Zavřít
Banner fubo.cz

10 typů planku pro váš pevný střed těla

Deset různých planků, deset různých variant, které zatíží, otestují a postupně zpěvní váš střed těla. Dejte svému tělu šanci, vždy můžete začít, vždy můžete obměnit trénink, vždy se můžete posunout. Zde máte malou inspiraci, kterou přinesl Paleohacks.

Co vás čeká? Deset různých poloh, na vás bude vymyslet si tréninkový plán, který si ušijete na míru. Pokud nevíte. Zkuste v každé poloze vydržet 30 sekund. Celou desítku zvládněte postupně celkem třikrát, mezi sériemi si dejte 3 minuty pauzy. Mezi jednotlivými cviky postupně přecházejte k další poloze.

banner_alvifit_lglutamine

banner_alvifit_lglutamine

Pokud přesně nevíte, jak zaujmout základní polohu, máme tu pro vás krátké vysvětlení ve videu, kde se to podstatné dozvíte. Níže navíc přikládáme další video, kterým se můžete nechat inspirovat.

Teď ale desítka, kterou nasadíte svému tělu.

1 – plank, kdy jste na kolenou, nejjednodušší varianta

2 – klasický plank na loktech

3 – vysoký plank (prkno), kdy jste opření o napnuté paže

4 – klasický plank, ale jste vysunuti dopředu, a to jak na špičkách, tak na loktech

5 – z klasického planku jdete do boku, zde je potřeba více stability. Nikam nepospíchejte

6 – verze dvě čísla pět, zapojíte více nohy

7 – plank na natažených pažích a postupně střídáte zvedání nohou, více zapojíte hýždě

8 – klasický plank, jen se snažíte přenášet váhu střídavě na obě strany s tím, že povolíte opření jedné ruky

9 – plank na natažených pažích a kolena se střídavě snažíte dostat pod hrudník

10 – plank na natažených pažích, kdy se ruce střídavě dotýkají protilehlých ramen. Cvik, kde více procvičíte stabilitu

Ať to cvičí 🙂

 

Jak cvičit plank

Jak cvičit plank

Nový e-shop, znáte?

Nový e-shop, znáte?

Banner originalworkout.cz
Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.