmotnosti, protože zvýšuje sytost. Jablka jsou také nejsilnějšími antioxidanty po brusinkách. Bohužel jablka jsou často zasažena pesticidy. Zkuste organická.

18. Mrkev. Má velký obsah vitaminu A, napomáhá očím. Mrkev je také bohatá na vlákninu, má nízkou hodnotu kalorií a chuťově dobrá, dokonce syrová.

19. Voda. Vaše tělo zadržuje vodu, pokud dost nepijete. Pití zabraňuje zadržování vody, pomáhá regeneraci svalů a zabraňuje dehydrataci ze silového tréninku.

20. Zelený čaj. Silný antioxidant a přírodní diuretikum. Zelený čaj také urychluje ztrátě tuku, zabraňuje rakovině a zlepšuje krevní cukr a oběh. Zkuste pít zelený čaj ráno místo kávy. Ale skutečný zelený čaj, nikoliv ten v sáčku.

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.